Finn Paugard

Tlf: 22 80 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Paugard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Paugard

Hyggelig lege

Jeg syns Finn Paugard er en flink og tålmodig lege. Han tar seg tid til å høre etter og sende videre til spesialister. Det er lett å få time på legesenteret.

Svært misfornøyd!

Jeg opplever han uinteressert, hører ikke etter hva jeg har å si hver gang jeg har time hos han. Ser veldig mye på data og klokke. Jeg har kastet bort tid og penge på en slik lege!

Beste legen jeg har hatt.

Jeg var på mitt første besøk hos Finn igår. Han var en veldig god lytter og tok seg tid til å høre på mine medisinske problemer uten å få meg til å føle at han hadde dårlig tid. Han er tålmodig og kommer med gode råd og er veldig lett å prate med. Lenge siden jeg har vært hos en så god lege.

Klare forbedringspotensiale

Dr Paugard lytter når man snakker. Han er høflig og hyggelig. Han er en effektiv administrator.

..men han kan bli flinkere til å stille spørsmål og mer nøyaktig i dokumentasjon mot det offentlige.

Når nye pasienter kommer, så må man sette seg grundig inn i historien og hva tidligere fastlege ( r ) har skrevet.

Jeg forventer at legen min er faglig nyskjerrig og engasjert når det dukker opp en utfordring utenom det vanlige.

Useriøs lege. Styr unna!

Reagert på at han alltid har dårlig tid og hører egentlig ikke etter. Og alt kan kureres med en joggetur og et eple. Ofte har jeg følt at jeg har kastet bort tiden og pengene mine. Gir dårlige råd og er lite flink til å sende videre til spesialister. Han ser på det som et nederlag. Han duger til sykemeldinger og hostesaft på resept, er du alvorlig syk styr unna.

Lite forståelsesfull

Opplever han som lite forståelsesfull og han kommer aldri fram til gode løsninger for meg som pasient. Mye prat om søvn, mosjon, kosthold som flere sier her, som er ok, men nesten irrelevant i min case.

den beste legen jeg har vært borti

Er meget omsorgsfull jeg har hatt han som lege i over 23 år og har ingen planer om å bytte, gruer meg til ham slutter som lege, han lytter og er forståelsesfull. føler meg alltid vel når jeg er hos han.

Meget god lege

Akkurat slik en fastlege skal være. Forståelsesfull, varm og flink. Tar seg tid til å prate.

Passer best for eldre

Hyggelig mann, men for meg som ung kvinne, er han ikke midt i blinken. Han er absolutt av "den gamle skolen", hvor grønnsaker og trim kan fikse absolutt alt. Han er ganske vrien å få ut rekvisisjoner fra. Han oppfattes som streng og lite samarbeidsvillig.

Til god hjelp når det trengs !

Var "huslegen" vår før fastlegeordningen. Har alltid hatt tid. Lyttende og tilgjengelig. Litt helsefreak og antirøyk (selvfølgelig). Opptatt av sundt kosthold og nok søvn. Ikke dømmende men gir gjerne uoppfordret råd som jo noen gang kan være på sin plass også. Tilgjengelig og lettt å snakke med.

Løsningsorientert

Løsningsorientert og gir gode råd. Legekontoret booker nok inn flere pasienter enn legen rekker å ta unna på en dag. Så det blir både venting, litt korte samtaler og litt misnøye hos han hvis tiden drar ut. Ikke fordi han ikke vil behandle nødvendigvis, men fordi han er klar over at det er kø på venteværelset.

Imøtekommende

Imøtekommende lege fra "gammleskolen", med det mener jeg han er opptatt av epler, grovtbrød og mosjon. Ikke noe galt i det, men litt artig når du vet det komme hver gang du setter deg i stolen. Som leger må, er jo pc tastaturet der, og det blir brukt. Men han er MEGET flink til å ta det i "puljer" . Han hører på deg, ser på deg og skriver. Men han klarer og multitaske og hører på hva du sier mens han skriver, og kan spøke og tulle eller svare seriøst mens han skriver. Resept" blokken" ligger der, og skal han skrive i den må man argumentere, altså får man ikke inntrykk av at han ligger i lommen på noen som helst medisin firma, altså piller er ikke svaret på alt. Omsorgsfull/småstreng, vil ikke bytte jeg i allefall..