Philipp Sung-Kun Moon

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Philipp Sung-Kun Moon er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Philipp Sung-Kun Moon

Burde følge opp bedre

Han burde følge opp bedre. Har sikkert dårlig tid men med svak oppfølging bli en gående syk for lenge. Dette kan gå ut over mange. Bør være med lydhør

Burde gi bedre oppfølging

Det går litt for raskt. Gikk i lenge med ryggsmerter før det ble fulgt opp med henvisning til spesialist. Bør gi seg bedre tid til pasientene.

Anbefales ikke

Er ikke nok lydhør for det pasienten ønsker å si. Må derfor bli bedre til å lytte . Bør ikke være så selvsikker. Det tar lang tid å komme til spesialist

Forferdelig. Hører ikke etter!

Har en annen fastlege men måtte til dr Moon i dag da min lege var syk. For en fryktelig opplevelse! Han hørte ikke etter hva jeg sa. Han gjorde undersøkelser som ikke var relevante for sykdomsbildet. Jeg fikk ikke engang forklart ferdig problemet før jeg var sendt ut av kontoret for å ta en crp, noe jeg sa ikke var nødvendig. Da han fikk svaret om at den var negativ sendte han meg hjem. Utrolig dårlig inntrykk. Kommer ikke til å gå til han igjen!

Virker ikke interessert

Har hatt Dr. P Moon som min fastlege i noen år nå. Siste gangene jeg har vært i kontakt med legesenteret har han av en eller annen grunn ikke vært tilgjengelig, så fikk treffe andre leger istedet. Heldigvis.
Jeg er dessverre ikke særlig imponert av Dr. Moon sitt arbeid da han svært sjelden tar det jeg sier om mine problem alvorlig og snakker veldig nedlatende til meg generelt. Han er veldig dårlig på å følge opp- jeg må alltid ringe for å få mine resultat. Jeg gidder ikke å be han skrive henvendelser til spesialister lenger, det ender kun opp med unødvendige kveruleringer; enten at man ikke får skrivet ut en "fornyet" henvendelse til en spesialist som man allerede går til (siden mange år) for et problem som er fullt synlig men som han ikke har gjennomført prøver på selv, eller at man trenger en ny for et nytt problem fordi han ikke allerede samarbeider med akkurat den legen/klinikken.
Ikke den verste legen jeg har møtt, men ille nok for at jeg ikke gidder å ha han som fastlege lenger når det finnes andre som er bedre i tusental.