Philipp Sung-Kun Moon

Husebyskogen Medisinske Senter Mann, 52 år

Autorisert1998
Ledige plasser 40 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Philipp Sung-Kun Moon er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Philipp Sung-Kun Moon

Virker ikke interessert

Har hatt Dr. P Moon som min fastlege i noen år nå. Siste gangene jeg har vært i kontakt med legesenteret har han av en eller annen grunn ikke vært tilgjengelig, så fikk treffe andre leger istedet. Heldigvis.
Jeg er dessverre ikke særlig imponert av Dr. Moon sitt arbeid da han svært sjelden tar det jeg sier om mine problem alvorlig og snakker veldig nedlatende til meg generelt. Han er veldig dårlig på å følge opp- jeg må alltid ringe for å få mine resultat. Jeg gidder ikke å be han skrive henvendelser til spesialister lenger, det ender kun opp med unødvendige kveruleringer; enten at man ikke får skrivet ut en "fornyet" henvendelse til en spesialist som man allerede går til (siden mange år) for et problem som er fullt synlig men som han ikke har gjennomført prøver på selv, eller at man trenger en ny for et nytt problem fordi han ikke allerede samarbeider med akkurat den legen/klinikken.
Ikke den verste legen jeg har møtt, men ille nok for at jeg ikke gidder å ha han som fastlege lenger når det finnes andre som er bedre i tusental.

Fantastisk dyktig lege

Jeg har ikke dr Moon som ordinær fastlege men ble tatt inn der under et hastetilfelle. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg følte meg svært ivaretatt, han lyttet til alt jeg hadde å si, han tok meg og symptomene mine seriøst, han var profesjonell og meget dyktig og jeg har ikke hatt en bedre opplevelse hos en lege noensinne. Nå vil jeg også nevne at i dette tilfellet var det noen ubehagelige undersøkelser som måtte gjøres men jeg følte meg på tross av dette fullstendig rolig og ivaretatt. Fantastisk dyktig lege.

Utålmodig og helt ved siden av!

Har nå gått til Philip Moon i over to år. Har stort sett god kapasitet, men har nå hatt nå hatt samme helseproblem i 1,5 år uten at han har kunne hjelpe meg. De mest basale test er ikke tatt og legen henviste meg bare til Qigong😕 Er svært misfornøyd!

Kjempebra!

Philipp er faglig meget sterk. Jeg hadde mistanke om alvorlig sykdom med potensielt dødelig utgang. Ble tatt dønn seriøst fra første stund, og alle nødvendige prøver og bilder ble rekvirert. Flink til å berolige samtidig som han tok det hele alvorlig. Noen pasienter kan sikkert oppleve problemer med kommunikasjon både verbalt og nonverbalt. Jeg la godsiden til og ønsket å forstå ham som velmenende, og det har vært riktig. Andre har skrevet om opplevelsen av å være på samlebånd/ikke få nok tid. Vel, jeg har ikke måttet vente mer enn fem minutter å venterommet, så det at han passer tiden er jo positivt også. Når jeg har opplevet at tiden har gått ut, så har han bedt meg om straks å bestille ny time slik at vi kan fortsette. Ser ikke noe problem med det, pasienter klager vel raskt når de blir sittende i to timer på venteværelset for å se en lege som alltid overbooker.

Aldri igjen...

Sikkert en faglig dyktig lege, men dette er den verste opplevelsen jeg har hatt på et legekontor noen gang.
Målet med undersøkelsen var å få en resept på allergimedisin og å få svar på en del spørsmål jeg hadde. Resepten tok lang tid å skrive inn, og det er nok ikke hans feil, men han alt for opptatt av å holde tidsskjema og gjør derfor at jeg ikke kan få hatt en ordentlig konsultasjon med ham da hans kroppspråk, oppgitte tonefall og "var det noe mer" tyder på at nå meg jeg ut. Som om jeg skulle sittet på et samlebånd.
Mine oppfølgingsspørsmål blir raskt avfeid med hurtige og gjentagende svar og jeg føler jeg sitter uten noen svar i det hele tatt.