Randi Solveig Ofstad

Autorisasjon (1988)

Randi Solveig Ofstad er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Solveig Ofstad

Flink og hyggelig

Tar pasienten på alvor. Flink, profesjonell og hyggelig dame.
Sjekker ting ordentlig og sjekker nærmere hvis hun ikke er 100% sikker. Tar hensyn og lytter. Sier fra hvis hun er uenig. Stoler på hennes vurderinger.

Dyktig og ivaretagende

Veldig fornøyd med oppfølging og behandlingen hun har gitt meg. Virker kunnskapsrik og faglig trygg.

Snill og tror på deg som pasient

Randi er verdens snilleste fastlege, samtidig som hun tar deg på alvor, og vil at du skal forklare skikkelig når det er noe. Det føles trygt og godt at hun ikke bare uten videre aksepterer det, men er opptatt av å forstå hele situasjonen.

Jeg har hatt henne som fastlege i to år, og hun har fulgt meg på opp og nedturer. Dette er første gang jeg har hatt en fastlege som jeg gleder meg til å gå til, uten å bekymre meg for at hun ikke skal tro på meg.

"En god fastlege er gull verdt", og Randi er gull.

Tillitsvekkende, kunnskapsrik og gir av seg selv!

Randi Ofstad er en fastlege som kan sitt fag. Hun er lyttende, skaper tillit mellom pasient og seg selv / helsevesenet. Hun har mye kunnskap om både somatiske og psykiske lidelser. Hun tør å stå på for pasientene sine! Randi oppleves som genuint interessert i sine pasienter.
Hele Ila legekontor tar i mot pasientene på en proff og hyggelig måte!
Det er av og til litt forsinkelser, men ikke slik jeg har opplevd på andre steder (når jeg har fulgt barnebarn til lege). Det er viktigere at jeg kan få litt mer tid den gangen jeg trenger det - enn at jeg av og til må vente litt ekstra når andre trenger legens tid.

Dyktig lege

Randi Ofstad er den dyktigste fastlegen jeg har vært borti. Hun er faglig sterk, lytter og er ikke redd for å gi uttrykk for meningene sine. Jeg føler meg trygg som pasient hos henne. Kan anbefales på det varmeste.