Bengt Krister Moström

Ullevål Hageby Legesenter

Autorisasjon (2003)

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Bengt Krister Moström er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Krister Moström

Vikar for vikaren fungerer fint

Takk for god og innsiktsfull oppfølging til vikar for vikaren, jeg har fått mye bedre oppfølging av deg enn av vikaren. Endelig en vikar som ser på konsultasjonene med meg som like viktige som øvrige pasienter, samt lytter og ser pasienten. Ønsker deg lykke til videre når du nå er ferdig som vikar her.

Fullstendig kaos

Håper virkelig Krister snart er tilbake.Lite holdbart med vikar for vikaren.Vanskelig å få time.og ingen oppfølging.føler seg ikke akkurat trygg etter legebesøk.Når det gjelder prøvetaging har de enten ikke tid.eller så klarer de ikke å ta blodprøver.så må sendes videre til Furst.og da fungerer jo ikke labratoriet.Rart ingen kan svare når Krister er tilbake?

Vikar dr.Linda Katrine Severinsen Backlund

Linda er selve definisjonen på hvordan en lege skal være! Faglig dyktig, empatisk, tydelig og tilgjengelig. Hun har et svært behagelig vesen og er imøtekommende. Anbefaler Linda på det varmeste!

Vikar for vikaren - manglende kunnskap og opplæring

Jeg valgte Mostrøm som fastlege ut fra gode omtaler, men kom til vikaren for vikaren til Mostrøm. En hyggelig person, men dessverre helt fersk og med manglende kunnskap både om sykdommer og ganske vanlige medisiner. Vedkommende uttrykte selv hvor vanskelig det var, og at det daglig var pasienter som uttrykte sin frustrasjon. Her burde man sørge for bedre opplæring for å ivareta pasientene.

Fantastisk lege!!

Vikar Linda varm, god , lyttende , tilstede og kunnskapsrik som hadde tid til meg som pas !!!
Som å komme til himmelen etter å ha vært hos vikar Henrik!! Linda er en super erstatning for Christer!