Arne Heidar Olsson

Haugerud legesenter

1991

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Arne Heidar Olsson er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Heidar Olsson

En helt på haugerud

Heidar har hatt familien min og meg de siste 20 årene. Det har ikke vært én eneste gang vi har vært misfornøyde med han. Det er tydelig at vi ikke er de eneste da ventelistene hos han har vært lange som vonde år. Han er empatisk, faglig kyndig og en fantastisk lege - rett og slett. Det eneste som er synd, er at han har veldig mange pasienter. Eller et kvalitetstegn om man vil.

Lege med stor innsikt

Lege som tar deg på alvor og har tid. Han er trygg, lyttende og meget kunnskapsrik. Handlingsorientert. Den beste fastlegen jeg har hatt.

En dyktig og omsorgs full lege og et fantastisk medmenneske

Heidar er etter min mening et funn. Hatt han som fastlege en årrekke og han har vært en bauta igjennom noen av mine aller tøffeste perioder i livet. Her blir du tatt på alvor, henvist videre ved behov og får en oppfølging som er helt upåklagelig. Et trekk på selve legesenteret er at de i skranken ikke alltid leverer samme kvalitet desverre.

Lyttende og kunnskapsrik

Heidar har jeg hatt som fastlege i over 20 år. Han er meget kunnskapsrik og et flott menneske og prate med om alt. Verdens beste fastlege.

Best

Dr. Olsson er den beste fastlegen i min fam. øyne. Lyttende, kunnskapsrik på sitt felt, betryggende og ikke minst empatisk. Henv deg videre ved behov og setter seg godt inn i dine diagnoser. Får alltid time samme dag via sms. Helt fantastisk lege