Finn Paugard

Veitvet Legesenter Mann, 65 år

Autorisert1983
Ledige plasser 104 av 1320
Vil du bytte til denne fastlegen?

Veitvet Legesenter

Veitvetveien 8 0596 Oslo
Finn Paugard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Paugard

Beste legen jeg har hatt.

Jeg var på mitt første besøk hos Finn igår. Han var en veldig god lytter og tok seg tid til å høre på mine medisinske problemer uten å få meg til å føle at han hadde dårlig tid. Han er tålmodig og kommer med gode råd og er veldig lett å prate med. Lenge siden jeg har vært hos en så god lege.

Klare forbedringspotensiale

Dr Paugard lytter når man snakker. Han er høflig og hyggelig. Han er en effektiv administrator.

..men han kan bli flinkere til å stille spørsmål og mer nøyaktig i dokumentasjon mot det offentlige.

Når nye pasienter kommer, så må man sette seg grundig inn i historien og hva tidligere fastlege ( r ) har skrevet.

Jeg forventer at legen min er faglig nyskjerrig og engasjert når det dukker opp en utfordring utenom det vanlige.

Useriøs lege. Styr unna!

Reagert på at han alltid har dårlig tid og hører egentlig ikke etter. Og alt kan kureres med en joggetur og et eple. Ofte har jeg følt at jeg har kastet bort tiden og pengene mine. Gir dårlige råd og er lite flink til å sende videre til spesialister. Han ser på det som et nederlag. Han duger til sykemeldinger og hostesaft på resept, er du alvorlig syk styr unna.

Lite forståelsesfull

Opplever han som lite forståelsesfull og han kommer aldri fram til gode løsninger for meg som pasient. Mye prat om søvn, mosjon, kosthold som flere sier her, som er ok, men nesten irrelevant i min case.

den beste legen jeg har vært borti

Er meget omsorgsfull jeg har hatt han som lege i over 23 år og har ingen planer om å bytte, gruer meg til ham slutter som lege, han lytter og er forståelsesfull. føler meg alltid vel når jeg er hos han.