Arne Heidar Olsson

Haugerud legesenter

1991

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Arne Heidar Olsson er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Heidar Olsson

En dyktig og omsorgs full lege og et fantastisk medmenneske

Heidar er etter min mening et funn. Hatt han som fastlege en årrekke og han har vært en bauta igjennom noen av mine aller tøffeste perioder i livet. Her blir du tatt på alvor, henvist videre ved behov og får en oppfølging som er helt upåklagelig. Et trekk på selve legesenteret er at de i skranken ikke alltid leverer samme kvalitet desverre.

Lyttende og kunnskapsrik

Heidar har jeg hatt som fastlege i over 20 år. Han er meget kunnskapsrik og et flott menneske og prate med om alt. Verdens beste fastlege.

Best

Dr. Olsson er den beste fastlegen i min fam. øyne. Lyttende, kunnskapsrik på sitt felt, betryggende og ikke minst empatisk. Henv deg videre ved behov og setter seg godt inn i dine diagnoser. Får alltid time samme dag via sms. Helt fantastisk lege

En fantastisk lege og et godt medmenneske

Mitt inntrykk av Dr. Olsson er at han følger opp sine pasienter. Han er kunnskapsrik og tar seg tid til hver enkelt! En faglig dyktig lege, men også et godt medmenneske.

Beste lege ever

Min fastlege. Stoler 100 % på at han gjør en kjempe jobb...Tar deg seriøst og henviser videre om det trengs. Lett å få time.