Dan Orvar Niklasson

Hegdehaugen Legesenter Mann, 55 år

Autorisert1992
Ledige plasser 128 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hegdehaugen Legesenter
Hegdehaugsv 31/33 0352 Oslo
Dan Orvar Niklasson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Orvar Niklasson

ok lege, elendige sekretærer

Dan er en ok lege. Han tar mange antagelser uten grunn, som senere viser seg å være feil etter et halvt år med smerter for meg. Irriterende. Sekretærene er helt fullstendig ubrukelige! Det er alltid 20 min telefonkø, aldri ledig time, og de glemmer å be legen legge inn resepter slik de lovet, glemmer å bestille vaksiner slik de lovet, alt er rett og slett håpløst med de!

Litt for effektiv, til tider irritabel og uinteressert

Kan være behagelig å ha med å gjøre hvis man kommer med noe som er enkelt og konkret å håndtere, som kutt i fingeren eller vondt i halsen. Er effektiv under konsultasjoner. Til tider litt for effektiv. Han virker til tider irritabel hvis han må følge opp på telefon etter prøvesvar og kommer med lettvinte løsninger/snarveier så han kan avslutte samtalen. Man føler seg som en hypokonder selv om symptomer er reelle i forhold til diagnose og verdier. Han responderer mye med "ja, mm..." når man forklarer symptomer og kommer med forslag til løsninger som viser at han egentlig ikke har hørt etter når man snakker. Unngå om man har kroniske tilstander som må følges opp.

God lege

Hatt denne legen i mange år. Meget fornøyd med både service og kvalitet på jobben hans. Gir god info og er positiv til mine egne innspill om helsen min.
Han er alltid vennlig og det er sjelden forsinkelser.

Sekretærene derimot er ikke like serviceinnstilte.

Alt i alt meget fornøyd.

Jeg bytter lege i dag

Har gått med en følelse om at legen min ikke tar meg på alvor. I dag ble den følelsen bekreftet. I enkelte saker virket det som han ikke bryr seg eller kan tilstrekkelig nok. Skremmende

useriøs, utilgjengelig og uinteressert!!!

Mitt inntrykk av Dan Orvar er som overskriften tilsier, ikke så veldig bra. den korte tiden jeg har vært hos Dan har ikke akkurat hjulpet meg med noe som helst. han er aldri tilgjengelig, legekontoret tar ALDRI telefonen og når man først er der og kommer med sine problemer så snakkes det om helt andre ting. sende faktura 30 min etter time er de derimot utrolig flinke til der. anbefaler IKKE Dan Orvar da han nok en gang er en utrolig skuffende. vennligst ikke benytt dere av han. eller hegdehaugsveien legekontor.

han smiler mye