Barbro Monefeldt

Sagene lokalmedisinske senter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1998)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Barbro Monefeldt er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Barbro Monefeldt

Omsorgsfull og profesjonell

Jeg har hatt Barbro som fastlege i 4 år, men hun er ofte opptatt med andre forpliktelser så ved mindre eller akutte problemer er det andre leger ved legekontoret som har tatt seg av meg. Først da jeg ble gravid kom jeg regelmessig til Barbro. Hun er en solid lege som kan sakene sine, men som konsulterer med andre når det er nødvendig. Hun er lyttende og tar seg til til å gjøre grundige undersøkelser. Begge barna mine har også gått til henne. Jeg skulle ønske jeg kunne fortsatt hos henne for alltid, men jeg er dessverre nødt til å bytte på grunn av flytting. De som får henne som fastlege er heldige.

Strålende fornøyd!

Fantastisk lege og gjennomgodt menneske! Alltid oppdatert, interessert, nøye og i godt humør. Realistisk syn på helse, løsningsorientert og effektiv. Føler meg trygg, sett og forstått i alle sammenhenger. God på samarbeid med andre instanser. God lytter, fin samtalepartner. Fortjener all ros hun får.

Hyggelig lege, men veldig vanskelig å booke

Jeg vil ikke anbefale denne senter. Å bestille time er alltid en kamp. Når du ringer med en kort varsel, er fastlegen fullbooket. Når du ringer med god tid, har de ikke timelistene klar. Da er det vanskelig å planlegge.

Det er også mulig å bestille tid på internett, men når jeg velger fastlegen min vises alle dagene fra nå og frem til mars som fullbooket. Dette opplever jeg som frustrerende.

Til slutt må man bare gi opp og bestille tid med annen lege på det samme senteret, men du mister hele poenget med å ha en fastlege, synes jeg.

Jeg er fornøyd med Barbro som lege, men synes ikke at senteret fungerer bra.

Veldig flink og hyggelig!

Jeg har gått til Barbro i mange år, og liker henne bare bedre og bedre! Hadde jeg ikke skullet flytte, hadde jeg aldri byttet. Utrolig hvor mye vi får tid til å prate om på den korte legetimen, og man får alltid følelsen av at hun tar seg tid. Samtidig er hun effektiv, sjekker grundig, henviser gjerne videre, er veldig hyggelig og virker faglig trygg og flink. Håper hun har en ledig plass hvis jeg en gang flytter tilbake til Oslo! Anbefales!

God og grundig lege

Var hos henne for ø-time (har egentlig Gøril som fastlege), og opplevde henne som veldig flink. Trodde jeg trengte hostemedisin, men hun oppdaget noe små uregelmessigheter og sendte meg til røntgen på sykehus - hvor det ble påvist lungebetennelse. Fikk fortalt at det ble tatt veldig tidlig og at mange andre leger hadde bedt meg gå noen dager til med hosten. Så vil anbefale henne selv om jeg kun var der én gang.