Bengt Krister Moström

Ullevål Hageby Legesenter

2003

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Bengt Krister Moström er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Krister Moström

Vikar Henrik

Jeg har hatt en god del konsultasjoner hos Vikar Henrik og har lite å utsette på ham. Kanskje er han tydeligere og vesentlig mer direkte enn Krister, men det ser jeg faktisk på som positivt. Er heller ikke i tvil om at dette er en oppegående lege, som vi i tillegg husker ble håndplukket som vikar av dyktige Krister selv. Henrik har faktisk vært en meget dyktig lege for meg. Han er ofte forsinket, men han tar, slik jeg ser det, seg god tid til deg som pasient dersom det er viktig/kritisk.

Norges beste lege

Jeg har gått til Krister i 12 år og er så utrolig fornøyd. Han tar seg god tid til meg og er mer enn bare en lege. Han møter deg med ett smil og hjelper deg mye mer enn andre leger jeg har vært hos. Vikaren han har hatt det siste året har vært en stor kontrast, og jeg gleder meg allerede til Krister er tilbake.

Vikar Henrik

Vikar Henrik. Jeg opplevde ikke at han tok meg eller helsesituasjonen min på alvor. Han virket irritert og kranglete. Jeg fikk ikke ta nye blodprøver selv om jeg har hatt påviste mangler tidligere.

Vikar Henrik

Vikar Henrik Vogt som vikarierer for Krister ut året. Han virker på meg litt ungdommelig usikker, uinteressert og av og til nesten kranglete. Han er underlig motvillig mot å gi informasjon, dele historikk eller utdype den informasjon han gir. (Typisk eksempel: Han: Blodtrykket ditt er helt ok. Jeg: Det var jo ganske høyt før. Kan du forteller hvordan utviklingen har vært. Han (neste litt irritert): Vel det er i alle fall helt ok nå.) Jeg er opptatt av å forstå min egen helse. Krister har understreket viktigheten av å være opmerksom på endringer. Hvis jeg trenger lege innen 2019 når han kommer tilbake finner jeg en annen enn Henrik.

Vikar Henrik

Henrik Vogt vikarierer for Krister ut året. Blir bra når Krister er tilbake på plass. I mellomtiden velger jeg å bruke en annen lege og anbefaler andre å gjøre det samme.