Arne Heidar Olsson

Arne Heidar Olsson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Heidar Olsson

Lege med omsorg

Hei,

Vil si at jeg er fornøyd med min fastlege som jeg har hatt i alle år. Han er alltid der for meg og familien.

En ting jeg må klage på er resepsjonisten og måten man får ringt inn på. På de 3 siste ukene har jeg ringt inn før telefontid er over. Når det spesifikt står mandag-fredag kl. 15:30 er det svært irrterende å høre at kontortiden er over når man ringer inn langt før tiden.

Spesielt når man skal avlyse en legetime i god tid før legetimen. Når man i tillegg endelig klarer å få tak i noen over tlf til tross for sms også klarer man dessverre å få en faktura i posten hvor det står "IKKE MØTT OPP TIL TIMEN". Å betale kr. 347 for en time man ikke møter opp, men også har sagt ifra om både over tlf og sms er noe av det mest irriterende man kan oppleve.

Det beste med det hele prøver man å ringe for å klage på dette innenfor kontortiden. Gjett hvor glad jeg ble når kontortiden var ute før kl. 15: 30!

Mvh
En svært misfornøyd pasient.

Jeg måtte bytte lege grunnet flytting, men det var en tung avgjørelse! Hadde jeg flyttet kortere så hadde jeg beholdt ham som min fastlege. Grundig, lyttende og bryr seg.

Fantastisk lege!!

Har hatt utelukkende positive opplevelser med denne denne legen, som har vært min og min datters fastlege i mange år. Alltid imøtekommende, hyggelig, empatisk og tillitsvekkende. Tar seg god tid, lytter, gir veldig gode råd, tar nødvendige undersøkelser, behandler og henviser videre til dyktige spesialister ved behov. Flink til å følge opp. Kunne ikke vært mer fornøyd!! Har også bare positive ting å si om legesenteret generelt. Får alltid time på kort varsel. Serviceinnstilte mennesker, alle sammen. Arne Heidar Olsson anbefales på det sterkeste!!

Den beste legen!

Heidar møter meg og mine alltid med genuin interesse og profesjonalitet. Jeg føler meg alltid betrygget og ivaretatt på aller beste måte! Denne legen jobber ofte sene dager for å få tatt i mot flest mulig. Desverre har han fullt opp med pasienter.

Beste legen i verden

Han er hyggelig, lyttende, flink til å se hva som kan gjøres, foreslår god behandling. Alltid imøtekommende. Ingen lang ventetid. Kan spørre han til råds og få hjelp. Følger opp.

Meget Dyktig

Flink til å lytte. Lett å komme i kontakt med.
I tilegg til behandling/medisin, gir gode generelle råd

En fantastisk lege.

Dr. Olsson er en meget dyktig lege. Han hører på hva pasienten sier. Sitter ikke bare med nesa i dataen. Tar seg god tid. Jeg har ikke opplevd å sitte lenge å vente på han. Har flyttet fra Oslo, men bruker fortsatt han som fastlege. Føler meg ivaretatt og trygg på han. Anbefales virkelig. Enkelt å få time på sms. Og damene som jobber i resepsjonen og på laboratoriet er fantastiske.

Beste legen

Han er lyttende. Han sender alltid videre når det er behov for det. Han forstår hva en kronisk smerte pasient har behov for. Han er ikke dum snill, men har veldig forståelse.

Super lege.

Flott lege som tar pasienten på alvor...............................................................

Faglig dyktig og rutinert.

+Dyktig og godt rutinert. Har brukt han en årrekke og er veldig fornøyd.
Hver gang barna er syke er det han vi bruker. Er ikke redd for å høre på pasienten.
-Er ikke alltid like enkelt å få time hos han, og han kan bli bedre til å ta kontakt ved henvendelse.

Dyktig lege!

Svært dyktig lege. Beste jeg har hatt. Tilstedeværende og følger deg opp.

Heidar er en jeg stoler 100 % på :-)

Føler jeg har møtt den som ser meg som person og menneske, ikke "bare" en pasient. En kjempeflott, dyktig, lyttende, varm og støttende person på alle måter. Flink til å henvise videre hvis det er noe. Kommer ikke til å gi plassen min bort til noen andre :-) Sånn er det når man har funnet en man kan stole .
sånn er det...elsker ivaretakelsen fra :) Og han beholder jeg sevlom jeg flytter utenbyes,

En sjelden perle

En lege med mye kunnskap som lytter, tar seg tid og innrømmer når han ikke vet.

Vil ikke bytte lege

Har hatt Olsson i flere år som lege og er veldig fornøyd. Han tar seg alltid tid til en prat og er det noe han er usikker på så henviser han videre med en gang. Hjelper med papierer og ringer tilbake når du har tatt prøver. Veldig bra lege

En dyktig lege

Valgte han som fastlege til sønnen min siden han også er en av legene helsestasjonen bruker på spedbarnskontrollene.
Han er en faglig dyktig lege, som har ett godt lag med unger. Nøler ikke med å sende videre hvis han ikke har nok kompetanse selv.
Venter bare på at han skal få noen ledige plasser så jeg kan få inn datteren min også :)

lege som er til å stole på.

Vennlig, nøye, presist, vurderende og godt humør som smitter til pasientene. En å stole på.

Super Lege

Er flink til å henvise videre når det er tvil om diagnose.

Meget flink og lytter, tar seg tid

Heidar har jeg hatt i snart 10 år, meget fornøyd. han sender deg alltid videre hvis han er i tvil om det kan være noe alvorlig.

God lege.

Lytter og tar deg på alvor. Varmt hjerte. Føler alltid han har tid nok til deg.

Oppmerksom

Er alltid vennlig og i godt humør. Ser meg som menneske og pasient. Føler meg meget godt ivaretatt.