Rikke Adele Raftemo

Stensparken Medisinske Senter

1989

Stensparken Medisinske Senter Telefonnummer23 33 35 8023 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thereses gate 35B 0354 Oslo
Rikke Adele Raftemo er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rikke Adele Raftemo

Beste fastlegen jeg har hatt!

Rikke Raftemo er to the point, hyggelig, effektiv og blid - akkuratt sånn en fastlege skal være! Perfekt for mine behov. Veldig fornøyd!

Effektiv, lett tilgjengelig og pålitelig.

Stort sett en god fastlege som har tatt meg på alvor. Ved behov har hun henvist meg videre til spesialist. Hun er effektiv, men noen ganger litt for effektiv, og det går på bekostning av å lytte til mine spørsmål og bekymringer som kan være en viktig del av god helsehjelp. Hun er veldig direkte og rett frem, men også noe lunefull i travle øyeblikk. Kanskje ikke en god match til psykiatri og barn. Alt i alt pålitelig og grundig.

Beste fastlegen i byen

Beste fastlegen i byen
God til og lytte
Tar seg tid
Stresser ikke
Veldig hyggelig
Stensparken legesenter kan jeg trygt anbefale
til andre

Effektiv og seriøs

Min opplevelse av Rikke Adele Raftemo er at hun er direkte, effektiv og seriøs. På mitt første besøk ble vi raskt kjent med hverandre og hennes tydelige stil og talemåte syns jeg passer godt. Jeg er ikke ofte hos legen og setter pris på at vi kommer raskt til saken. Jeg har anbefalt denne legen til mine voksne venner men kan godt forstå at hennes væremåte ikke passer alle, f.eks. barn og de som har behov for en fastlege som virkelig setter seg ned og bruker empati. Men det har ikke jeg, så jeg liker henne.

Ikke spesielt fornøyd

Jeg følte Rikke var nedlatende og hoppet til konklusjoner uten å ha spurt meg om bakgrunnsinformasjon på forhånd.

Jeg ønsket også henvisning til psykolog, men følte ikke at jeg ble tatt alvorlig. Hun sa at det var veldig lange ventelister. Det å spørre om henvisning til psykolog var grundig gjennomtenkt fra min side, og noe jeg hadde kviet meg for å spørre om. Følelsen av å bli avvist i min foreløpig svakeste tid var ikke hyggelig.