Phuong Ngoc Nguyen

Autorisasjon (1988)

Phuong Ngoc Nguyen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Phuong Ngoc Nguyen

Svært fornøyd med tjenesten

Jeg har hatt denne legen siden før fastlegeordningen ble innført og har gjennom hele denne femtenårige perioden vært svært fornøyd. Dette gjelder også kontorpersonale / sykepleier! Takk for sårbehandling, Sonja! Kommunikasjonen er god og tilgjengeligheten uovertruffen. Har aldri ventet lengre enn en dag på time. Husker spesielt en episode rundt jul et år hvor Phuong dukket opp i dress under legefrakken for å ta en hastetime 18:30 en fredag for å hjelpe en klient med ryggvondt på vei til egen juleavslutning. Imponerende. Lykke til videre!

verste lege

Dårlig kommunikasjon. .har som regel en annen fastlege, men når hun er på ferie benytter hun denne verste legen i byen som vikar! Glad for at han ikke er min fastlege!

Norges beste legekontor

Grønland Basar legekontor er uten tvil Norges beste. Min fastlege er meget grundig, imøtekommende, tillitsvekkende og ikke minst vennlig. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og i tillegg er det en utrolig god atmosfære. Dette takket være også en flott legesekretær. Tusen takk for at jeg er pasient akkurat der.

Veldig bra lege

Har hatt Phuong i 10 år nå og kan ikke si annet enn at jeg er 100% fornøyd. I løpet av denne tiden har hjulpet meg med mange ting og aldri begått noen feil så vidt jeg kan bedømme. Er heller slik at han sender deg til en spesialist for en ekstra sjekk for å være helt sikker.
Mitt inntrykk er at han sitter inne med veldig mye kunnskap. Har vært hos han 2 ganger i sommer og fått rask og effektiv hjelp begge gangene.
Sykepleieren som sitter på forværelset er også veldig hyggelig, tar alltid telefonen og er flink til å ta blodprøver.

Språk kan være et lite problem noen ganger, men det går stort sett greit.Vær rett på sak når du kommer til Phong. Forklar raskt å tydelig hva som feiler deg og hvilke symtomer du har. Hvis du er typen som kommer til legen for å sitte å prate løst og fast om problemene dine må du ikke finne på å bruke Phoung. Han er veldig travel og det merker man når man er der. På en annen side er han veldig effektiv og han strekker seg langt for å ta en time innimellom hvis han på forhånd vet at det ikke tar for lang tid. Jeg har forøvrig aldri ventet mere enn 3 dager på time. Jeg var hos han i dag og da jeg ringte ned sa han at jeg bare kunne komme med en gang. Fikk sykemelding, kortisonsprøyte og henvisning til MR på 10 minuter. Det er det ingen som slår tror jeg.

En kompetent allmenspesialist

Lett tilgjengelig. Hører godt på alt du har å si. God kunnskap gjennom mange års erfaring. Henviser til spesialister der det trengs.

En betaler kontant, eller en får giro. De har ikke kortautomat.