Nils Petter Pedersen

Autorisasjon (1985)

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Nils Petter Pedersen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Petter Pedersen

Helt ok

Føler at jeg blir tatt på alvor. Ser for meg at han ikke sløser med tiden på småprat. Ja, han ser en del på skjermen, men det påvirker ikke at jeg føler meg trygg.

God lege

Pedersen har vært min fastlege i tre år. Jeg bytter fordi vi skal flytte. Han har fulgt meg godt opp i svangerskap nr.2 og med andre ting jeg har vært der for. Tar meg på alvor og vært en det har vært fint å gå til. Kan være en del forsinket, har hendt at jeg har måtte vente 30 min. Litt vanskelig å få legetime på kort varsel og mener han er borte ca.1 dag i uken.

skuffet

Har vært hos han 4 ganger nå. 3 av dem måtte jeg vente 15 min etter avtalt tid og det var greit, siste gangern var jeg forsinket 10 min pga bussen, og han var ganske "uhyggelig" på måten han sa at "jeg er forsinket og må vente".
generelt ikke en god lytter, og ser ikke på meg når jeg snakker (not a good doctor qualities). Vikrer som en mann med sine sterke holdninger og tar ikke meg på alvor, da har man ikke lyst til å fortelle beskymringer. Føler ikke at han rett og slett bryr seg.

En bra og lyttende lege.

Jeg skal inrømme at jeg var skeptisk til å ha en manlig lege på 40 + år, men Nils Petter har vunnet meg over. Han tar seg tiden til å høre på meg, tar meg seriøst og gjør det han kan for å finne ut hva som feiler meg. Den gangen jeg bare trengte en vaksine, og dermed var ferdig på 2-3 min, spurte han meg om det var noe annet jeg ville ta opp/lurte på og spurte hvordan det sto til med ting jeg hadde tatt opp tidligere. For første gang føler jeg meg hørt og ivaretatt av fastlegen min, noe som er en lettelse. For en med sprøyteskrekk er det også fantastisk å bli tatt blodprøver av sykepleiere som viser forståelse for frykten og som spør hva de kan gjøre for at dette skal gå bedre. Jeg har ofte tatt meg selv i å gå fra Bjerke legekontor med et smil om munnen på grunn av de ansatte, til tross for sykdom. Jeg vil absolutt anbefale denne legen. Hilsen ung kvinne.

En super lege

Opplever at han heller sjekker for mye enn for lite! Selv når det gjelder ting som egentlig er bagateller. Og han tar seg generelt god tid sammenlignet med andre Oslo-leger jeg har møtt. Han virker på ingen måte stresset, men er rolig og tålmodig.