Philipp Sung-Kun Moon

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Philipp Sung-Kun Moon er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Philipp Sung-Kun Moon

Helhetlig

Ser helheten i mennesket. Kan virke streng, men det er for at jeg skal bli frisk. Virker faglig dyktig, føler at jeg er i de beste hender.

Burde følge opp bedre

Han burde følge opp bedre. Har sikkert dårlig tid men med svak oppfølging bli en gående syk for lenge. Dette kan gå ut over mange. Bør være med lydhør

Burde gi bedre oppfølging

Det går litt for raskt. Gikk i lenge med ryggsmerter før det ble fulgt opp med henvisning til spesialist. Bør gi seg bedre tid til pasientene.

Anbefales ikke

Er ikke nok lydhør for det pasienten ønsker å si. Må derfor bli bedre til å lytte . Bør ikke være så selvsikker. Det tar lang tid å komme til spesialist

Forferdelig. Hører ikke etter!

Har en annen fastlege men måtte til dr Moon i dag da min lege var syk. For en fryktelig opplevelse! Han hørte ikke etter hva jeg sa. Han gjorde undersøkelser som ikke var relevante for sykdomsbildet. Jeg fikk ikke engang forklart ferdig problemet før jeg var sendt ut av kontoret for å ta en crp, noe jeg sa ikke var nødvendig. Da han fikk svaret om at den var negativ sendte han meg hjem. Utrolig dårlig inntrykk. Kommer ikke til å gå til han igjen!