Randi Solveig Ofstad

Iladalen Legekontor DA Kvinne, 59 år

Autorisert1988
Ledige plasser 8 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Randi Solveig Ofstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Solveig Ofstad

Ikke bra nok

Jeg har hatt Ofstad som lege i mange år nå, og er helt enig i noen av vurderingene jeg leser her. Hun er riktig nok en hyggelig dame, men det hjelper lite når man kommer til henne med mer alvorlige problemer enn en enkel influensa e.l. Jeg føler at jeg ikke har blitt tatt på alvor og man må selv komme med svarene(noe som føles helt håpløst og utrygt). Man får rett og slett ikke hjelp selvom man sitter og sier rett ut hvordan man har det. Ikke lytter hun heller, noe som ble meget tydelig da hun skulle skrive erklæring og jeg må rette på det hun sier/skriver som om hun ikke har forstått noenting av hva vi har snakket om i flere år. Jeg føler min sykdomshistorie har blitt forlenget p.g.a. manglende hjelp og vilje til å henvise til de riktige stedene som faktisk kunne hjulpet meg. Så nå bytter jeg lege til en som forhåpentligvis lytter til pasienten, ser helhetlig og aksepterer at hode og kropp henger sammen.

Svært bra lege

Ofstad er en streng men veldig rettferdig lege. Hun lytter, stiller spørsmål, tar deg på alvor og finner de beste løsningene.

Jeg fikk utrolig god hjelp av Randi til å komme inn på et program på Rikshospitalet når jeg ble gravid. Ingen av de andre legene viste om dette, så Randi er en lege som har god kontroll på hva som er å tilby pasienter.

Er pogsp fornøyd med at hun ser på meg når vi prater og ikke ser rett i skjermen, samt at hun er nøye og husker deg fra gang til gang selv om det går år mellom hver gnag man er der.

Anbefales på det varmeste

Utrolig dyktig lege. Opplever at hun alltid tar seg tid, lytter, stiller spørsmål og tar meg på alvor. Hun gir meg innsyn i hvordan hun tenker, og forklarer godt. Kjempefornøyd!

Hun tar ikke pasientene sine på alvor!

Jeg har flere ganger kommet til Randi med noen problemer uten at jeg blir tatt på alvor. Dette kan det bli store konsekvenser av, og jeg anser det som meget betenkelig at en lege ikke hører på pasienten sin. Jeg vil fraråde denne legen!

Vanskelig å kommunisere med

Jeg har vært pasient hos Randi Ofstad i tre år.

Dessverre er hun kun en lege å gå til når du har influensa eller lignende. Når ting blir mer komplisert enn det, virker hun fort rådløs.

Hun har verken evne eller vilje til å lytte. Heller ikke være åpen for pasientens innspill.
Virker som hun ikke har fått med seg at internett eksisterer, og at vi som pasienter ikke nødvendigvis tar alt legen sier for "god fisk".

Hun har en tendens til å bagatellisere problemer jeg har tatt opp. Noe som er utrolig frustrerende. Ved et par anledninger har jeg foreslått å ta noen prøver. Hun har motvillig akseptert dette.
Det viste seg i etterkant at jeg hadde rett i mine antagelser.

Det er når de vanskelige sakene skal løses, at det vises hvor god en lege virkelig er rent faglig.

En ting skal hun ha. Hun tar seg tid. Men det hjelper så lite.
Jeg har selvfølgelig byttet lege.