Barbro Monefeldt

Sagene lokalmedisinske senter

1998

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Barbro Monefeldt er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Barbro Monefeldt

Verdens beste fastlege

Barbro er en fantastisk lege! Hun ser deg, følger deg opp og tar tak i ting asap. Dette er en lege med mange jern i ilden, men lar aldri hennes mange oppgaver, stå i veien for pasientene sine. Det kan være litt vanskelig å få hastetime hos hun, men hun følger deg opp om hun ikke kan ta deg inn. Jeg hadde aldri trodd jeg ville møte på en fastlege som denne dama her. Har du komplekse situasjoner, er dette virkelig kvinnen du burde stå på venteliste hos.

Barbro er den beste fastlegen jeg har hatt. Har gått til henne i flere år, men må dessverre bytte grunnet flytting. Hun ser deg, går i dybden på problemene man har, og henviser videre om nødvendig. Dyktig når det gjelder både fysiske og psykiske plager. Hun tar seg god tid, derfor kan det også bli noe venting. Ikke alltid like lett å få time hos henne, men når det er noe hun mener du trenger oppfølging til setter hun opp oppfølgingstimer slik at man slipper å bestille time selv senere (og dermed slipper man å måtte gå til en annen lege på legesenteret om hennes liste er full). Det er heldigvis flere dyktige leger på samme legesenter, så det er heller ingen krise om man må gå til en av de andre.

Meget god fastlege

Barbro er en god og tillitsvekkende fastlege. Hun virker genuint opptatt av meg som pasient og har en konstruktiv tilnærming til de helseproblemene jeg kommer til henne med. Alltid vært fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått fra henne. Problemet er at det er veldig vanskelig å få time og at jeg derfor ofte må gå til andre leger ved senteret. Poenget med å ha en fastlege som følger en over tid og kan se helheten blir derfor borte.

Super fastlege

Jeg opplever at hun tar seg god tid, selv om hun ikke nødvendigvis har det med, at hun er genuint opptatt av hvordan man har det og hun er flink til å følge opp og er etterrettelig. Hun konsulterer andre der hun er i tvil og er proaktiv. Hun oppleves konstruktiv og engasjert og jeg er svært glad for å ha henne som min fastlege.

Hun har også annet ansvar enn fastlegejobben, så det kan ta tid med time. Den er verdt å vente på.

Senteret i seg selv opplevde jeg litt lite serviceminded og vanskelig i starten. De som sitter i telefonen kan oppleves litt brå og vanskelige. Ettersom jeg har vært fast pasient i flere år har dette inntrykket bare blitt bedre og jeg synes de nå er effektive og at de gjør en god jobb.

En lege å stole på

Hjelpsom og tillitsfull lege som lytter og hjelper.
Eneste problemet kan være å få time så fort man ønsker.