Dan Orvar Niklasson

Hegdehaugen Legesenter

1992

465 av 2000

Hegdehaugen Legesenter Telefonnummer22 95 50 1022 95 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Dan Orvar Niklasson er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Orvar Niklasson

God lege

Hatt ham som fastlege i mer enn 20 år. Alltid tatt på alvor, alltid undersøkt nøye. Svært fornøyd etter alle disse årene.

utrivelige resepsjonister, sure og irriterte. Dårlig tilgjengelighet og lang ventetid

Jeg ringte for aktutt time en hel uke syk. Da var det Ikke forvent deg en hyggelig person som tar telefonen når du ringer til Hegdehaugen Legesenter. Resepsjonistene er nok heller lite fornøyd med både arbeidssituasjonen så frekke, sure og irriterte som de er. Da jeg ringte om du ringer tidlig er det svært vanskelig til umulig å få legetime på dagen hos vikar lege.
Da sa hun at alt fult, ikke noe ledig time og hun vil bare vil legge på tlf så fort så mulig. Dette er nok og håper dere som driver der bør kjerpe dere. Jeg anbefaler ikke verken legen og legesenter.

Anbefales ikke

Anbefaler å finne en annen lege. Lite forståelse og en opplevelse jeg ikke unner andre. Han fikk meg til å føle meg dum og hørte ikke etter. Jeg har aldri hatt så dårlig opplevelser hos andre leger og er erfaren på dette området.

Lite fleksibel, til tider arrogant - men faglig ok

Har hatt denne legen i 14 år og har akkurat byttet. Dette er ikke legen du vil ha om du trenger noen som lytter. Han kan til tider få deg til å føle at du som pasient er en belastning for ham, men det faglige er nok helt ok for de fleste. Jeg har en autoimmun sykdom og ønsker å prøve ut andre medisiner og forstå hvordan jeg kan leve bedre med sykdommen, men dette er han uvillig til å diskutere så lenge blodprøven er grei. Jeg har derfor nå byttet til noen jeg håper det er mulig å ha en dialog om disse tingene med.

lege som forstår deg

Dr.Dan O. Niklasson har vært min fastlege i ca 20 år, og kunne ikke tenke meg å forandre på det.Opplever ham som en forståelsels person,og minst ikke, meget dyktig.Tidligere syntes jeg det var lang ventetid, men etter at han viste meg hvor enkelt og greit det var å bestille via PasientSky,er ikke dette noe problem.Man kan også få time på dagen ved å ringe før kl 08 00 ved akutt sykdom.