Marianne Ravneberg

Ormsundveien 16 0198 Oslo
Marianne Ravneberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Ravneberg

Vikar uten kontroll.

Skal man til denne legen må man alltid regne med å vente minst en time selv om man har timeavtale. Papirer fra kontroller rotes bort. Utstyret på kontoret er helt utdatert og legekontoret ser både rotete og skittent ut. Kan ikke anbefales som lege.

Ikke bra

Marianne er en flott lege, men vikaren hennes for tiden kan jeg ikke si det samme om. Surrete og utilgjengelig. Er alltid problematisk og få kontakt med kontoret, lange ventetider på å få en time, alltid forsinkelser om du først har fått deg en time, og har opplevd at papirer, henvisninger, resultater o.l., blir borte i rotet, hun glemmer og komme med tilbakemelding osv. Har brukt mye penger på å gå til privat legevakt da denne legen ikke er og få tak i. Byttet lege.

en lege som tar deg på alvor. har kompetanse og kontakter innene helsevesenet som kan gi deg den beste behandling

stiller 100% opp for sine pasienter, får kontakt med de beste spesialister for ditt tilfelle - bortsett fra lang ventetid på venterommet er hun den beste og mest omtenksomfulle legen jeg noen gang har hatt

En grundig lege som tar seg tid til sine pasienter. Aldri opplevd bedre lege.

Hun tar seg tid til hver enkelt pasient. Hun rådføre seg med spesialister og er ikke en lege som tar lett på medisiner og sykemeldinger. Hun er fantastisk. Finnes ingen som henne. Hun skriver ikke ut medisiner og sykemeldinger i hytt og pine og kaster deg ut. Men finner ut hva som er galt, tar seg tid og virkelig lytter. Hun er rett og slett uerstattelige.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er en svært dyktig og kunnskapsrik lege. Hun setter deg i kontakt med de beste spesialistene. Legen bryr seg genuint om sine pasienter og bruker den tid som er nødvendig på hver pasient. Hun har vært en viktig støtte i en periode jeg var syk, og gav meg tett oppfølging. Det eneste som er negativt er at det er vanskelig å få tak i henne for å få time. Jeg har også opplevd å vente mange tre timer på venteværelsen. Hvis jeg generelt venter i en time har jeg vært heldig og ikke ventet for lenge. Det er imidlertid verdt det. Hun er fantastisk!