Anders Bjørn Olsen

Jerikoveien 5 1067 Oslo
Tlf: 23 14 20 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Bjørn Olsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bjørn Olsen

Trygg og kunnskapsrik - pasienten i riktig fokus.

Lege Bjørn Anders Olsen er en imøtekommende, informativ og hyggelig person - gir seg tid til å svare
på medisinske spørsmål på en forståelig måte for
pasienten - om nødvendig tar han telefonisk kontakt
i spesielle tilfelle for å gi en rask avklaring på uforutsette medisinske spørsmål, også i brevs form.
Han tilrettelegger den mest mulige effektive behandlingen rettet mot pasientens sykdomsbilde, også riktig bruk av henvisninger til spesialister med
gode referanser.

Meget godt fornøyd med Bjørn Olsen

Han følger godt opp, gode tilbakemeldinger etter undersøkelser .
løsningsorientert og en god motivator når det gjelder røykeslutt.

Dyktig,empatisk,anerkjennende og løsningsorientert

Jeg var så spent på min nye fastlege på ny legesenter. Det første inntrykket mitt var meget positivt.Jeg ble lyttet,trodd og sendt til flere undersøkelser. Motiverer pasienter til positive helse tiltak.Gir ros og diskuterer med pasienter for å komme til en god løsning.Anbefales sterkt.

Ikke bruk han.

Jeg, og mine søsken har hatt Dr. Olsen som vår fastlege i ca 10 år nå. Jeg har aldri vært fornøyd med han. Han virker ofte fraværende, og han vil helst få deg ut av døren så fort du kommer inn. Han er veldig nøye på å minne deg på at det er en pasient per time, og at du kun kan få hjelp med en sykdom/skade om gangen. Er det noen flere plager må du bestille ny time. Jeg prøver å unngå å dra til lindeberg, og spør ofte etter en annen lege isteden for doktor Olsen. Jeg er kjempe nervøs og redd hver gang jeg skal dit. Jeg har vært syk i mange år med leddplager, men får bare beskjed om at meg er det ikke noe galt med.

Han er også ekspert på å søke opp sykdommer, eller slå dem opp i boken mens han mumler ting til deg på dansk. Null empati.

Dårlig førsteinntrykk og virket utilgjengelig i kontakt

I utgangspunktet har jeg en annen fastlege, men på grunn av ferieavvikling fikk jeg tildelt Olsen, og var noe skeptisk.
Men under/ etter timen satt jeg igjen med en meget stor lettelse over at noen endelig forsto noe jeg ikke har klart å sette ord på selv i alle år.

Det er mange år siden jeg fikk hjelp og min livskvalitet har økt betraktelig etter at jeg fikk riktig behandling fra Olsen.

I mine øyne er han en engel!

ikke så veldig bra nei..

jeg har vært hos olsen 2 ganger, jeg måtte få ny time 2 ganger, når jeg kom til han om hjelp så søkte han opp hva jeg hadde så sa han du har det og det men det visste jeg allerede.. jeg har gjort research på forhånd men problemet var at han ga meg en ny time så på disse 2 øktene fikk jeg ikke gjort noe som helst nesten bare betale 600kr for ingen grunn.

andre gangen jeg gikk til han så spurte jeg han om 2 spørsmål, ene var om han kunne skrive en beskjed for meg, det gjorde han nå etter det så var det noe viktig jeg hadde lyst til å spørre han om.. og det var noe med huden min som jeg kunne trengt hjelp med fort og da fikk jeg et nei bare et spørsmål per kunde.
nå betalte jeg 600 totalt for et spørsmål. som student så er dette veldig dyrt og jeg fikk nesten ikke noe hjelp til det jeg trengte hjelp med. og ikke bare med det 4ukers vente tid.

nå på disse 4ukene jeg må vente til neste time igjen for å spørre om noe som skjedde med huden min så hadde det blitt så mye at det gikk gjennom nesten hele ryggen min osv. så hadde han hjulpet meg og vært der og latt meg spørre et spørsmål til så hadde det gått fint. så derfor byttet jeg lege. fordi jeg trengte behandling fort for det som skjedde med huden min.
og jeg måtte også vente 1 time ekstra på legekontoret for at han skulle bli ferdig med pasienten sin.

så jeg betalte totalt 600kr, for bare et spørsmål. og han lot meg ikke stille det viktigste spørsmålet som jeg skulle spørre etter det brevet han skrev til meg men han sa "nå skal du ut, bestill en ny time det er maks et spørsmål per pasient" og i tillegg ventet jeg 1 time i skoletid.

Dyktig, lyttende, løsningsorientert og kunnskapsrik

Meget fornøyd med Olsen, som har vist en evne til å involvere seg og finne løsninger. Dyktig og kunnskapsrik. Man opplever seg sett og ikke bare en "pasient".

Vår familielege igjennom snart tyve år.

Dr.Olsen har møtt meg, mannen min og barna mine med klokskap, faglig dyktighet og innsikt. Han er god på sende oss til dyktige spesialister når det er det som behøves. Jeg forsøker å forsikre meg om at han ikke flytter tilbake til Danmark, men blir i Norge og på Lindeberg legesenter. Takk for all god behandling i mange år!

Vanskelig å få kontakt med

Opplever han som litt mumlende og det virker ikke alltid som han "er til stedet". Har også opplevd at han ofte er borte og at det er satt inn vikarer. Dette har skjedd flere ganger jeg har bestilt time der.
Syns han er litt merkelig.

Noe merkelig

Han sitter med ryggen til meg og mumler og setr meg ikke inn i øynene. Er det noe galt? Virker ikke interessert i meg og mitt og er litt rar syns jeg.

Fantastisk lege og menneske

Meget faglig dyktig og oppegående lege og menneske. Lyttende og gir gode råd/veiledninger.

Den beste legen jeg har hatt

Lyttende, kunnskapsrik, imøtekommende, sympatisk og empatisk. Han har vært min lege i mange år og han har aldri stilt feil diagnose. Jeg er meget fornøyd :)

Behagelig og dyktig lege som tar pasientene på alvor.

Dyktig og forståelsesfull lege som lytter til hva pasienten har å si. Har hatt han som fastlege i alle år og er meget fornøyd.

Veldig god lege som følger opp sine pasienter!!

god lege dansk talende på lindeberg legesenter.Han følger sine pasienter og sjekker nøye det som trengs.

Veldig bra lege.

Jeg opplever han som en god og kunnskapsrik fastlege. Sympatisk og grundig.