Yun Jeanett Mo

Autorisasjon (2004)

Yun Jeanett Mo er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yun Jeanett Mo

STYR UNNA vikarlege Ljiljana Mirkovic

Ljiljana Mirkovic (vikarlege for Yun Jeanett Mo) er den verste legen jeg har vært borti. Hun overser pasientens behov og overkjører pasienten. Hun er ikke interessert i å høre sykdomshistorien, og har ikke noe empati. Jeg sitter og gråter under legebesøket fordi jeg tar opp et sårt tema og hun ber meg om å ta meg sammen. STYR UNNA!
Personlig opplevelse fra legebesøk den 14/11-22: Hun sier hun ikke har tid til å purre sykehuset når det var det jeg kom for på legebesøket da det var over 1 år siden en prøve ble sendt dit. Det var altså det ENESTE jeg tok opp på legebesøket. Hun sa hun allerede var forsinket og ikke kunne gjøre det akkurat nå, videre sa hun at jeg kunne gjøre det selv?! I tillegg til det sa hun til meg "du er ikke lege?" når jeg sa at jeg er helsepersonell selv og kan forstå hvilke andre plager jeg har, og det kan jo alle uansett da en kjenner sin egen kropp best, men hun pøste på med symptomer som hun mente jeg hadde når jeg hadde benektet det?

Trygg og kunnskapsrik

Beste legen jeg har møtt, kjempe grei, hun snakker med pasienter ikke med pc. Og stresser aldri med å gjøre ferdig pasient

Beste fastlegen!

Yun Jeanett virker genuint interessert, er empatisk og dyktig. Hun lytter, forklarer hva hun gjør og setter seg fort inn i sykdomshistorie. Beste fastlegen jeg har hatt!

Geni

DR.Mo er en av de mest omsorgsfulle personene jeg kjenner. Hun tar alltid godt vare på meg og vet alltid hvordan hun skal trøste og hjelpe. Hun er virkelig et geni fordi hun er så flink til å roe meg ned når jeg har det vanskelig. Beste mest omsorgsfulle legen i verden. Hun er i alltid presis på sekundet og jobber utrolig hardt. Hun er også veldig lett og få tak i. En enestående lege som har alt man kan forvente og litt mer.

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med legen Jeanett Mo og Veitvet legesenter generelt. Jeanett hører på det jeg har og si og tar problemene på alvor. Hun er empatisk og alltid rolig og behagelig å prate med. Super service på legesenteret, får alltid time hos fastlegen min på hastetimer. På andre legesentre får man en turnuskandidat som ikke vet noe om deg, og forskjellige hver gang. Jeanett har en fast vikar for seg som også er veldig hyggelig og flink og leser seg opp på epikrisen om pasientene. Legesekretærene er super søte og hyggelige og de er svært hjelpsomme. Har tilhørt dette legesenteret noen år nå selvom jeg bor en halvtimes kjøretur unna, men er så fornøyd at jeg kommer til å fortsette her.