Peter Dvergsdal

Kilenveien 45 1366 Lysaker
Peter Dvergsdal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Peter Dvergsdal

å anbefale

Har hatt peter som min fastlege siden 2001 og har altid fått den hjelpen og servicen jeg har hatt behov for.
han gir de medisinene og undersøkelsene jeg har hatt behov for. og det er egentlig veldig bra at det ikke skrives ut resepter i hytt og pine

Absurd legebesøk

Iløpet av en 10 minutters konsultasjon klarte fyren følgende:
a) spørre meg om jeg trodde jeg var døende
b) forklare mine veldig fysiske symptomer med "manipulerende mennesker jeg omgås"
c) snakke overraskende mye om kunst, særlig Munch. Fordi det er jo maks relevant.
d) å stikke meg gjentatte ganger i begge armer for å prøve å få tatt en blodprøve, UTEN å lykkes i dette, for så å komme til konklusjonen "Vi sier det er greit, vi"
og e) sykemelde meg i ei uke uten å ha den fjerneste anelse om hva som faktisk feilte meg.
Og alt dette mens han hadde hånda på låret mitt.

Døm selv, hva slags lege det er.

Unik lege og pedagog.

Familiens fastlege > 30 år. Han er ikke A4. Time på dagen. Provoserende analytisk læring finner sted for pasienter, pårørende, legestudenter, helsedirektoratet og kontorpersonell. Skiller klart mellom ufarlig og potensielt farlig. Jeg er positivt imponert.

Til å stole på..

Peter Dvergsdal.. en blanding av Albert Schweitzer og Dr. House.
Engasjert og følsom....fjern og grublende...kunnskap i massevis..:-)

Veldig dyktig og profesjonell lege

Peter er svært vennlig og tar sin tid å lytte til pasienten. Jeg har vært pasient hos ham i ca 1 år og opplever ham som tålmodig, medfølende og effektiv, og en som tar seg tid å behandle hele mennesket, ikke kun den gjeldende diagnosen. Han er en trygg og jeg begynte raskt å høyt verdsette hans profesjonelle mening. Maks en dag ventetid. Vil også nevne at han er svært kunnskapsrik, også utenfor sitt fagfelt, og har mange interessante anekdoter å fortelle :)