Øystein Pihlstrøm

Markveien Legesenter

Grünersgata 8 0552 Oslo
Øystein Pihlstrøm er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Pihlstrøm

Respektløs, uprofesjonell og langt fra punktlig

Alle gangene jeg har vært på konsultasjoner har jeg ventet 1-1,5timer etter timen min egentlig skulle ha begynt. Dette er noe jeg syns er utrolig irriterende, respektløst og uprofesjonelt. Begrunnelsen er at han selv sier at han liker å være nøye og ta seg tid, men dette er virkelig ikke løsningen.

Han er ikke spesielt flink til å diagnosene og høre på hvordan du selv opplever hva som er galt. F.eks "jeg plages veldig med en tett nese og får ikke puste gjennom den" er noe han ser bortifra, så man blir sittende i 15min og komme med synonymer for "tett" som han kanskje godtar. Etter det blir man som regel henvist videre på en evigvarende venteliste uten noe spesielle råd.

For å oppsummere, er dette den dårligste legen jeg noen gang har hatt og er også en jeg ikke kommer til å bruke videre.

Vil ikke hjelpe

Veldig vanskelig å få hjelp av ham. Det virker som han har en holdning om at kroppen ordner opp selv uansett, og at undersøkelser, medisiner og spesialister er unødvendig.

Bl.a. nektet han både å henvise datteren vår til øre/nese/hals-spesialist etter at hun hadde fått påvist nedsatt hørsel og sønnen vår til allergispesialist selv om han hadde flere symptomer og har hatt allergi tidligere.

Did not care at all.

I have a serious neck injury I sustained years ago, which is playing up. I asked for something simple a scan or something to check it up, since It's causing me serious headaches.

Instead of saying "Oh yes fine" he told me my injury was fake, even though It had been diagnosed with CT and X-Ray scans back in Australia 10 years ago.

This is seriously disgusting, since then I have had serious neck and head pain.

Do not go to this guy he's the absolute worst

SUPER!!

Beste legen i Norge! Han gikk gjennom alle papirer og tok frem bøker for å finne ut mer. Veldig nøye

Pihlstrøm er super

Har hatt han som fastlege i lang tid nå. Jeg blir like irritert hver gang jeg sitter å venter, men han gjør det virkelig godt igjen. Føler jeg blir tatt på alvor og får god hjelp og oppfølging. Det er jo en grunn til at han har så mange pasienter, at vi velger å bli, det er fordi han er dyktig.
Jeg skal ikke bytte.