Phuong Ngoc Nguyen

Tøyengata 2 0190 Oslo
Phuong Ngoc Nguyen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Phuong Ngoc Nguyen

Arrogant

Han hører ikke på pasienten. Dr. Nguyen tar ofte mobil midt i samtaler og trakk på skuldrene når jeg innvende mot det.

10år. Anbefaler ham

Rett på sak, humoristisk, forståelsesfull og er effektiv...selvom han tar seg tiden til å høre bør en være direkte og tydelig i hva som er galt / symptomer. Har aldri opplevd noe negativt som de andre skriver om han...Han sier sin mening...god kunnskap. Anbefaler ikke han hvis du er hypokonder og liker å besøke leger for prat...han får jobben gjort punktum! Hadde også hans bror som vikar et år, like flink og effektiv.

verste legen jeg har hatt.

har hatt han her i alle mine år og kan ikke tro jeg har valgt å bytte før nå. han er frekk og lite hjelpsom. om en faktist trenger hjelp og virkelig er syk får man ingen hjelp. han kan starte med å bruke lengre tid enn drøye fem minutter med sine pasienter. forståelse og medfølelse er noe som ikke ligger i hans natur.

Svært fornøyd med tjenesten

Jeg har hatt denne legen siden før fastlegeordningen ble innført og har gjennom hele denne femtenårige perioden vært svært fornøyd. Dette gjelder også kontorpersonale / sykepleier! Takk for sårbehandling, Sonja! Kommunikasjonen er god og tilgjengeligheten uovertruffen. Har aldri ventet lengre enn en dag på time. Husker spesielt en episode rundt jul et år hvor Phuong dukket opp i dress under legefrakken for å ta en hastetime 18:30 en fredag for å hjelpe en klient med ryggvondt på vei til egen juleavslutning. Imponerende. Lykke til videre!

verste lege

Dårlig kommunikasjon. .har som regel en annen fastlege, men når hun er på ferie benytter hun denne verste legen i byen som vikar! Glad for at han ikke er min fastlege!