Mette Ajer Petterson

Abildsø Legekontor

Smedbergveien 5 1187 Oslo
Mette Ajer Petterson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Ajer Petterson

En fantastisk lege som ser hele deg.

Dr. Petterson har vært en uvurderlig støtte for meg i en vanskelig tid der vi mistet et barn og helsen sviktet i etterkant. Hun ser hele mennesket og tar en på alvor og henviser lett videre når det er behov for dette. Hun er ærlig, og sier hva hun mener og ikke bare hva man vil høre (men på en ordentlig måte), noe jeg mener er en viktig egenskap hos en fastlege.

Meget behagelig , lyttende og dyktig

Har meget god forståelse for de tingene jeg har tatt opp. Effektiv og imøtekommende.
Jeg har ingenting å klage på, meget fornøyd med den behandlingen jeg har fått.
Jeg hadde utslett og eksem, og fikk raskt komme videre til hudlegen. Denne oppdaget også hudkreften. Dermed fikk jeg en rask behandling av dette. Noe som jeg er meget takknemlig for! :)

Den beste legen

Jeg har hatt Mette Ajer Petterson som lege i mange år. Hun er dyktig som lege. Handler fort vis hun mener jeg trenger vidre undersøkelser eller sykehus
Å jeg kan være helt trygg hos henne. .Hun innformere til meg på en god å enkel måte.
. Jeg som pasient kan være lykkelig som har funnet en lege som henne.

En meget god lege for meg

En lege som jeg føler meg trygg på.

Ser meg - vet hva jeg trenger, tar meg på alvor.
Stiller de rette spørmålene.

Varm og god!

Rask time ved behov. Voksen, med et blikk for det som er utenfor diagnosen, ser hele pasienten. Henviser gjerne, ikke redd for å bruke andre fagpersoner og samarbeidspartnere. Rolig vesen, dyktig. Aldri vurdert å bytte lege!