Philipp Sung-Kun Moon

Husebyskogen Medisinske Senter
Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Philipp Sung-Kun Moon er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Philipp Sung-Kun Moon

pasientvennlig og helhetlig, følger opp

Har hatt denne fastlegen i mange år og har aldri blitt avvist for bagateller. Liker hans helhetlige medisin. Skolemedisin når det trengs, henvisninger når det trengs, og helhetlig medisin for stress og tretthet som setter seg i kroppen. Følger nøye opp ved alvor.

Arrogant lege

Hadde han som fast lege, men er bare overlykkelig over at jeg fikk byttet til annen lege på et annet legesenter. Dr. Moon var arrogant og veldig nedlatende på alle besøk, og virket helt uinteressert i min problemstilling. Mulig han er flink med noen type sykdommer eller noen type mennesker, men det er i så fall et sjansespill å gå til han.

Kunnskapsrik og gir resultater

Veldig fornøyd med livsviktig råd og behandling. Følger opp fra forrige besøk og sender meg til spesialist hvis nødvendig

Good doctor

He is a knowledgeable doctor. Was my GP for 4 years. I changed to another one because I moved, otherwise I would keep him.
Some times I have the feeling he wants to get ready with you fast if is something "small".
The only time I had something more serious he was more attentive and didn't hesitate to follow with some relevant tests.

Mangler grunnkunnskap

Han er en hyggelig person og i begynnelsen tok han seg god tid, men etter første oppmøte ble det hastig. Dessverre kunne han ikke måle blodtrykket korrekt, så jeg bestemte meg å bytte til en annen fastlege.