Bengt Krister Moström

Ullevål Hageby Legesenter

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ullevål Hageby Legesenter
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Tlf: 23 36 90 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bengt Krister Moström er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Krister Moström

En helt unik lege

Krister er fantastisk blid, hjelpsom og en dyktig lege. Han har hjulpet meg gjennom langvarig sykdom, alltid tilstede ved akutte ting! Super-Krister sier nå jeg😊

Norges beste fatslege

Lege Krister Mostrøm er fantastisk.
Alltid blid, Energisk- alltid lyttende- tar seg alltid tid!!kan og vet mye- kunnskapsrik.- Man føler seg tatt på alvor.!Man blir sett og man blir hørt!
Gjennom et langt liv har man sett og opplevd mye rart.
Etter over 10 år er fremdeles Krister Mostrøm Norges desidert beste fastlege.

Imøtekommende og trygg lege

Legen er alltid behjelpelig. Yter meget god service og lytter alltid til det jeg har å si. Kan virkelig anbefales.

Fantastisk menneske og lege

Har hatt Krister i snart 10 år og kunne aldri fått en bedre lege. Bor i en annen by nå, men jeg velger å pendle hvis jeg trenger legetime. Han er utrolig flink med mennesker; tar seg tid og er utrolig løsningsorientert. Ingen negative ting å si. Like hyggelig å se han hver gang!

Flink lege.

Flink fyr som alltid lytter hva en har å si, og er kunnskapsrik. Viser genuin intereresse for pasienten, og har videreutdannet seg innen indremedisin

Den Aller Beste!

Hele familiens fastege. Følger oss opp på alle måter, og sørger for at vi blir godt tatt i mot hos andre spesialister. Hos Krister er vi i de beste hender.

Vidunderlig lege

Har hatt Krister som fastlege i mange år, for meg selv og barna.
Han har lettet opp tunge stunder med sin tilstedeværelse, innsikt empati og humor. Har opplevd mange ganger at tårer blir til latter og håp hos ham, samtidig med at han er profesjonell, seriøs og effektiv.

Hyggelig

Stresset travel og uforberedt .
Lang ventetid for å få time.
Utilgjengelig og ingen tilbakemeldinger.

Universums beste lege!

Han tar deg seriøst, han lytter og gir deg den hjelp du skal ha. Han har ett sånt stort hjärta också. Jeg hadde ikke levt om jag ikke hadde hatt Krister. Mig blir han aldrig av med. Som sagt den beste. Han er også alltid glad og sprudlende. Ingen over og ingen under. Og det mener jeg av hele mitt hjerte. En uvanligt fantastisk engel og man!

En lege slik det er ment å være!

Dr. Mostrøm er kunnskapsrik, positiv og omsorgsfull. Føler oss trygge og godt ivaretatt.
En lege slik det er ment å være!

Byens beste lege

En kjernekar som er superkompetent,morsom, og omtenksom. Dette er en kar jeg stoler 100% på. Har hatt han som fastlege i 10 år og han har alltid levert. Har nesten ikke lyst til å gå når jeg har hatt time fordi han er så ålreit:) Kommer aldri til å bytte fastlege.

En lege for livets ulike faser

Siden 2010 har jeg gått hos Krister. Med varierende behov og ønsker underveis. Han møter meg ALLTID med åpenhet og vilje til å finne løsninger sammen. Han ser helheten, har et varmt hjerte og kan gi råd på et mellommenneskelig plan.

Meget dyktig lege

Han er en faglig meget dyktig lege. Veldig flink til å forklare eventuelle funn på en lettfattelig, men grunndig måte. Han tar seg alltid tid til å høre på hva jeg har å si, og jeg føler at han tar meg seriøst. Han spør gjerne om det var noe mer jeg lurte på ved slutten av besøket, så jeg føler han tar seg tilstrekkelig tid til meg.

Han er en lege jeg stoler på.

Helt unik!

Jeg har hatt Mostrøm som lege i 10 år. Blir alltid møtt med et smil og vennlig tone. Han tar seg virkelig tid til deg og lytter. Ikke en sånn lege som skriver på tastaturet og aldri møter blikket ditt. Han bryr seg virkelig om deg som menneske. Ser helheten. Har aldri noen gang følt meg dårlig behandlet hos han. En mann som har forstått faget sitt og kandet å behandle mennesker med respekt og vise empati. De gangene jeg er hos han får han som regel en klem, fordi han er så snill og trygg. Kan virkelig snbefale han som lege. Den aller beste, spør du meg.

Den beste!

Jeg har hatt Krister som fastlege i 5-6 år. Jeg har bare gode ord å si om han. Han tar seg tid, lytter, tar deg alvorlig, undersøker, og følger opp. Han møter pasientene med en unik respekt, og du føler deg trygg hos han.
Kan være lang ventetid, men slik er det hos de fleste :)
Ser noen tidligere også har skrevet at de har lyst til å gi han og kontordamene en klem. Og jeg er helt enig! Det fortjener de :)
Du er heldig hvis du har Krister som fastlege!

Unik fastlege!

Krister er en unik lege! Han er først og fremst utrolig dyktig. Han tar seg god tid til pasientene sine. Jeg og familien min har gått til han i flere år. Vi blir alltid møtt med omsorg og varme, engasjement, vennlighet og til med latter. Jeg har alltid en god følelse når jeg har vært hos Krister, uansett hva som måtte feile meg. Kontordamene er også omsorgsfulle, hjelpsomme og vennlige. Jeg får nesten lyst til å gi dem alle en klem når jeg har vært der. Eneste negative jeg kan komme på er lab-dama. Hun opplever jeg som kort og uvennlig. Men alt i alt, veldig veldig fornøyd!!!

Fantastisk fastlege!

Krister er en gjennomført bra fyr, og han har svært mye faglig kompetanse. Han svarer utfyllende på alle dine spørsmål, og han er genuint interessert i hvordan det går med deg. Jeg har aldri opplevd å ikke bli tatt seriøst hos ham, og jeg kommer definitivt ikke til å bytte med mindre jeg flytter til et annet helt sted. Takk for innsatsen, Krister!

Sammenligner mannlig omskjæring med FGM..

Trodde at man har lært i skolen at FGM er ikke det samme som mannlig omskjæring (75% av omskårte i USA er ateister).
Regner med han er ung og litt fortvilet og derfor blander politisk motiverte ideer med fakta.
Vil anbefale en lege med bedre integritet og erfaring i virkeligheten..

Et unikum!

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, han tar seg alltid tid, ser deg inn i øynene, viser engasjement og gir alltid det lille ekstra! Bare synd at han er så populær at det så og si er umulig å få time med mindre du kan vente en måned.. Ellers tipp topp :)

Dette er en lege som bryr seg!

Denne legen kjenner meg igjen hver gang jeg er hos ham. Han rekker å sjekke journalen mellom pasientene, så han vet hva som var i veien sist, og virker kunnskapsrik og hyggelig.