Anders Bjørn Olsen

Lindeberg Legesenter AS

1995

Lindeberg Legesenter AS Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jerikoveien 5 1067 Oslo
Anders Bjørn Olsen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bjørn Olsen

Trygg og kunnskapsrik - pasienten i riktig fokus.

Lege Bjørn Anders Olsen er en imøtekommende, informativ og hyggelig person - gir seg tid til å svare
på medisinske spørsmål på en forståelig måte for
pasienten - om nødvendig tar han telefonisk kontakt
i spesielle tilfelle for å gi en rask avklaring på uforutsette medisinske spørsmål, også i brevs form.
Han tilrettelegger den mest mulige effektive behandlingen rettet mot pasientens sykdomsbilde, også riktig bruk av henvisninger til spesialister med
gode referanser.

Meget godt fornøyd med Bjørn Olsen

Han følger godt opp, gode tilbakemeldinger etter undersøkelser .
løsningsorientert og en god motivator når det gjelder røykeslutt.

Dyktig,empatisk,anerkjennende og løsningsorientert

Jeg var så spent på min nye fastlege på ny legesenter. Det første inntrykket mitt var meget positivt.Jeg ble lyttet,trodd og sendt til flere undersøkelser. Motiverer pasienter til positive helse tiltak.Gir ros og diskuterer med pasienter for å komme til en god løsning.Anbefales sterkt.

Ikke bruk han.

Jeg, og mine søsken har hatt Dr. Olsen som vår fastlege i ca 10 år nå. Jeg har aldri vært fornøyd med han. Han virker ofte fraværende, og han vil helst få deg ut av døren så fort du kommer inn. Han er veldig nøye på å minne deg på at det er en pasient per time, og at du kun kan få hjelp med en sykdom/skade om gangen. Er det noen flere plager må du bestille ny time. Jeg prøver å unngå å dra til lindeberg, og spør ofte etter en annen lege isteden for doktor Olsen. Jeg er kjempe nervøs og redd hver gang jeg skal dit. Jeg har vært syk i mange år med leddplager, men får bare beskjed om at meg er det ikke noe galt med.

Han er også ekspert på å søke opp sykdommer, eller slå dem opp i boken mens han mumler ting til deg på dansk. Null empati.

Dårlig førsteinntrykk og virket utilgjengelig i kontakt

I utgangspunktet har jeg en annen fastlege, men på grunn av ferieavvikling fikk jeg tildelt Olsen, og var noe skeptisk.
Men under/ etter timen satt jeg igjen med en meget stor lettelse over at noen endelig forsto noe jeg ikke har klart å sette ord på selv i alle år.

Det er mange år siden jeg fikk hjelp og min livskvalitet har økt betraktelig etter at jeg fikk riktig behandling fra Olsen.

I mine øyne er han en engel!