Bengt Krister Moström

Ullevål Hageby Legesenter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Bengt Krister Moström er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Krister Moström

Krister og Henrik er flinke

Krister er den beste og snilleste fastlegen man kan ønske seg. Jeg gleder meg til han kommer tilbake, men jeg er også begeistret for vikaren hans. Henrik og Krister er to usedvanlig gode leger som jeg føler meg trygg hos.

Verdens beste fastlege!

Krister Mostrøm er definitivt den beste fastlegen jeg og resten av familien noen sinne har hatt. Han ser, lytter, forstår og følger opp på en fantastisk måte. Vi er ikke like begeistret for vikar Henrik, så gleder oss veldig til Mostrøm er tilbake. Det var derfor en stor skuffelse å oppdage at han ikke kommer tilbake før januar 2020.

Vikar Henrik er forferdelig

Savner Krister som var hyggelig, positiv og interessert i å hjelpe. Vikar Henrik er forferdelig, tar deg overhodet ikke på alvor og snakker til deg på en nedlatende og sur måte. Gitt han mange sjangser, men han skuffer hver gang, rett og slett en bedreviter som ikke bryr seg om deg som pasient. Ikke en lege som du vil ha når du trenger hjelp mest.

Vikar Henrik en katastrofe

Mens Krister er en fantastisk lege, kunnskapsrik og imøtekommende, er Henrik det motsatte: kunnskapsløs, kranglete og ignorant. Krister varsler nå at han ikke er tilbake før i 2020, om han i det hele tatt kommer til bake, hvilket gjør at det bare er å bytte fastlege for oss som vil ha reell oppfølging.

Vikar Henrik

Jeg har hatt en god del konsultasjoner hos Vikar Henrik og har lite å utsette på ham. Kanskje er han tydeligere og vesentlig mer direkte enn Krister, men det ser jeg faktisk på som positivt. Er heller ikke i tvil om at dette er en oppegående lege, som vi i tillegg husker ble håndplukket som vikar av dyktige Krister selv. Henrik har faktisk vært en meget dyktig lege for meg. Han er ofte forsinket, men han tar, slik jeg ser det, seg god tid til deg som pasient dersom det er viktig/kritisk.