Peter Dvergsdal

Fornebu Legesenter

1970

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Fornebu Legesenter Telefonnummer67 10 26 6067 10 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kilenveien 45 1366 Lysaker
Peter Dvergsdal er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Peter Dvergsdal

Lett å få rar time

Legen diagnostiserte ting jeg ikke hadde snakket om, og jeg fikk flerfoldige resepter for ting jeg ikke er plaget av. Legen fortalte sykdomsanekdoter om andre pasienter lokalt som del av samtalen om min helse. Dvergsdal kan være en god lege for folk som kun har fysiske helseplager. Legekontoret kan bli flinkere på å si hvilken lege du skal til når du kommer, og begynne å bruke pasientSky e.l. i stedet for privat e-post. Egentlig er denne legen pensjonert, men er tilbake i jobb når de ikke har vikarleger inne. Sett av god tid, tror jeg var inne hos legen i en hel time. Byttet fastlege etterpå.

Har min fulle tillit

Jeg har brukt Peter selv, og når mine barn har hatt behov for det. Han har stilt opp på time fredag kveld kl. 18:00 hvis det har vært behov for det. Nøktern og faglig meget oppegående.
Jeg og min familie er veldig godt fornøyd.

Uinteressert og lite høflig.

Første legebesøk på 15 år. Etter ventetid ble jeg tatt inn av en assistent som gjorde undersøkelsen. Påvist influensa, legen så jeg ikke noe til før han kom inn i rommet i 2min for og registrere på dataen. Ble nektet sykemelding(selv med forbud fra jobben om og møte opp i min tilstand.) selvom jeg jobber i helsevesenet med pasienter på cellegift. og jeg ble krevd for spesialist tillegg uten og bli undersøkt av legen og mistet sykepengene.

Byttet fastlege.

Very positive

I think Dr. Dvergsdal can boast many years of experience and this shows in his care for detail and specifically with my problem with recurring cysticis he has found a way to help and cure this problem without antibiotics which is very helpful.

Rareste legetimen i mitt liv

Timen startet med at han tok en telefonsamtale fra en annen pasient. Her ble det også snakket om private ting. Ga ingen anmodning til å ville hilse, og da jeg tok initiativ sa han ikke navnet sitt. Avbrøt meg hele tiden og ville ikke høre på alt jeg hadde å si. Konkluderte ut ifra egen resonoment at jeg hadde astma uten at jeg var plaget med slike symptomer. Måtte krangle meg til resept på det jeg trengte, nemlig hostesaft. En svært ubehagelig blodprøve der jeg måtte holde sprøyte selv, og han lo ofte av meg, selv når jeg begynte å gråte av ubehag. Veldig fjern, ikke en god opplevelse, og jeg vil virkelig fraråde besøk hos legen. Selv om man får time med en gang er det ikke verdt det.