Marianne Ravneberg

Nedre Bekkelaget Legekontor Kvinne, 59 år

Autorisert1988
Ledige plasser 252 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nedre Bekkelaget Legekontor

Ormsundveien 16 0198 Oslo
Marianne Ravneberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Ravneberg

en lege som tar deg på alvor. har kompetanse og kontakter innene helsevesenet som kan gi deg den beste behandling

stiller 100% opp for sine pasienter, får kontakt med de beste spesialister for ditt tilfelle - bortsett fra lang ventetid på venterommet er hun den beste og mest omtenksomfulle legen jeg noen gang har hatt

En grundig lege som tar seg tid til sine pasienter. Aldri opplevd bedre lege.

Hun tar seg tid til hver enkelt pasient. Hun rådføre seg med spesialister og er ikke en lege som tar lett på medisiner og sykemeldinger. Hun er fantastisk. Finnes ingen som henne. Hun skriver ikke ut medisiner og sykemeldinger i hytt og pine og kaster deg ut. Men finner ut hva som er galt, tar seg tid og virkelig lytter. Hun er rett og slett uerstattelige.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er en svært dyktig og kunnskapsrik lege. Hun setter deg i kontakt med de beste spesialistene. Legen bryr seg genuint om sine pasienter og bruker den tid som er nødvendig på hver pasient. Hun har vært en viktig støtte i en periode jeg var syk, og gav meg tett oppfølging. Det eneste som er negativt er at det er vanskelig å få tak i henne for å få time. Jeg har også opplevd å vente mange tre timer på venteværelsen. Hvis jeg generelt venter i en time har jeg vært heldig og ikke ventet for lenge. Det er imidlertid verdt det. Hun er fantastisk!

Fanrastisk lege men elendig vikar!

Marianne har vært min lege i over 10 år. Hun er fantastisk! Nå tar hun etterutdanning og har en vikar i noen mnd. Desverre kan jeg ikke skrive" fantastisk" om denne vikaren, heller svært skuffende. Så nå bytter jeg og håper det er ledig plass når hun kommer tilbake i jobb igjen.

Meget dyktig og hyggelig

Familielegen vår gjennom flere tiår. Alltid hyggelig, oppriktig interessert i pasientenes ve og vel, fagelig sterk. Setter av tid og tar deg på alvor!