Morten Parmo

Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Morten Parmo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Parmo

Fantastisk

Dr. Parmo er en lege av de sjeldne. Alltid lydhør, tar deg seriøst, og sender deg videre til spesialist om han finner dette nødvendig.
Han er behagelig å snakke med, og man føler seg trygg i hans omsorg.
En helt utrolig god og kunnskapsrik lege.

Raskt inn, raskt ut.

Hos Parmo får du alltid rask time, men for min del aldri en god en. Oppmerksomheten hans er alltid på PCen, sjeldent på deg og han føles vanskelig å snakke med.

en flink lege, men...

hvis pasienten føler seg syk, bør vurdering av helsen gjøres etter at prøver er analysert og ikke ved første øyekast

En fantastisk mann! Som ser deg og lytter til deg!

Har hatt Morten som fastlege siden 2001, han har alltid tatt meg på alvor, hørt på meg og fulgt meg godt opp!

Morten Parmo er en lege som tar oss på alvor

Er meget fornøyd med han. Flink til å ordne opp, når det er noe med oss som pasienter. Alltid blid og hyggelig.

Vennlig lege

Han er virkelig en fantastisk lege, jeg snakker ikke bare for meg men hele familien. Han tar vare på pasienten. Jeg har aldri hatt en annen lege, men føler likevel jeg kan si at han må være den beste! Jeg føler meg heldig!

Den beste FastLegen:)

Jeg får alltid rask time.
Han er en god lytter.
Veldig lett og kommunisere med.
Følger alltid opp på prøver og svar fra spesialister m.m.
Lett og snakke med, tilogmed sensitive ting.
Idetheletatt føler jeg med svært trygg hos min Lege.
Jeg har vært heldig, og fått den beste:)

Tryggheten selv.

Jeg føler meg alltid i trygge hender når jeg går til Morten.
Der blir man tatt dønn seriøs, man blir sett og husket og jeg har full tillit til at han ivaretar min helse på best mulig måte.
Vet ikke hva jeg gjør den dagen han ikke jobber som lege lengere.
Fantastisk lege!!!

Omstendig og trygg

Parmo inngir tillitt og trygghet, og vil føler at han tar oss og våre plager på alvor. Han lytter og tar hensyn til våre egne vurderininger av situasjonen. Parmo tar parienten på alvor og går raskt videre ved behov.

Fremragende lege

Empatisk og lyttende. Grundig og nøyaktig. Henviser videre raskt til spesialister hvis nødvendig.

Hyggelig og flink lege

Til å være en av fastlegene med flest pasienter, er jeg alltid overrasket over hvor bra Morten husker sine pasienter.

Savittighetfull

Har vært pasient hos Parmo i 25-30 år, og er livredd for dagen han evt. slutter!
Maken til lege! God lytter, tar deg seriøst, empatisk, sympatisk og tar grundige sjekker av deg. Føler meg trygg hos ham.

superflink

samvittighetsfull og faglig topp lege med meget god oppfølging av passientene

Jeg bytter aldri ut denne legen!

Parmo har vært min og min families lege gjennom mer enn 25 år. Jeg er blitt godt ivaretatt, han kjenner sine pasienter og følger godt opp. Han er personlig uten å bli for privat. Han informerer godt, sender deg videre til spesialist når det er nødvendig. Man må av og til vente litt, men det betyr bare at han slipper til pasienter som trenger det. Neste gang kan det være meg.

Kan være litt for mye opptatt av hva som står på PC-en

Jeg har sett en Parmo lesende på PC en, sikkert fordi jeg er hos ham veldig skjelden og han skal les seg opp på meg. Det hadde vært fint om han leste det høyt eller gjorde det før jeg kom inn. :-)

En lege å få tilitt til.

Jeg gikk på svangerskapsoppfølging hos han i 2009. Fantastisk lege, men han har ikke flere ledigeplasser , så jeg må bruke en annen lege:-(. Han var veldig nøye med oppfølgingen. Fagelig dyktig, følte meg godt ivaretatt.Sånne leger skulle vi ha hatt flere av.

veldig flink til å følge opp

Parmo er en meget erfaren lege. Vennlig, beroligende og omsorgsfull. Holder alltid avtaler, følger opp prøver og henvisninger på en god måte og gir tilbakemeldinger/prøvesvar på en god og personlig måte. Føler oss godt ivaretatt på alle måter

Beste legen som finnes.

Kom til parmo første gang da min sønn ble sendt dit fra helsestasjon med falsk krup som ca 1 åring. Etter det fulgte han oss opp da min sønn dessverre var mye plaget av streptokkokker fram til han var 10 år. Jeg har oxo brukt han, og han er en lege som tar ting alvorlig, Aldri blitt sendt ut fra han med svar som det er bare nerver eller det går over, er han i tvil sender han deg videre og dette er noe jeg alltid har satt pris på, når jeg hører andre snakke om leger som svarer ut i det blå, det er bare kvinneplager eller nerver. Så ingen tvil den gang i 1987 må jeg ha kommet til den beste legen i Oslo. Og alltid blid og hyggelig alltid tid.

OK!

Antageligvis flink fagelig, men dårlig til å "se" pasienten! Mer opptatt av at du skal dra kortet riktig, enn å informere deg om hva som feiler deg...

Dyktig og oppdatert

Beste lege du kan tenke deg, gog kommunikatør og lytter aktivt