Anne Wenche Alfheim Nøring

Stovner Legesenter AS
Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Anne Wenche Alfheim Nøring er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Wenche Alfheim Nøring

Opplevde henne som bedre lege tidligere. Vurderer å skifte lege/legesenter.

Hun jobber halv uke, har det travelt og man må ofte vente i 30 min. på henne (når man først har fått time).
Vikarene i hennes fravær er jeg ikke imponert over, og henvender man seg i resepsjonen får man rett og slett en følelse av at man er frekk som forstyrrer vedkommende som sitter der. Uhøflig og lite imøtekommende (spesielt en jeg møtte der).

ikke å anbefale

Er kun der halv uke. Flink til å lytte men sender deg sjeldent videre. Har udugelige vikarer og du har pga systemet liten mulighet til å styre klar disse. Hjelper lite med en hyggelig lege når man aldri kommer til henne. Hun er dessuten alltid forsinket. Finn en annen, det gjorde jeg til slutt.

Dyktig lege, håpløst sentralbord

Dyktig lege, men et håpløst sentralbord som er meget lite imøtekommende. Har en lite fungerende sms-tjeneste hvor meldingene som blir sendt inn ikke blir lest skikkelig. Spør om en ting, svares det på noen annet. Ønsker du time et spesielt klokkeslett, så får som oftest ett annet. Forsøker du å ringe, får du beskjed om at du må sende sms, da alltid etter 16.00. Meget frustrerende. Hadde byttet legesenter for lenge siden, men legen er som sagt meget bra.

Lite tilgjengelig

Hun er hyggelig og forståelsesfull. Men det er vanskelig å få time hos henne da hun er på kontoret kun 2,5 dager i uka, og store deler av dagene er fullbooket på forhånd. Alltid minst 15 min, ofte mer enn 30min forsinket, uten unntak. Hun skriver ikke ut LDN. Har man en kronisk sykdom hvor man har behov for oppfølging vil jeg ikke anbefale henne.

Fin lege

Hun ser deg og lytter på folk, synd hun er i permisjon nå, for hennes vikar er ikke noe å skryte av