Sasha Dushanov

Autorisasjon (2010)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Sasha Dushanov er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sasha Dushanov

Dyktig

Jeg er veldig fornøyd, han er alltid lyttende, gir gode råd og følger opp med henvisninger om det er tvil eller en forsikring om at alt er bra. Jeg føler meg veldig ivaretatt og i trygge hender.

Overaskende negativ

Jeg har hatt denne legen nå i flere år og dermed gitt legen flere sjanser, dersom du er overvektig kan du bare glemme å få noe hjelp uansett hva som feiler deg, for dersom du er litt overvektig får du ordrett bare beskjeden "Det er fordi du er feit" slik skal ikke en lege holde på.
Har kunn opplevd en gang å bli tatt seriøst og det var en gang jeg fikk totalt sammenbrudd på kontoret annet en det så skal vist ingenting sjekkes skikkelig bare få flest mulig gjennom kontoret, der ligger prioriteter.

BEDRE KUNNE IKKE VÆRE

Han lytter, ser på deg, på alle dine problemer, han virker veldig interessert ut, tar alle prøvene og forklarer detaljert om hva som hendt med deg. Tar telefon til å ringe videre, sender hengvisning med enn gang ved behov og husker absollut alt fra før! Han er definitiv det beste jeg kunne ha!

Anbefaler 100%!!

Finnes ikke bedre

Hadde han før jeg flyttet og han tok seg tid til meg, fant ut av problemene mine raskt og sendte meg videre til de riktige spesialistene når det trengtes. Fant løsning på en feil jeg hadde hatt lenge og som ingen andre leger hadde funnet før han. Skulle ønske jeg kunne hatt han ut hans karriere.

Veldig dyktig

Jeg opplever han som meget dyktig lege, han vet hva han snakker om. Tar seg tid til å forklare hva som er årsak til problemet. Veldig fornøyd! Bare godt å si om denne legen!