Finn Paugard

Tlf: 22 80 41 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Paugard er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Paugard

Forståelsesfull og engasjert

Jeg har hatt han som eneste lege siden jeg var 10 år og er veldig fornøyd. Han er forståelsesfull, fornuftig og interessert. Han tar seg alltid tid og jeg føler meg alltid velkommen.

Hyggelig lege

Jeg syns Finn Paugard er en flink og tålmodig lege. Han tar seg tid til å høre etter og sende videre til spesialister. Det er lett å få time på legesenteret.

Svært misfornøyd!

Jeg opplever han uinteressert, hører ikke etter hva jeg har å si hver gang jeg har time hos han. Ser veldig mye på data og klokke. Jeg har kastet bort tid og penge på en slik lege!

Beste legen jeg har hatt.

Jeg var på mitt første besøk hos Finn igår. Han var en veldig god lytter og tok seg tid til å høre på mine medisinske problemer uten å få meg til å føle at han hadde dårlig tid. Han er tålmodig og kommer med gode råd og er veldig lett å prate med. Lenge siden jeg har vært hos en så god lege.

Klare forbedringspotensiale

Dr Paugard lytter når man snakker. Han er høflig og hyggelig. Han er en effektiv administrator.

..men han kan bli flinkere til å stille spørsmål og mer nøyaktig i dokumentasjon mot det offentlige.

Når nye pasienter kommer, så må man sette seg grundig inn i historien og hva tidligere fastlege ( r ) har skrevet.

Jeg forventer at legen min er faglig nyskjerrig og engasjert når det dukker opp en utfordring utenom det vanlige.