Rajeetha Prasanna

Alna bydel legene AS

2006

Alna bydel legene AS Telefonnummer23 14 02 0223 14 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trygve Lies Plass 1 1051 Oslo
Rajeetha Prasanna er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rajeetha Prasanna

Dårlig

Aldri vært fornøyd med henne som lege hun ikke hadde brukt mer enn 5min på meg hver gang, tar imot penger,så ha det bra.
Denne legen tok ikke meg på alvor hun er passiv kommer aldri med anbefalinger hvis jeg ikke selv stiller spørsmål, hun forklarer ikke heller noe om plagene eller forbygging. Hun tok ikke kontakt når hun fikk svar fra MR som viste pen brudd, jeg måtte ringe selv.

Jeg ikke kan anbefale henne som lege, hele familien har byttet lege nå.

Flink

Flink til å ta rasjonelle diskusjoner angående behandling og å følge opp når det kan være risiko. Henvisninger går raskt.

Ikke nok informasjon i forbindelse med uføresøknad. Der kunne jeg ønsket at hun sa fra hva jeg måtte gjøre, men der var heller ikke NAV gode. Uføresøknad kan være såpass belastende at en trenger tydelig veiledning.

Meget dyktig lege!

Legen er flink til å lyttte og forklare mine mediniske lidelser (sykdommer) på en konkret og tydelig måte!

Jeg fikk henvisning til spesialister uten å måtte gå gjennom en lag prosedyre først.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har gått hos Prasanna i 4-5år. Har aldri vurdert å bytte. Hun er snill, dyktig og veldig høflig! Hun respekterer deg og yter sitt beste for å hjelpe deg. Det hender man kommer kjapt inn og like kjapt ut igjen noen ganger, men det gjelder kun hvis man selv bestiller akutt time. Hele familien min går hos henne og vi er veldig fornøyde! Kan absolutt anbefale henne videre! Hvis du ønsker en dyktig lege som ser deg kan du trygt velge henne som lege.

Ikke fornøyd

Jeg ble sendt til spesialist, selv om jeg visste hva som var galt med meg. Det eneste jeg trengte var en resept. 1200kr ble kastet bort.
Hun er dårlig til å ta imot kritikk og later som det ikke er noe problem.
Ellers så har jeg også hatt gode erfaringer, og det er som oftest lett å få time. Stor ulempe er at hun ikke er tilstede på fredager.
Det er også altfor høy temperatur på legekontoret og venteværelset.