Finn Paugard

Veitvetveien 8 0596 Oslo
Finn Paugard er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Paugard

Hyggelig lege

Jeg syns Finn Paugard er en flink og tålmodig lege. Han tar seg tid til å høre etter og sende videre til spesialister. Det er lett å få time på legesenteret.

Svært misfornøyd!

Jeg opplever han uinteressert, hører ikke etter hva jeg har å si hver gang jeg har time hos han. Ser veldig mye på data og klokke. Jeg har kastet bort tid og penge på en slik lege!

Beste legen jeg har hatt.

Jeg var på mitt første besøk hos Finn igår. Han var en veldig god lytter og tok seg tid til å høre på mine medisinske problemer uten å få meg til å føle at han hadde dårlig tid. Han er tålmodig og kommer med gode råd og er veldig lett å prate med. Lenge siden jeg har vært hos en så god lege.

Klare forbedringspotensiale

Dr Paugard lytter når man snakker. Han er høflig og hyggelig. Han er en effektiv administrator.

..men han kan bli flinkere til å stille spørsmål og mer nøyaktig i dokumentasjon mot det offentlige.

Når nye pasienter kommer, så må man sette seg grundig inn i historien og hva tidligere fastlege ( r ) har skrevet.

Jeg forventer at legen min er faglig nyskjerrig og engasjert når det dukker opp en utfordring utenom det vanlige.

Useriøs lege. Styr unna!

Reagert på at han alltid har dårlig tid og hører egentlig ikke etter. Og alt kan kureres med en joggetur og et eple. Ofte har jeg følt at jeg har kastet bort tiden og pengene mine. Gir dårlige råd og er lite flink til å sende videre til spesialister. Han ser på det som et nederlag. Han duger til sykemeldinger og hostesaft på resept, er du alvorlig syk styr unna.