Dan Orvar Niklasson

Autorisasjon (1992)

623 av 2000

Dan Orvar Niklasson er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Orvar Niklasson

Vet hvem jeg er når jeg kommer

Alltid vært fornøyd med oppfølgingen. Blir gjenkjent når jeg kommer. Ligger enkelt og sentralt til på nedre Majorstua. Dog noe bør gjøres med tilgjengelighet per telefon.

Dårlig service

Jeg har vært pasient hos Niklasson i mange år og har valgt å bytte fastlege nå. En av hovedgrunnene er at det er vanskelig å få timer og service på telefonen er ganske elendig. På det faglige hadde jeg ikke noe negativt å si om Niklasson.

God lege

Hatt ham som fastlege i mer enn 20 år. Alltid tatt på alvor, alltid undersøkt nøye. Svært fornøyd etter alle disse årene.

utrivelige resepsjonister, sure og irriterte. Dårlig tilgjengelighet og lang ventetid

Jeg ringte for aktutt time en hel uke syk. Da var det Ikke forvent deg en hyggelig person som tar telefonen når du ringer til Hegdehaugen Legesenter. Resepsjonistene er nok heller lite fornøyd med både arbeidssituasjonen så frekke, sure og irriterte som de er. Da jeg ringte om du ringer tidlig er det svært vanskelig til umulig å få legetime på dagen hos vikar lege.
Da sa hun at alt fult, ikke noe ledig time og hun vil bare vil legge på tlf så fort så mulig. Dette er nok og håper dere som driver der bør kjerpe dere. Jeg anbefaler ikke verken legen og legesenter.

Anbefales ikke

Anbefaler å finne en annen lege. Lite forståelse og en opplevelse jeg ikke unner andre. Han fikk meg til å føle meg dum og hørte ikke etter. Jeg har aldri hatt så dårlig opplevelser hos andre leger og er erfaren på dette området.