Randi Solveig Ofstad

Iladalen Legekontor DA

1988

Iladalen Legekontor DA Telefonnummer23 12 19 0023 12 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Randi Solveig Ofstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Solveig Ofstad

Tillitsvekkende, kunnskapsrik og gir av seg selv!

Randi Ofstad er en fastlege som kan sitt fag. Hun er lyttende, skaper tillit mellom pasient og seg selv / helsevesenet. Hun har mye kunnskap om både somatiske og psykiske lidelser. Hun tør å stå på for pasientene sine! Randi oppleves som genuint interessert i sine pasienter.
Hele Ila legekontor tar i mot pasientene på en proff og hyggelig måte!
Det er av og til litt forsinkelser, men ikke slik jeg har opplevd på andre steder (når jeg har fulgt barnebarn til lege). Det er viktigere at jeg kan få litt mer tid den gangen jeg trenger det - enn at jeg av og til må vente litt ekstra når andre trenger legens tid.

Dyktig lege

Randi Ofstad er den dyktigste fastlegen jeg har vært borti. Hun er faglig sterk, lytter og er ikke redd for å gi uttrykk for meningene sine. Jeg føler meg trygg som pasient hos henne. Kan anbefales på det varmeste.

Helt ok

Hun er absolutt en trivelig dame, og har hjulpet meg i flere tilfeller. Men det virker dessverre som hun har dårlig tid. Jeg må alltid vente 10-15 min og når jeg først er inne så er det lite rom for prat og det virker som hun vil bli fortest mulig ferdig. På en god og rolig dag er hun helt fantastisk, men på hektiske dager anbefaler jeg dessverre ikke Ofstad. Men et pluss er at det ikke er kjempelang telefonkø, og legesekretærene er kjempekoselige og tar hensyn hvis man har litt sprøyteskrekk osv, og bruker god tid!

Så takknemlig

at det faktisk finnes leger som Randi Ofstad. Hun har vært min fastlege i mange år og er det en jeg stoler på er det hun. Hun er et varmt, medfølende menneske som ser deg og handler utifra det. Kan ikke hun hjelpe sender hun meg videre slik at jeg blir skikkelig utredet. Har mye å takke hun for.

Kommer aldri til å bytte

Randi er den beste lagen jeg har hatt og jeg kommer aldri til å byte, selv om jeg skal flytte ut av Oslo. Hun tar seg alltid tid og man føler at hun virkelig lytter. Hun er flink til å finne gode behandlingsmetoder og jeg har aldri hatt noen dårlige opplevelser på legekontoret.