Morten Parmo

Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Morten Parmo er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Parmo

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg har hatt Morten i 3 år. Han er kunnskapsrik og bryr seg genuint om sine pasienter. Opptatt av å se på deg og lytter til deg og hjelper deg til det du trenger. Fått rask henvisning og god hjelp da jeg var på mitt sykeste. Jeg føler meg veldig trygg og sett hos Parmo, og kan på det sterkeste anbefale denne legen. Jeg har aldri hatt enn så bra fastlege. Får rask time hos han, som er et pluss. Av og til forsinket, men det er forståelig når han er en lege som virkelig bryr seg og tar seg god tid til pasientene sine. Så dette ser jeg ikke på som et minus. Eneste minus jeg har å trekke på, er at det stadig er lang ventekø på telefonen, bestiller derfor time på sms som er lettere og ofte raskere.

Trygg og flink

Har hatt Parmo som fastlege hele livet. Han er veldig flink med pasientene sine, i tillegg har jeg alltid fått time akkurat når jeg har trengt det. Timene blir unnagjort kort og godt, og jeg forlater alltid lokalet med en følelse av å ha blitt hørt og hjulpet

Vennlig, klok.

Parmo er trygg, svært kunnskapsrik og tar seg alltid tid. Han følger alltid opp div saker, og ringer når han sier han skal ringe. Jeg er alltid fornøyd og føler meg ivaretatt når jeg er hos Parmo.

Fantastisk

Dr. Parmo er en lege av de sjeldne. Alltid lydhør, tar deg seriøst, og sender deg videre til spesialist om han finner dette nødvendig.
Han er behagelig å snakke med, og man føler seg trygg i hans omsorg.
En helt utrolig god og kunnskapsrik lege.

Raskt inn, raskt ut.

Hos Parmo får du alltid rask time, men for min del aldri en god en. Oppmerksomheten hans er alltid på PCen, sjeldent på deg og han føles vanskelig å snakke med.