Randi Solveig Ofstad

Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Randi Solveig Ofstad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Solveig Ofstad

Så takknemlig

at det faktisk finnes leger som Randi Ofstad. Hun har vært min fastlege i mange år og er det en jeg stoler på er det hun. Hun er et varmt, medfølende menneske som ser deg og handler utifra det. Kan ikke hun hjelpe sender hun meg videre slik at jeg blir skikkelig utredet. Har mye å takke hun for.

Kommer aldri til å bytte

Randi er den beste lagen jeg har hatt og jeg kommer aldri til å byte, selv om jeg skal flytte ut av Oslo. Hun tar seg alltid tid og man føler at hun virkelig lytter. Hun er flink til å finne gode behandlingsmetoder og jeg har aldri hatt noen dårlige opplevelser på legekontoret.

Dyktig

Jeg har hatt Randi som lege i fem år nå og jeg føler alltid at hun ser meg. Jeg har fått henvisning når jeg har trengt det og hun får meg til å føle meg trygg under ubehagelige undersøkelser. Har bare godt å si om henne som lege. Men utrolig lang ventetid på å få time.

Ikke grundig nok

Hun er hyggelig, men ved diffuse symptomer får du ikke hjelp. Det virker ikke som hun tar pasienten alvorlig. Hun foretar tilsynelatende noen undersøkelser, men de er lite grundige. Når hun ikke finner noe hun kjenner igjen blir hun rådløs. Som pasient får man følelsen av å være hypokonder.

Om hun bare kunne henvise til spesialist når hun selv ikke greier å finne ut av det. Selv måtte jeg dra til en privat spesialist for å få svar og påbegynt nødvendig behandling.

Ikke bra nok

Jeg har hatt Ofstad som lege i mange år nå, og er helt enig i noen av vurderingene jeg leser her. Hun er riktig nok en hyggelig dame, men det hjelper lite når man kommer til henne med mer alvorlige problemer enn en enkel influensa e.l. Jeg føler at jeg ikke har blitt tatt på alvor og man må selv komme med svarene(noe som føles helt håpløst og utrygt). Man får rett og slett ikke hjelp selvom man sitter og sier rett ut hvordan man har det. Ikke lytter hun heller, noe som ble meget tydelig da hun skulle skrive erklæring og jeg må rette på det hun sier/skriver som om hun ikke har forstått noenting av hva vi har snakket om i flere år. Jeg føler min sykdomshistorie har blitt forlenget p.g.a. manglende hjelp og vilje til å henvise til de riktige stedene som faktisk kunne hjulpet meg. Så nå bytter jeg lege til en som forhåpentligvis lytter til pasienten, ser helhetlig og aksepterer at hode og kropp henger sammen.