Randi Solveig Ofstad

Iladalen Legekontor DA

Autorisasjon (1988)

Randi Solveig Ofstad er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Solveig Ofstad

Kan mye, følger godt med.

Randi Ofstad har vært min lege/fastlege siden midten av 90-tallet.
Hun har alltid stilt opp, men har hatt et par permisjoner hvor jeg ble tatt godt hånd om av en vikar eller en av de andre på legekontoret.

Hun har alltid fulgt meg opp hva kontroller og trygg medisinering angår.

Randi har for tiden permisjon. Jeg savner henne, men hun har en vikar som jeg heller ikke kan annet enn å skryte av.

Anbefaler ikke

Har ventet nesten et år på å komme til Randi, 01.11.20 fikk henne som faslege, men fom 12.10.20 er Randi i 1 års permisjon, måtte bst time hos vikar. Jeg har kommet med epikriser fra spesialister. Men kunne ikke få hjelp, måtte først sende legejournal fra tidl fastlege, noe lar vente på seg. Opplevde ingen empati, ble ikke undersøkt, prøvd å forklare, men ble ikke hørt, så ikke ut at epikriser var lest. Totalt sett har opplevd å bli behandlet avvisende, legen var ikke interessert å hjelpe.

Flink og hyggelig

Tar pasienten på alvor. Flink, profesjonell og hyggelig dame.
Sjekker ting ordentlig og sjekker nærmere hvis hun ikke er 100% sikker. Tar hensyn og lytter. Sier fra hvis hun er uenig. Stoler på hennes vurderinger.

Dyktig og ivaretagende

Veldig fornøyd med oppfølging og behandlingen hun har gitt meg. Virker kunnskapsrik og faglig trygg.

Snill og tror på deg som pasient

Randi er verdens snilleste fastlege, samtidig som hun tar deg på alvor, og vil at du skal forklare skikkelig når det er noe. Det føles trygt og godt at hun ikke bare uten videre aksepterer det, men er opptatt av å forstå hele situasjonen.

Jeg har hatt henne som fastlege i to år, og hun har fulgt meg på opp og nedturer. Dette er første gang jeg har hatt en fastlege som jeg gleder meg til å gå til, uten å bekymre meg for at hun ikke skal tro på meg.

"En god fastlege er gull verdt", og Randi er gull.