Yun Jeanett Mo

Veitvet Legesenter

2004

Veitvet Legesenter Telefonnummer22 80 41 8022 80 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Yun Jeanett Mo er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yun Jeanett Mo

Fornøyd men skuffet av helsesekretæren

Yun Jeanett Mo er nesten umulig å få time hos. Ifølge helsesekretæren er hun bare på legesenteret to dager i uka. Men vikarlegen Paula er kjempeflink! Hun tar seg god tid til pasienten, og man sitter igjen med en følelse av å bli tatt vare på! Vi trenger flere leger som Paula i verden! Jeg er virkelig storfornøyd med servicen, og det tror jeg alle vil bli etter en time hos vikarlegen!
Helsesekretæren er ikke så flinke med venøs blodprøvetaking. Hun traff ikke åren, også begynte hun å vri på nålen og ba meg si ifra om det gjorde vondt. Som helsesekretær må du vite at det er utrolig smertefullt, dersom du ikke treffer åren, så skal du ta ut kanylen umiddelbart, og bare prøve den andre armen! Til helsesekretæren som åpenbart gjennomførte prosedyren feil i dag: ta dette som konstruktiv kritikk og ikke gjør det igjen!

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med legen Jeanett Mo og Veitvet legesenter generelt. Jeanett hører på det jeg har og si og tar problemene på alvor. Hun er empatisk og alltid rolig og behagelig å prate med. Super service på legesenteret, får alltid time hos fastlegen min på hastetimer. På andre legesentre får man en turnuskandidat som ikke vet noe om deg, og forskjellige hver gang. Jeanett har en fast vikar for seg som også er veldig hyggelig og flink og leser seg opp på epikrisen om pasientene. Legesekretærene er super søte og hyggelige og de er svært hjelpsomme. Har tilhørt dette legesenteret noen år nå selvom jeg bor en halvtimes kjøretur unna, men er så fornøyd at jeg kommer til å fortsette her.

Flink, men mye borte

På de tre årene jeg har hatt denne fastlegen, har hun vært borte i lengre perioder. To flinke vikarer i denne perioden, men for meg blir det vanskelig å ha den samme tryggheten når det ikke er den samme personen som er der. Så jeg vurderer å bytte fastlege.

Super lege

Dr. Mo tar seg tid til å lytte til deg og tar dine plager seriøst. Hun gir gode råd, tar de nødvendige prøvene og diagnostiserer deg presist og raskt. Anbefaler henne sterkt! Har aldri vært mer fornøyd med en fastlege.

Varm og omsorgsfull

Jeg er nesten aldri sjuk, men når jeg først trenger legehjelp, får jeg fantastisk støtte og rådgivning fra dr. Mo. Hun er alltid presis, men tar seg likevel god tid i samtaler og spør alltid om det er noe mer jeg trenger hjelp til. Jeg opplever henne som er svært dyktig lege, og jeg synes jeg er veldig heldig som tilfeldigvis valgte HENNE fra en oversikt over leger i bydelen. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste!