Yun Jeanett Mo

Veitvet Legesenter Kvinne, 41 år

Autorisert2004
Ledige plasser 20 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Veitvet Legesenter

Veitvetveien 8 0596 Oslo
Yun Jeanett Mo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yun Jeanett Mo

Flink, men mye borte

På de tre årene jeg har hatt denne fastlegen, har hun vært borte i lengre perioder. To flinke vikarer i denne perioden, men for meg blir det vanskelig å ha den samme tryggheten når det ikke er den samme personen som er der. Så jeg vurderer å bytte fastlege.

Super lege

Dr. Mo tar seg tid til å lytte til deg og tar dine plager seriøst. Hun gir gode råd, tar de nødvendige prøvene og diagnostiserer deg presist og raskt. Anbefaler henne sterkt! Har aldri vært mer fornøyd med en fastlege.

Varm og omsorgsfull

Jeg er nesten aldri sjuk, men når jeg først trenger legehjelp, får jeg fantastisk støtte og rådgivning fra dr. Mo. Hun er alltid presis, men tar seg likevel god tid i samtaler og spør alltid om det er noe mer jeg trenger hjelp til. Jeg opplever henne som er svært dyktig lege, og jeg synes jeg er veldig heldig som tilfeldigvis valgte HENNE fra en oversikt over leger i bydelen. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste!

Den beste fastlegen jeg kan forestille meg!

Yun Jeanette Mo er den absolutt best fastlegen jeg har hatt, uten tvil. Jeg har hatt ca 10 stk både i Norge og utlandet, men ingen kan så langt måle seg.

Hun innehar svært mye kunnskap og empati (en sjelden kombinasjon. Hun tar seg tid til å finne ut hvordan best hjelpe deg.

Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner. Og de som har byttet til henne er også fornøyde!

PS. De som tar telefonen, blodprøver etc er også utrolig serviceinnstilte og tilgjengelige. Det gjør helhetsinntrykket optimalt for meg!

Den beste legen jeg har hatt

Den beste og mest tillitsvekkende legen jeg har hatt. Alltid tilgjengelig og imøtekommende, lytter til pasienten.