Yun Jeanett Mo

Tlf: 22 80 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yun Jeanett Mo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yun Jeanett Mo

Flink, men mye borte

På de tre årene jeg har hatt denne fastlegen, har hun vært borte i lengre perioder. To flinke vikarer i denne perioden, men for meg blir det vanskelig å ha den samme tryggheten når det ikke er den samme personen som er der. Så jeg vurderer å bytte fastlege.

Super lege

Dr. Mo tar seg tid til å lytte til deg og tar dine plager seriøst. Hun gir gode råd, tar de nødvendige prøvene og diagnostiserer deg presist og raskt. Anbefaler henne sterkt! Har aldri vært mer fornøyd med en fastlege.

Varm og omsorgsfull

Jeg er nesten aldri sjuk, men når jeg først trenger legehjelp, får jeg fantastisk støtte og rådgivning fra dr. Mo. Hun er alltid presis, men tar seg likevel god tid i samtaler og spør alltid om det er noe mer jeg trenger hjelp til. Jeg opplever henne som er svært dyktig lege, og jeg synes jeg er veldig heldig som tilfeldigvis valgte HENNE fra en oversikt over leger i bydelen. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste!

Den beste fastlegen jeg kan forestille meg!

Yun Jeanette Mo er den absolutt best fastlegen jeg har hatt, uten tvil. Jeg har hatt ca 10 stk både i Norge og utlandet, men ingen kan så langt måle seg.

Hun innehar svært mye kunnskap og empati (en sjelden kombinasjon. Hun tar seg tid til å finne ut hvordan best hjelpe deg.

Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner. Og de som har byttet til henne er også fornøyde!

PS. De som tar telefonen, blodprøver etc er også utrolig serviceinnstilte og tilgjengelige. Det gjør helhetsinntrykket optimalt for meg!

Den beste legen jeg har hatt

Den beste og mest tillitsvekkende legen jeg har hatt. Alltid tilgjengelig og imøtekommende, lytter til pasienten.

Finn en annen fastlege.

Vil du ha en resept i hånda eller en sykemelding letvint er dette legen for deg, vil du derimot bli undersøkt og få den behandlingen du trenger bør du finne deg en annen lege.

Effektiv, dyktig og flink med pasienter

Dr. Jeanett Mo er interessert i å hjelpe og virker opptatt av faget sitt. Hun er nok den beste legen jeg har hatt. Alltid vennlig og imøtekommende. Lyttende. Trygg.

Svært dyktig og hyggelig lege

Har besøkt denne legen flere ganger. Hun er svært hyggelig, dyktig og behjelpelig. hun tar problemer på alvor og tar seg tid til å sette seg inn i situasjonen. Anbefales virkelig.

Jeg kan på ingen måte anbefale legen eller Veitvet legesenter.

Jeg kan på ingen måte anbefale legen eller Veitvet legesenter! Legen er stresset og snakker fortere og fortere - jeg sitter igjen med følelsen av at her prioriteres the "money honey". Etter 7 minutter får jeg en lapp i hånden med hva jeg skal betale. Jeg går ut derfra uten å ha fått hjelp og er mer frustrert over opplevelsen hos legen enn det å være syk.

Jeg skulle få tatt blodprøver, men personalet gav opp etter mer enn 7 forsøk fra to forskjellige ansatte. De skyldte på mine blodårer, noe jeg aldri før har hørt i mitt 33 år gamle liv.

Kunnskapsrik og empatisk

Dr Mo er en svært dyktig lege. Selv om mine konsultasjoner ikke varer særlig lenge (da det ikke er medisinsk nødvendig) føler jeg at hun tar seg god tid til meg. Hun innehar alle de kvalitetene som en lege bør ha; empatisk, kunnskapsrik, støttende og hjelpsom. Legesekretærene som jobber på klinikken er også meget dyktige. Selve klinikken ligger på Veitvet og er ikke et særlig lekkert område, men dette har ingen betydning da det er menneskene som jobber der som er viktigst. De har en skjerm som gir god helseinformasjon, men denne kunne godt vært større siden det er litt vanskelig å lese skriften.

Dålig tid, hører ikke

Hun har dårlig tid, stresser og hvis man spørr noe så hører hun ikke på i det hele tatt, når hun veier deg så veier hun deg med klær og alt du har på deg. Hvis du sier noe man ikke helt er enig med henne om så eksploderer hun og blir hissig og starter å heve stemmen sin. Generellt legene på veitvet senter er dårlige....
Kjempe dårlig service og de gir ikke tillit i det heletatt..... 😒

Veldig bra og kunnskapsrik lege

Saklig, løser problemet, virker sikker på det hun sier og gjør, god oppfølging. Lett å snakke med.

Dårlig tid, stesset.

var hos Yun Jeanett mo i dag 5. des 12 .Hun var veldig avisende mot meg,lyttet ikke på mitt problem helsemessigt.Fikk intrykk at hun er redd for og søke Nav ang. ytelser, Idont care about you, tenkde jeg da. Da er det bare å finne en annen fastlege.

Kompetent

Virker svært kompetent og er i god stand til å prioritere alvorlige tilfeller

Empatisk, sympatisk og dyktig !

Empatisk, sympatisk og faglig dyktig lege. Anbefales på det varmeste !