Mette Ajer Petterson

Autorisasjon (1981)

Mette Ajer Petterson er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Ajer Petterson

Herlig lege!

Jeg har brukt denne legen i mange år nå og blir alltid lei meg om det er vikar der. Legen er veldig erfaren og klar i sine anbefalinger, lytter godt og er omtenksom. Bedre lege får du ikke.

Ikke fornøyd!

Har opplevd å ikke bli tatt seriøst. Opplevde å bli forhåndsdømt og ikke blitt tatt i mot.

Hverken jeg eller min familie er fornøyd med behandlingen og utredning som er blitt gjort. Unnvikende lege.

Usympatisk lege

Vi absolutt ikke anbefale denne legen til noen. Veldig usympatisk som person og mer opptatt av å ta igjen tiden hun ligger bakpå enn å lytte til pasienten sin.

Hyggelig og imøtekommende

Veldig hyggelig og lyttende, men ikke flink på å følge opp i forhold til prøvesvar og undersøkelser. Jeg må alltid ringe og etterlyse svar, og må tolke svarene selv

Positivt at hun gir seg god tid med pasientene.
Helsesekretæren er lite imøtekommende og kan virke sur

Trygg

Jeg byttet fastlege og er storfornøyd med Mette! Hun er veldig trygg og det er lett å snakke om det som plager en. MEN servicen levert av resepsjonen ved abildsø legekontor er ikke mye å skryte av. Jeg blir møtt av frekke toner samt småfrekke kommentarer. Dette fører til at man vegrer seg for å ringe å bestille time, noe legekontoret mer eller mindre krever at du gjør med mindre du skal vente i 2 uker på timen din. Så all ære til Mette som er en så flink fastlege, men hadde det ikke vært for henne hadde jeg byttet legekontor kun pga det som møter meg i resepsjonen eller over telefon...