Philipp Sung-Kun Moon

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Philipp Sung-Kun Moon er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Philipp Sung-Kun Moon

Trygg

Jeg er veldig fornøyd med doktor Moon gjennom 4 år.Jeg føler meg trygg med ham. Og jeg er lei meg for at han ikke lenger er på Husebyskogen legesenter.

Meget dyktig doktor

Jeg er veldig fornøyd med doktor Moon gjennom flere år. Og jeg er lei meg for at han ikke lenger er på Husebyskogen legesenter.

pasientvennlig og helhetlig, følger opp

Har hatt denne fastlegen i mange år og har aldri blitt avvist for bagateller. Liker hans helhetlige medisin. Skolemedisin når det trengs, henvisninger når det trengs, og helhetlig medisin for stress og tretthet som setter seg i kroppen. Følger nøye opp ved alvor.

Arrogant lege

Hadde han som fast lege, men er bare overlykkelig over at jeg fikk byttet til annen lege på et annet legesenter. Dr. Moon var arrogant og veldig nedlatende på alle besøk, og virket helt uinteressert i min problemstilling. Mulig han er flink med noen type sykdommer eller noen type mennesker, men det er i så fall et sjansespill å gå til han.

Kunnskapsrik og gir resultater

Veldig fornøyd med livsviktig råd og behandling. Følger opp fra forrige besøk og sender meg til spesialist hvis nødvendig