Rajeetha Prasanna

Tlf: 23 14 02 02 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rajeetha Prasanna er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rajeetha Prasanna

Flink

Flink til å ta rasjonelle diskusjoner angående behandling og å følge opp når det kan være risiko. Henvisninger går raskt.

Ikke nok informasjon i forbindelse med uføresøknad. Der kunne jeg ønsket at hun sa fra hva jeg måtte gjøre, men der var heller ikke NAV gode. Uføresøknad kan være såpass belastende at en trenger tydelig veiledning.

Meget dyktig lege!

Legen er flink til å lyttte og forklare mine mediniske lidelser (sykdommer) på en konkret og tydelig måte!

Jeg fikk henvisning til spesialister uten å måtte gå gjennom en lag prosedyre først.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har gått hos Prasanna i 4-5år. Har aldri vurdert å bytte. Hun er snill, dyktig og veldig høflig! Hun respekterer deg og yter sitt beste for å hjelpe deg. Det hender man kommer kjapt inn og like kjapt ut igjen noen ganger, men det gjelder kun hvis man selv bestiller akutt time. Hele familien min går hos henne og vi er veldig fornøyde! Kan absolutt anbefale henne videre! Hvis du ønsker en dyktig lege som ser deg kan du trygt velge henne som lege.

Ikke fornøyd

Jeg ble sendt til spesialist, selv om jeg visste hva som var galt med meg. Det eneste jeg trengte var en resept. 1200kr ble kastet bort.
Hun er dårlig til å ta imot kritikk og later som det ikke er noe problem.
Ellers så har jeg også hatt gode erfaringer, og det er som oftest lett å få time. Stor ulempe er at hun ikke er tilstede på fredager.
Det er også altfor høy temperatur på legekontoret og venteværelset.

Manglende kompetanse på flere plan!

Flink til å bortforklare og bagatellisere. Må nesten presse henne til å gi videre henvisninger. Er ikke glad i å bruke tid på erklæringer/ rapporter som kan ha stor betydning for pasienten .. med andre ord: unna sluntrer! Vi er hos deg for å få hjelp og ikke for å gjøre hverdagen din lettere med flest mulig pasienter på kortest mulig tid- dette er også en av grunnene til at en kan få time på dagen!

Flink lege!

*Du kan stole på denne legen!
*Hun vil hjelpe deg!
*Du vil bli trodd!
*Meget dyktig faglig!

Anbefales!

Ikke så bra lege

Hun dessvarre var ikke veldig flink som jeg forventet. og virket uinteressert i hva jeg snakket om. Hun ga ikke de informasjon jeg trengte.

Flink med barn

Veldig blid og snill lege! Faglig dyktig! God mot barn og det virker som hun er veldig trygg paa sitt fag!Kan absolutt anbefale!

Passive doctor

I had her as fast lege for a year or so. She is very passive, doesnt give her opinion and doesnt try to investigate any matter. I would rather have a doctor who is self confident.

Meget dyktig.

Lytter til pasienten, bruker ikke for mange ord noe som gir kort behandlingstid. Kort ventetid.

Dyktig lege!

Etter å ha gått med magesmerter i flere år, etter x antall legebytter fant jeg denne legen! Hun utredet meg fant ut at jeg hadde en kronisk sykdom. Jeg har gått i uvitenhet i flere år til flere leger. Så kreditt til denne legen!

Snill og tilbakeholden lege

Jeg opplever Dr Prasanna som snill, men litt for forsiktig med sin mening. Jeg savner bedre og mer åpen kommunikasjon. Ellers opplever jeg at de gjerne kunne økt sin kompetanse innen IKT betraktelig. Men hun og legesekretæren er alltid høflig og imøtekommende.

Kjempeflink lege!

Jeg er veldig fornøyd! Hun er en god lytter, veldig behjelpelig og du får time på dagen!