Morten Parmo

Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Morten Parmo er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Parmo

Kunnskapsrik lege

Kunnskapsrik lege som er flink til å finne problemene til pasienten. Han forklarer på en forståelsesfull måte og skriver heller ikke ut medisiner i hytt og pine. Han har stor kompetanse. Anbefaler denne legen.

Flink og trygg lege

Jeg har hatt Morten Parmo som fastlege i over 20 år. Han er en kunnskapsrik lege som har løsninger på alle de sykdommene og skadene jeg har hatt gjennom årene. Lytter på det jeg sier og har alltid konkluderert i noe som har gjort meg frisk raskt.
Anbefales på det sterkeste.

Tålmodig lege

Tålmodig og hyggelig lege som forklarer på en forstående måte til pasienten. Han er sterk vitende. Anbefales

Trygg og inngir tillit.

Kunne ikke hatt bedre fastlege. Blir alltid tatt på alvor.Får time med en gang ved behov. Har vært pasient hos han i årevis.

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg har hatt Morten i 3 år. Han er kunnskapsrik og bryr seg genuint om sine pasienter. Opptatt av å se på deg og lytter til deg og hjelper deg til det du trenger. Fått rask henvisning og god hjelp da jeg var på mitt sykeste. Jeg føler meg veldig trygg og sett hos Parmo, og kan på det sterkeste anbefale denne legen. Jeg har aldri hatt enn så bra fastlege. Får rask time hos han, som er et pluss. Av og til forsinket, men det er forståelig når han er en lege som virkelig bryr seg og tar seg god tid til pasientene sine. Så dette ser jeg ikke på som et minus. Eneste minus jeg har å trekke på, er at det stadig er lang ventekø på telefonen, bestiller derfor time på sms som er lettere og ofte raskere.