Randi Solveig Ofstad

Tlf: 23 12 19 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Randi Solveig Ofstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Solveig Ofstad

Helt ok

Hun er absolutt en trivelig dame, og har hjulpet meg i flere tilfeller. Men det virker dessverre som hun har dårlig tid. Jeg må alltid vente 10-15 min og når jeg først er inne så er det lite rom for prat og det virker som hun vil bli fortest mulig ferdig. På en god og rolig dag er hun helt fantastisk, men på hektiske dager anbefaler jeg dessverre ikke Ofstad. Men et pluss er at det ikke er kjempelang telefonkø, og legesekretærene er kjempekoselige og tar hensyn hvis man har litt sprøyteskrekk osv, og bruker god tid!

Så takknemlig

at det faktisk finnes leger som Randi Ofstad. Hun har vært min fastlege i mange år og er det en jeg stoler på er det hun. Hun er et varmt, medfølende menneske som ser deg og handler utifra det. Kan ikke hun hjelpe sender hun meg videre slik at jeg blir skikkelig utredet. Har mye å takke hun for.

Kommer aldri til å bytte

Randi er den beste lagen jeg har hatt og jeg kommer aldri til å byte, selv om jeg skal flytte ut av Oslo. Hun tar seg alltid tid og man føler at hun virkelig lytter. Hun er flink til å finne gode behandlingsmetoder og jeg har aldri hatt noen dårlige opplevelser på legekontoret.

Dyktig

Jeg har hatt Randi som lege i fem år nå og jeg føler alltid at hun ser meg. Jeg har fått henvisning når jeg har trengt det og hun får meg til å føle meg trygg under ubehagelige undersøkelser. Har bare godt å si om henne som lege. Men utrolig lang ventetid på å få time.

Ikke grundig nok

Hun er hyggelig, men ved diffuse symptomer får du ikke hjelp. Det virker ikke som hun tar pasienten alvorlig. Hun foretar tilsynelatende noen undersøkelser, men de er lite grundige. Når hun ikke finner noe hun kjenner igjen blir hun rådløs. Som pasient får man følelsen av å være hypokonder.

Om hun bare kunne henvise til spesialist når hun selv ikke greier å finne ut av det. Selv måtte jeg dra til en privat spesialist for å få svar og påbegynt nødvendig behandling.