Nazia Batool

Autorisasjon (2002)

Nazia Batool er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nazia Batool

Får alltid god hjelp

Jeg opplever Nazia som alltid imøtekommende, lyttende og profesjonell. Hun kommer med gode råd og hjelp.

Ikke fornøyd

Ønsker ikke å hjelpe, haster seg gjennom hele timen. Jeg føler aldri jeg har fått hjelpen jeg har trengt hos henne. Jeg blir heller ikke tatt seriøst, og merker at jeg må mase om å få hjelp angående mine diagnoser.

Nå hastverk med å bli ferdig

Første ganger jeg har møtt henne veldig hyggelig snill bra utrykk på ale måter bra.

Men nå i de nesten 3 ganger gang jeg har vært hos denne klinikken og spesielt fastlegen opplever jeg å måtte vente i langt tid i venterommet for kun 2 min med legen
Nå Hun er ikke en god lytter,
og ønsker så fort som mulig å bli ferdig med timen. Og hver gang sir Bestil ny time, man merker at etter flere ganger timer bestillinger hos legen du går en bitte litt trin videre og etter lang presses og forklaring at det er min kropp jeg vet jeg tenger spesielt da til slut du for henvisning til spaisilisten.

Trygg og veldig kunnskapsrik

Tar godt vare på en. Beste fastlegen jeg har til nå. Jeg ha byttet fastlege flere ganger, fordi jeg følte at legen hadde ikke tid til meg.

Dårlig lege

Jeg hadde ikke anbefalt dere Linderudklinkken de er useriøse leger de behandler folk dårlig og du må regne med 2 timer vente tid.