Bengt Krister Moström

Ullevål Hageby Legesenter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Bengt Krister Moström er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Krister Moström

Verdens beste lege

Har ikke noe annen å si enn at Krister er en helt fantastisk person og lege, som er sårt savnet. Krysser fingrene for at han snart kommer tilbake. Vi savner deg Krister :)

Vikar for Christer Mostrøm

Henrik er en lege som sjelden passer så dårlig i sin jobb.
Irritert og usikker , håpløst å snakke med. En lege man overhode ikke skulle ha ansatt etter en så fantastisk lege som Christer er!!! Man dropper å gå til fastlegen etter at Henrik startet, velger legevakten om det er noe.

Vikar Lone

Å være vikar for Krister må være som å hoppe etter Wirkola. For det finnes ingen lege som kan toppe fantastiske, omsorgsfulle og morsomme Krister. Men Lone er jammen meg ikke langt unna. Hun er nøyaktig, tar seg tid, hun er empatisk, trygg og vennlig. Kan absolutt anbefale Lone. Dyktig og hyggelig lege.

Krister og Henrik er flinke

Krister er den beste og snilleste fastlegen man kan ønske seg. Jeg gleder meg til han kommer tilbake, men jeg er også begeistret for vikaren hans. Henrik og Krister er to usedvanlig gode leger som jeg føler meg trygg hos.

Verdens beste fastlege!

Krister Mostrøm er definitivt den beste fastlegen jeg og resten av familien noen sinne har hatt. Han ser, lytter, forstår og følger opp på en fantastisk måte. Vi er ikke like begeistret for vikar Henrik, så gleder oss veldig til Mostrøm er tilbake. Det var derfor en stor skuffelse å oppdage at han ikke kommer tilbake før januar 2020.