Sasa Dusanov

Solbergvegen 13 2040 Kløfta
Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sasa Dusanov er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sasa Dusanov

Den verste legen jeg har hatt.

Jeg anbefaler ikke Dr. Dusanov. Jeg hadde gått på legesenteret i flere år da jeg fikk han da en annen lege sluttet. Jeg har en lang sykdomshistorie som jeg følte han ikke var det minste interessert i. Var ikke enig i forrige leges vurdering av meg, ville bytte ut alle medisinene mine (selv om han kunne lite om sykdommen min, og jeg var fornøyd med medisinene mine).
Skrev bare på pcen hele tiden, lyttet ikke, virket sur.
Eneste positive var at han hadde kort ventetid, men det var sikkert for at han ikke lyttet og ikke hadde fullt opp med pasienter.

Flinkeste og mest hyggelige jeg har hatt

Dette er det beste legesenteret jeg har brukt. Sjelden ventetid. Å legene tar seg tid til å høre på deg, stille spørsmål, undersøke osv.

Veldig misfornøyd og anbefaler ikke den legen

Var skuffa mange ganger etter jeg har vær hos ham. Ofte han bare later at han hører mens har sin egen bestemt mening alrerede som er ofte ikke riktig. Virker som er uninteresert i pasienten og tar ikke ting på alvår. Anbefaler ikke den legen i hele tatt!!!

veldig bra

Følte meg de første gangene som om han hadde veldig dårlig tid og ikke lyttet, dette har endret seg til en positiv opplevelse

kjempe kar!! arbeids presett av kontor ..

han er en helt fantastisk bra mann,kan virke litt distre men med det preset legene har i dag er han mer en tilgit..ble overasket over at noen bryr seg med en tidligere narkoman.å gir menskelig respekt/ser ikke ned på noen...men kunne kansje lytte litt mer..går lit fort,men jag syntes mannen skal få et par år og han komer bare til og bli bedre..skulle hatt tel tid men han har altid ringt opp.ikke noe respt tull på1,5 år..åjeg henter ukentelig. takk for all hjelp hit til ...

Distre, anbefales ikke

Virker stresset, distre og en smule uinteressert. Husker ikke hva vi har snakket om fra gang til gang. Glemmer å gi tilbakemelding på ting som skal ordnes, selv om man ringer 4-5 ganger og legger igjen beskjed/påminnelser på legekontoret (!). Lang ventetid på å få time og har ikke telefontid.

veldig fornøyd

Bryr seg virkelig om pasientene sine..Verdt å vente på. Kan virkelig anbefales!

Ny, litt usikker lege.

Har alltid dårlig tid. Føler at han ikke hører på meg, men leser på datamaskinen.
Lang ventetid på venterommet bestandig. Ventetiden for å få legetime er som regel 2 uker.
Har opplevd at han har glemt å sende med meg avtalt resept.

Upersonlig og formell

Oppfatter at han egentlig ikke hører helt etter ifht problemstilling, det hele blir fort veldig upersonlig og veldig formellt. Føler en må forte seg å ramse opp problemet uten at han tar helt tak i problemet. Helt ok lege, men definitivt ikke den beste jeg har hatt.

Legekontoret er alltid fullt, det er alltid lange forsinkelser, og helsesekretærene er ikke veldig imøtekommende. Nesten så du må unnskylde at du forstyrrer dem... Trist å se eldre pasienter slite med å forstå betalingsmaskinen...

På kontoret 2 dager i uken..

Travel og svært lite intr. i mine plager. Var inne i 5 min, ga meg resept og hade-bra!

formell,lite kommunikasjon mellom pasienten,ser mye på dataskjermen

Satt seg lite inn i sykehistorien min. Husker ikke alltid hva som ble avtalt sist osv.

En god lege

Mannen er dyktig - dvs han lytter og gir ikke inntrykk av å være stresset eller distre, som man ofte opplever hos leger. Eneste er at det er ufattelig irriterende ventetid ved dette legesenteret! Kunne også vært enklere å få snakket med legen direkte.

fantastisk lege

lytter, har alltid tid, flik, presis. Han gir meg time samme dag eller dagen etter, prater med oss, forklarer, tegner.