Peter Dvergsdal

Fornebu Legesenter

1970

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Fornebu Legesenter Telefonnummer67 10 26 6067 10 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kilenveien 45 1366 Lysaker
Peter Dvergsdal er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Peter Dvergsdal

Omtenksom og tålmodig

Har byttet til Peter siden sommer i år, har vært hos han ett par ganger, kjempe fornøyd med ham, har aldri opplevde så omtenksom og tålmodig fastlege før, han brukte over en time da jeg var hos ham den første gangen, og fikk jeg resultat på de prøvene jeg tok i e-post dagen etter . Han er en lege kommer med sin meningen som er basert av hans lang erfaring og sterk faglig kompetanse, han vet hva som er best for sine pasienter, anbefales sterkeste.

Kunnskapsrik lege

Har aldri vært så fornøyd med en lege før. Han forstår problemene raskt, og dermed får man en rask løsning. Perfekt

Sikker

Peter Dvergsdal er en lege som tør å stole på sine egne vurderinger. Disse stemmer som oftest. Mange leger sender deg bare videre , så de slipper å stå for egne vurderinger.

Burde pensjoneres

Har fått spørsmål ved kontroll sent i svangerskapet om hvorfor jeg kommer til kontroll, selv om jeg hadde fått time og ikke vært der på over 1 måned. Dårlig oppfølging ift tilleggsproblematikk, og lite kompentanse hos støttepersonell. Har bedt 3 ganger om henvisning eller attest ifm svangerskap og de var så dårlig skrevet eller sendt feil at jeg mannen min måtte ringe og be ham om å skrive dem på nytt. Snakket på telefon med en annen pasienten under konsultasjon med lite hensyn til taushetsplikt. Mye mer fornøyd med vikarlegen Svanhild Slåtto. Dvergsdal har gått ut på dato og bør pensjoneres.

Lett å få rar time

Legen diagnostiserte ting jeg ikke hadde snakket om, og jeg fikk flerfoldige resepter for ting jeg ikke er plaget av. Legen fortalte sykdomsanekdoter om andre pasienter lokalt som del av samtalen om min helse. Dvergsdal kan være en god lege for folk som kun har fysiske helseplager. Legekontoret kan bli flinkere på å si hvilken lege du skal til når du kommer, og begynne å bruke pasientSky e.l. i stedet for privat e-post. Egentlig er denne legen pensjonert, men er tilbake i jobb når de ikke har vikarleger inne. Sett av god tid, tror jeg var inne hos legen i en hel time. Byttet fastlege etterpå.