Mette Ajer Petterson

Tlf: 23 38 37 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mette Ajer Petterson er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Ajer Petterson

Hyggelig og omsorgsfull.

En lege som lytter til deg. Opptrer høflig og imøtekommen. Tar seg tid, kommer med konstruktive råd og anbefalinger, for din situasjon. Møter deg med et smil.

Trygg og kunnskapsrik

Min fastlege i 20 år. Svært erfaren og god støtte i alle livets faser og situasjoner. Grundig og dyktig. God samtalepartner.

En fantastisk lege som ser hele deg.

Dr. Petterson har vært en uvurderlig støtte for meg i en vanskelig tid der vi mistet et barn og helsen sviktet i etterkant. Hun ser hele mennesket og tar en på alvor og henviser lett videre når det er behov for dette. Hun er ærlig, og sier hva hun mener og ikke bare hva man vil høre (men på en ordentlig måte), noe jeg mener er en viktig egenskap hos en fastlege.

Meget behagelig , lyttende og dyktig

Har meget god forståelse for de tingene jeg har tatt opp. Effektiv og imøtekommende.
Jeg har ingenting å klage på, meget fornøyd med den behandlingen jeg har fått.
Jeg hadde utslett og eksem, og fikk raskt komme videre til hudlegen. Denne oppdaget også hudkreften. Dermed fikk jeg en rask behandling av dette. Noe som jeg er meget takknemlig for! :)

Den beste legen

Jeg har hatt Mette Ajer Petterson som lege i mange år. Hun er dyktig som lege. Handler fort vis hun mener jeg trenger vidre undersøkelser eller sykehus
Å jeg kan være helt trygg hos henne. .Hun innformere til meg på en god å enkel måte.
. Jeg som pasient kan være lykkelig som har funnet en lege som henne.

En meget god lege for meg

En lege som jeg føler meg trygg på.

Ser meg - vet hva jeg trenger, tar meg på alvor.
Stiller de rette spørmålene.

Varm og god!

Rask time ved behov. Voksen, med et blikk for det som er utenfor diagnosen, ser hele pasienten. Henviser gjerne, ikke redd for å bruke andre fagpersoner og samarbeidspartnere. Rolig vesen, dyktig. Aldri vurdert å bytte lege!

Svært dyktig

Mette Pettersson er hele familiens fastlege. Hun er faglig svært dyktig og helsemessige utfordringer knyttet til barn-, ungdom- og voksenstadiet er håndtert på en profesjonell og god måte. Hun følger opp pasienten og viser stor omsorg i sin væremåte.

Veldig fornøyd

Jobber selv innenfor helsevesenet, og valgte dr Petterson pga egne og andre pasienters erfaringer med henne.
Hun er flink og følger opp sine pasienter på en utmerket måte. Erfaren og dyktig lege.

En solid fastlege for familien

Har øye for hele mennesket.
Viser omsorg og omtanke og kjenner sine pasienter.

Dyktig og forståelsesfull lege som tar deg på alvor.

Dr. Petterson har mye kunnskap og er flink til å lytte. Hun tar en på alvor. Hun er høflig og blid. Tar gjerne litt tid før man får time, men det er verdt ventetiden, hvis man har mulighet til det. Hun har også telefontid hver dag, noe mange leger ikke har like ofte. Jeg har full tillit til min fastlege og vet jeg ikke trenger å føle ubehag ved å ta opp noen typer problemstillinger. Hun er naturlig, proffesjonell og ærlig.