Bengt Krister Moström

Ullevål Hageby Legesenter

Autorisasjon (2003)

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Bengt Krister Moström er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Krister Moström

Fullstendig utilgjengelig

8.2 bestilte jeg legetime hos han eller evt. Vikar Linda, og vel 3 måneder etter er jeg fortsatt uten time, og straks uten nødvendig medisin også. Dessverre ikke mulig å sette minus-stjerner

Et legekontor som en gang var meget bra

Bengt Krister er nok en god fastlege når han er på jobb. Utfordringen er at han ikke er der. Han har benyttet vikarer i så mange år at jeg som selv jobber i helsevesenet ikke kan forstå at han fortsatt kan være koblet til denne praksisen. Sekretæren forteller meg at de ikke vet om, eller når Bengt Krister kommer tilbake. Bengt Krister som fagmann gir jeg tommel opp. Bengt Krister som tilgjengelig gir jeg tommel ned. Mine vurderinger er derfor knyttet til legekontorets vikarer som er de som i realiteten er tilgjengelig.

Jeg har også vært innom de andre fastlegene ved kontoret i fravær av Bengt Krister og også hans vikarer, og er dessverre ikke imponert over disse da timen blir preget av dårlig tid, og man føler seg oversett.

Det skiftes vikarer ofte, og jeg treffer ofte et nytt ansikt. Legekontoret virket en gang i meget god balanse og harmoni, men nå fremstår legekontoret som rotete, ustabilt, upersonlig og med varierende kompetanse.

Etter flere år med vikarer så venter jeg ikke lenger på Bengt Krister, er litt skuffet, bytter fastlege og fastlegekontor.

Oppsummert: legekontoret i sin helhet anbefales ikke slik det fremstår, og har fremstått de siste årene fra omkring 2019.

Blir fortsatt godt ivaretatt

Jeg blir fortsatt godt ivaretatt av Kristers vikar, og av Krister. Kanskje skulle det bare mangle med alvorlige helseplager, men opplever at når det en sjelden gang er noe annet blir jeg tatt på alvor. Den nye resepsjonisten fungerer etter mitt skjønn fint.

Trekkplaster for et elendig legekontot

Bengt Krister Mostøm er en fantastisk lege men han har ikke behandlet folk på 7 år. Familien har vært på listen til legekontoret i ca 32 år. Jeg er nå nødt til å finne en tryggere plass. Det skiftes vikarer ca hver 5 mnd. Sentralbordet er ubetjent det er interne rare regler som er til ulempe for pasientene. Fysiske legetimer blir elektronisk bekreftet, men ingen lege dukker opp til timen. Jeg har bedt om fornyelse av resepter og fått fire ganger så sterke legemidler. Det er rot med sykemeldinger. Dette er et legekontor der du som pasient må følge opp at din fastlege gjør jobben sin. Dessverre er det for mye rot og surr ved Ullevål hageby legesenter og jeg må derfor se meg nødt til åbytte legekontor etter over 30 år som fast pasient her.

Elendig

Forklarte at dette hastet mtp. situasjonen og at sønnen min på 5 år trengte hjelp av lege omgående. Beste han kunne gjøre var en time om 8 dager. Byttet fastlege etter dette og må nå til Volvat.

Elendig.