Anne Wenche Alfheim Nøring

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Anne Wenche Alfheim Nøring er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Wenche Alfheim Nøring

ikke å anbefale

Er kun der halv uke. Flink til å lytte men sender deg sjeldent videre. Har udugelige vikarer og du har pga systemet liten mulighet til å styre klar disse. Hjelper lite med en hyggelig lege når man aldri kommer til henne. Hun er dessuten alltid forsinket. Finn en annen, det gjorde jeg til slutt.

Dyktig lege, håpløst sentralbord

Dyktig lege, men et håpløst sentralbord som er meget lite imøtekommende. Har en lite fungerende sms-tjeneste hvor meldingene som blir sendt inn ikke blir lest skikkelig. Spør om en ting, svares det på noen annet. Ønsker du time et spesielt klokkeslett, så får som oftest ett annet. Forsøker du å ringe, får du beskjed om at du må sende sms, da alltid etter 16.00. Meget frustrerende. Hadde byttet legesenter for lenge siden, men legen er som sagt meget bra.

Lite tilgjengelig

Hun er hyggelig og forståelsesfull. Men det er vanskelig å få time hos henne da hun er på kontoret kun 2,5 dager i uka, og store deler av dagene er fullbooket på forhånd. Alltid minst 15 min, ofte mer enn 30min forsinket, uten unntak. Hun skriver ikke ut LDN. Har man en kronisk sykdom hvor man har behov for oppfølging vil jeg ikke anbefale henne.

Fin lege

Hun ser deg og lytter på folk, synd hun er i permisjon nå, for hennes vikar er ikke noe å skryte av

Hyggelig

En hyggelig, blid og omtenksom lege, men er beskjeden til å sende deg videre når hun selv mener at det ikke vil føre frem. Har opplevd at dette har slått feil ut for meg og min sønn. Ellers er hun en fin lege. Dumt å bare kunne bestille på sms, men det er jo systemet.