Arne Heidar Olsson

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Tlf: 22 90 58 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Heidar Olsson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Heidar Olsson

En fantastisk lege og et godt medmenneske

Mitt inntrykk av Dr. Olsson er at han følger opp sine pasienter. Han er kunnskapsrik og tar seg tid til hver enkelt! En faglig dyktig lege, men også et godt medmenneske.

Beste lege ever

Min fastlege. Stoler 100 % på at han gjør en kjempe jobb...Tar deg seriøst og henviser videre om det trengs. Lett å få time.

Lege med omsorg

Hei,

Vil si at jeg er fornøyd med min fastlege som jeg har hatt i alle år. Han er alltid der for meg og familien.

En ting jeg må klage på er resepsjonisten og måten man får ringt inn på. På de 3 siste ukene har jeg ringt inn før telefontid er over. Når det spesifikt står mandag-fredag kl. 15:30 er det svært irrterende å høre at kontortiden er over når man ringer inn langt før tiden.

Spesielt når man skal avlyse en legetime i god tid før legetimen. Når man i tillegg endelig klarer å få tak i noen over tlf til tross for sms også klarer man dessverre å få en faktura i posten hvor det står "IKKE MØTT OPP TIL TIMEN". Å betale kr. 347 for en time man ikke møter opp, men også har sagt ifra om både over tlf og sms er noe av det mest irriterende man kan oppleve.

Det beste med det hele prøver man å ringe for å klage på dette innenfor kontortiden. Gjett hvor glad jeg ble når kontortiden var ute før kl. 15: 30!

Mvh
En svært misfornøyd pasient.

Jeg måtte bytte lege grunnet flytting, men det var en tung avgjørelse! Hadde jeg flyttet kortere så hadde jeg beholdt ham som min fastlege. Grundig, lyttende og bryr seg.

Fantastisk lege!!

Har hatt utelukkende positive opplevelser med denne denne legen, som har vært min og min datters fastlege i mange år. Alltid imøtekommende, hyggelig, empatisk og tillitsvekkende. Tar seg god tid, lytter, gir veldig gode råd, tar nødvendige undersøkelser, behandler og henviser videre til dyktige spesialister ved behov. Flink til å følge opp. Kunne ikke vært mer fornøyd!! Har også bare positive ting å si om legesenteret generelt. Får alltid time på kort varsel. Serviceinnstilte mennesker, alle sammen. Arne Heidar Olsson anbefales på det sterkeste!!