Øystein Pihlstrøm

Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Øystein Pihlstrøm er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Pihlstrøm

Respektløs med MIN tid.

Hadde brukt Philstrøm i 26 år før jeg fikk nok. Som nesten alle andre tilbakemeldinger så synes jeg faktisk det er respektløst ovenfor meg og min egentid at jeg må sitte å vente på han over 1 time hver gang jeg har timeavtale. Og han har også telefonavtaler hvor han ringer meg/deg opp mellom 12-13. Det skjer aldre at han ringer når han skal. Den siste tiden så ringte han ikke i det hele tatt. Jeg fikk en avsluttningstime hos han, og da sa jeg at det værste han hadde gjort mot meg var å ikke ringe tilbake. Det er mangel på respekt, og at jeg følte meg veldig lite verd når han ikke gadd å ringe meg. Men ellers når jeg endelig kom inn til ham så følte jeg at han gjorde det han kunne for å hjelpe meg. Og om det var noe han ikke var sikker på , sendte han meg til en spesialist. Men dessverre så gikk ikke det opp i at jeg ikke kunne stole på ham lenger, at alle de timene jeg har sittet å ventet på han. Så nå ha jeg en ny fastlege som jeg aldri har ventet lenger på enn 15 min.

Respektløs, uprofesjonell og langt fra punktlig

Alle gangene jeg har vært på konsultasjoner har jeg ventet 1-1,5timer etter timen min egentlig skulle ha begynt. Dette er noe jeg syns er utrolig irriterende, respektløst og uprofesjonelt. Begrunnelsen er at han selv sier at han liker å være nøye og ta seg tid, men dette er virkelig ikke løsningen.

Han er ikke spesielt flink til å diagnosene og høre på hvordan du selv opplever hva som er galt. F.eks "jeg plages veldig med en tett nese og får ikke puste gjennom den" er noe han ser bortifra, så man blir sittende i 15min og komme med synonymer for "tett" som han kanskje godtar. Etter det blir man som regel henvist videre på en evigvarende venteliste uten noe spesielle råd.

For å oppsummere, er dette den dårligste legen jeg noen gang har hatt og er også en jeg ikke kommer til å bruke videre.

Vil ikke hjelpe

Veldig vanskelig å få hjelp av ham. Det virker som han har en holdning om at kroppen ordner opp selv uansett, og at undersøkelser, medisiner og spesialister er unødvendig.

Bl.a. nektet han både å henvise datteren vår til øre/nese/hals-spesialist etter at hun hadde fått påvist nedsatt hørsel og sønnen vår til allergispesialist selv om han hadde flere symptomer og har hatt allergi tidligere.

Did not care at all.

I have a serious neck injury I sustained years ago, which is playing up. I asked for something simple a scan or something to check it up, since It's causing me serious headaches.

Instead of saying "Oh yes fine" he told me my injury was fake, even though It had been diagnosed with CT and X-Ray scans back in Australia 10 years ago.

This is seriously disgusting, since then I have had serious neck and head pain.

Do not go to this guy he's the absolute worst

SUPER!!

Beste legen i Norge! Han gikk gjennom alle papirer og tok frem bøker for å finne ut mer. Veldig nøye