Arne Heidar Olsson

Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Arne Heidar Olsson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Heidar Olsson

Jeg måtte bytte lege grunnet flytting, men det var en tung avgjørelse! Hadde jeg flyttet kortere så hadde jeg beholdt ham som min fastlege. Grundig, lyttende og bryr seg.

Fantastisk lege!!

Har hatt utelukkende positive opplevelser med denne denne legen, som har vært min og min datters fastlege i mange år. Alltid imøtekommende, hyggelig, empatisk og tillitsvekkende. Tar seg god tid, lytter, gir veldig gode råd, tar nødvendige undersøkelser, behandler og henviser videre til dyktige spesialister ved behov. Flink til å følge opp. Kunne ikke vært mer fornøyd!! Har også bare positive ting å si om legesenteret generelt. Får alltid time på kort varsel. Serviceinnstilte mennesker, alle sammen. Arne Heidar Olsson anbefales på det sterkeste!!

Den beste legen!

Heidar møter meg og mine alltid med genuin interesse og profesjonalitet. Jeg føler meg alltid betrygget og ivaretatt på aller beste måte! Denne legen jobber ofte sene dager for å få tatt i mot flest mulig. Desverre har han fullt opp med pasienter.

Beste legen i verden

Han er hyggelig, lyttende, flink til å se hva som kan gjøres, foreslår god behandling. Alltid imøtekommende. Ingen lang ventetid. Kan spørre han til råds og få hjelp. Følger opp.

Meget Dyktig

Flink til å lytte. Lett å komme i kontakt med.
I tilegg til behandling/medisin, gir gode generelle råd