Phuong Ngoc Nguyen

Autorisasjon (1988)

Phuong Ngoc Nguyen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Phuong Ngoc Nguyen

Anbefaler på det sterkeste!

Han er desidert den beste legen jeg har hatt. Dr. Phuong har lang erfaring, lytter aktivt og er genuint interessert i pasientene sine. Undersøker grundig, og henviser til spesialist og videre undersøkelser ved behov. Er flink til å samarbeide med andre deler av helseapparatet. Han er hyggelig, og ikke redd for å si hva han mener, men er alltid ryddig. Følger godt opp hvis det er noe man er urolig for, og ringer hvis det er noe. Anbefaler på det sterkeste!

Frekk

Ringte til legekontoret og fikk en frekk beskjed om å ringe tilbake etter 10 min, å så la hun på i øret.

Har vært hos Dr. Phuong to ganger og måtte betale kontant direkte til han og ikke med bankkort i resepsjonen.
Dette er ikke et seriøst legekontor.

HYGGELIG OG KUNNSKAPSRIK

Familien vår har brukt dr. Phuong som fastlege i mange år. Vi blir alltid godt mottatt og behandlet på en profesjonell og faglig dyktig måte. Er det behov for en time på dagen, får vi det. Dersom vår lege etter å ha undersøkt oss, mener at det er behov for time hos spesialist ordnes det raskt. Vi opplever at han lytter interessert til det vi sier, tar oss på alvor og har gjerne en humørfylt replikk på lur. Med sin store arbeidskapasitet har han mange pasienter som alltid blir tatt godt imot og holdt orden på av legesekretær Sonja. En stor takk sendes fra en fornøyd pasient!

Arrogant

Ikke så hyggelig lege. Ved siste besøk fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne spørre om tre forskjellige ting samtidig. Han hjalp meg med to ting, men fikk beskjed om å bestille ny time for å sjekke det tredje.

Bra

Han er hyggelig og hjelpsom lege som gir henvisning til røntgen og spesialister ved behov.