Nils Fredrik Holm Moseid

Lovisenberg Legesenter

1999

Lovisenberg Legesenter Telefonnummer22 80 90 0022 80 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Nils Fredrik Holm Moseid er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Fredrik Holm Moseid

Hyggelig fastlege, fantastisk vikar!

Jeg har vært pasient hos Nils Moseid I mange år og vært veldig fornøyd. Da Jeg hørte at han hadde fått vikar gruet Jeg meg veldig til å gå til vikaren. Jeg var redd for at Jeg ikke Ville bli tatt vare på slik som tidligere grunnet min kompliserte sykdoms historie. Shahzad mahmood var helt fantastisk. Han lyttet til mine problemer, viste forståelse og informerte om plan for videre behandling. Han tok seg også tid til å svare på spørsmål jeg hadde. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale Moseids vikar på det sterkeste.

Enestående fastlege. Elendig vikar.

Moseid er en fantastisk bra fyr. Makser ut kompetanse og tillitsskalaen. Tviler på at du finner bedre fastlege. Men han har ikke jobbet mer enn bare litt på mange år. Vikarene har vært greie nok. helt til han siste. sazha mahmoud ett eller annet. Nedlatende og ganske uhøflig fyr som konkluderer før du får satt deg i stolen. Som en annen her sa: uggen følelse etter å ha vært der.
Bytter nå pga sist besøk. Derfor jeg kom innom her. Anbefales ikke. klinikken er for øvrig vanskelig å komme i kontakt med til tider.

Dårligste vikaren!

Jeg har aldrig vært på konsultasjon hos Nils Moseid men hos hans nye vikar, Shazad Mahmood og jeg synes han er en elendig fastlege! Sist jeg var hos han gikk jeg derifra med en skikkelig dårlig følelse som satt igjen i noen dager. Ikke akkurat det jeg trenger når jeg heller vil konsentrere meg om å bli frisk. Han er frekk, uinteressert og prater om når han jobbet på sykehus hver gang jeg er der, som ikke har med noenting med hvorfor jeg er der å gjøre. Gjesper og ser knappt på meg under konsultasjonen og kommer med beslutninger basert på sine forinntatte meninger. Leser heller ikke på sykedomshistorikken min slik han lettere kan hjelpe meg. Anbefales ikke til noen!

Fantastisk lege, men elendig vikar

Nils er en fantastisk lege som tar deg på alvor. Jeg har hatt han siden jeg var et barn og har vært fornøyd med han hele livet.

Han er raskt ute med å henvise deg og er utrolig dyktig faglig.

Det eneste negative er personalet som jobber i resepsjonen, skrur av telefonen i arbeidstiden og er frekke.

Vikaren til Nils som jobber på legekontoret nå er elendig, han er mer opptatt av å fortelle deg om tiden han studerte medisin istedenfor å hjelpe pasienten. Han er ekstremt arrogant og forteller deg gjentatte ganger den samme historien om medisinstudiet.

Han gir deg diagnoser uten å se på skader eller stiller spørsmål rundt sykdom.

Han er mest opptatt av å få deg ut av legekontoret raskest mulig.

Han har ved tidligere konsultasjoner angående allergi sagt at det er pasienten sin oppgave å finne ut av hva man reagerer på og nektet meg. Han har nektet å gi meg tilbud om blodprøver.

Han pleier å gjespe under konsultasjon, og gnir seg over ansiktet og virker misfornøyd med jobben hans.

Ikke den beste legen

Etter å ha lest gode vurderinger på denne siden valgte jeg Nils Fredrik som min nye fastlege etter flytting. Jeg er ikke fornøyd.
Jeg syntes humor er en viktig egenskap i helsevesenet, men når det blir for mye føler jeg ikke at jeg blir tatt seriøst. Jeg var der hvertfall en gang i måneden pga en lungesykdom som må følges godt opp. Når jeg hadde spørsmål virket det til tider som han kvelte ett gjesp og ga ett kort svar uten noe særlig øyekontakt.
Han virker rastløs og til tider ukonsentrert.

Jeg vil hvertfall ikke anbefale denne legen til de som ser etter en med empati og forståelse, da han virker rastløs, kynisk og har humor med dårlig timing.
Det positive er at han gjør jobben sin og er flink til å henvise videre.