Peter Dvergsdal

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege
Ledige plasser 342 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fornebu Legesenter

Kilenveien 45 1366 Lysaker
Peter Dvergsdal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Peter Dvergsdal

Til å stole på..

Peter Dvergsdal.. en blanding av Albert Schweitzer og Dr. House.
Engasjert og følsom....fjern og grublende...kunnskap i massevis..:-)

Veldig dyktig og profesjonell lege

Peter er svært vennlig og tar sin tid å lytte til pasienten. Jeg har vært pasient hos ham i ca 1 år og opplever ham som tålmodig, medfølende og effektiv, og en som tar seg tid å behandle hele mennesket, ikke kun den gjeldende diagnosen. Han er en trygg og jeg begynte raskt å høyt verdsette hans profesjonelle mening. Maks en dag ventetid. Vil også nevne at han er svært kunnskapsrik, også utenfor sitt fagfelt, og har mange interessante anekdoter å fortelle :)

Profesjonell lege med kort ventetid

Har hatt Peter som lege så lenge jeg kan huske, og har alltid sittet igjen med inntrykk av at han kommer med en løsning på problemet og oppfølging hvis det trengs. Han kan være litt inne i sitt eget hode og sier ofte kun det nødvendige, men svarer likevel alltid profesjonelt på spørsmål. Ventetiden har aldri vært på mer enn en dag og tar meg som regel inn på dagen. Anbefales på det sterkeste.

En meget dyktig lege

Vi har brukt Dvergsdal som familelege siden 1985 og har altid vært veldig glad for ubeskrivelig hjelp og riktige diagnoser .Dvergsdal ekspertise er for oss en trygghet .

useriøs

Har vært min fast lege og hele familien. Skjeldent skriver han medisiner selv om du er i veldig kritisk tilstand. Har alltid med seg noen på lærlig og bruker veldig mye på det. Upresis med medisinering og tror at han bare koser seg for han går i pensjon.
Han gir for lite forkalring og hårer ikke på hva pasienten sier.

Ellers er han tilgjengelig hele tiden og er imøtekommende når det ikke er student der.