Dan Orvar Niklasson

Hegdehaugen Legesenter Mann, 54 år

Autorisert1992
Ledige plasser 115 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hegdehaugen Legesenter

Hegdehaugsv 31/33 0352 Oslo
Dan Orvar Niklasson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Orvar Niklasson

God lege

Hatt denne legen i mange år. Meget fornøyd med både service og kvalitet på jobben hans. Gir god info og er positiv til mine egne innspill om helsen min.
Han er alltid vennlig og det er sjelden forsinkelser.

Sekretærene derimot er ikke like serviceinnstilte.

Alt i alt meget fornøyd.

Jeg bytter lege i dag

Har gått med en følelse om at legen min ikke tar meg på alvor. I dag ble den følelsen bekreftet. I enkelte saker virket det som han ikke bryr seg eller kan tilstrekkelig nok. Skremmende

useriøs, utilgjengelig og uinteressert!!!

Mitt inntrykk av Dan Orvar er som overskriften tilsier, ikke så veldig bra. den korte tiden jeg har vært hos Dan har ikke akkurat hjulpet meg med noe som helst. han er aldri tilgjengelig, legekontoret tar ALDRI telefonen og når man først er der og kommer med sine problemer så snakkes det om helt andre ting. sende faktura 30 min etter time er de derimot utrolig flinke til der. anbefaler IKKE Dan Orvar da han nok en gang er en utrolig skuffende. vennligst ikke benytt dere av han. eller hegdehaugsveien legekontor.

han smiler mye

Helt ok

Han er veldig høflig, men føler alltid at jeg er en smule hypokonder når jeg kommer innom. Jeg kommer innom, forteller hva som plager meg, han sier det ikke er noe, jeg betaler og går. Føler ikke han lytter særlig bra eller tar meg på alvor.

De som svarer telefonen er nesten ufine, ønsker kun å legge på så fort som mulig.

GOD LEGE. DÅRLIG FORVÆRELSE.

Noen har faktisk vært pasienter ved dette legekontoret lenge før både Waaler og Niklasson kom hit, da under legene Reidar Fodstad, Vegard Dahl, en datter av en tidligere statsråd, og Christian Frederik Holmboe. Noen av disse var interessert i oss, andre ikke. Dan Niklasson er interesset i oss, men han må du snakke til. Slik er det. Forværelset derimot, er en salderingspost. Å la pasientene stå og "glane" utenfor luken i evigheter, holder rett og slett ikke. Hvis forværelset har sykdomsforfall, så må Waaler og Niklasson ordne dette, uten forsinkelse. Vi som er pasienter, finner oss ikke å bli stående der som et "mehe".