Tonje Elin Høgdahl Mysen

Autorisasjon (1996)

Tonje Elin Høgdahl Mysen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Elin Høgdahl Mysen

Beinhard

Tonje er beinhard med folk med ekstrem utmattelse/ME. Hun kommer med masse mistenkeliggjørende kommentarer, som føltes sårende.
Jeg klarte ikke gå 30 meter engang uten å bli mye dårligere, og da jeg ble gravid presset Hun gjennom at jeg skulle jobbe likevel. Det gikk ikke lenger. Så fikk jeg baby, og det sekundet permisjonen var over skulle jeg delta på "raskere tilbake" (til jobb) med babyen. Dette selv om jeg ikke kunne gå trappene i rekkehuset, og aldri var frisk nok til å handle selv, gå ut med søppel, hente post eller gå trilleturer med sønnen. Det var "forbudt" å ta raskere tilbake via telefon. Jeg var så utmattet at jeg trodde jeg skulle kollapse. Det var ingen nåde. Raskere tilbake skulle gjennomføres koste hva det koste ville. Jeg gjenopplever denne mistenkeliggjøringen stadig vekk dessverre.

Ansvarlig, dyktig og omsorgsfull

Jeg har hatt Tonje Mysen som fastlege i over 10 år og hun er pasientenes beste forkjemper og ambassadør i et kronglete helsesystem. Det er ikke en problemstilling hun ikke tar tak i og hun er en god og engasjert fastlege med både kunnskap om psykisk helse og somatikk. Anbefaler henne på det sterkeste selv om det til tider kan være vanskelig å få time der og kommunikasjonen med forværelset kunne vært bedre.

Voksen, varm, flink

Glad for å ha en god og erfaren fastlege med et stort hjerte! Hun har engasjement for pasientene og vi vet vi får den beste hjelp når det virkelig trengs!

Safe and knowledgeable

She is an excellent doctor. I came from Bangladesh in 2015. Since then, I have always found her very helpful, good listener, quick action and many more. She is very responsive and never waste time and can take quick decision. I want more prosperity in her career.

Fantastisk fastlege

Tonje har vært min fastlege i omtrent 20 år, og jeg har bare godt å si om henne.

Jeg har vært alvorlig/langvarig syk i noen perioder, og hun har vist en usedvanlig vilje og evne til å hjelpe meg gjennom dette på best mulig måte. Hun er travel, slik alle populære leger vel er, men når det virkelig gjelder, har jeg opplevd at hun både har åpnet kontoret for meg før vanlig åpningstid, og kommet på hjemmebesøk i helgen for å finne tid. Tonje er dyktig, kunnskapsrik og ekte empatisk på en veldig god måte, jeg kunne ikke følt meg bedre ivaretatt.

Det er noen ganger litt ventetid før timen. Dette skyldes imidlertid etter min opplevelse ikke somling, men at Tonje om nødvendig tar seg ekstra tid til pasienter som virkelig trenger det. Når man er der for noe rutinemessig og enkelt, er hun rask og effektiv. Så når jeg må vente en stund vet jeg at det skyldes at noen som trengte det har fått ekstra hjelp den dagen.