Marianne Ravneberg

Ormsundveien 16 0198 Oslo
Marianne Ravneberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Ravneberg

Ekstremt dårlig erfaring

Mitt eneste og siste besøk var nærmest en sjokkopplevelse: Vanskelig å få kontakt per tel.; kontor og venterom ser svært rotete og møkkete(!!!) ut; over to timer ventetid; mens jeg til slutt var inne hos henne pratet hun om alt mulig rart (bl.a. at hvordan hun liker potetene sine best og om andre pasienter), tok flere ganger telefonen og pratet om ting som jeg trolig ikke burde ha hørt, lyttet ikke til hva jeg prøvde å fortelle henne, prøvde ikke engang å finne noe som kunne hjelpe problemene mine, ville sykmelde meg 100% uten et eneste argument for at dette skulle være nødvendig.

Dårlig service; aldri tar telefon

Lang ventetid- satt 45 minutter uten response; Uryddig kontor; (dirty furniture; bugs on floor; dirty bathroom) Hun aldri tar telefon; veldig uhuffelig

Vikar uten kontroll.

Skal man til denne legen må man alltid regne med å vente minst en time selv om man har timeavtale. Papirer fra kontroller rotes bort. Utstyret på kontoret er helt utdatert og legekontoret ser både rotete og skittent ut. Kan ikke anbefales som lege.

Ikke bra

Marianne er en flott lege, men vikaren hennes for tiden kan jeg ikke si det samme om. Surrete og utilgjengelig. Er alltid problematisk og få kontakt med kontoret, lange ventetider på å få en time, alltid forsinkelser om du først har fått deg en time, og har opplevd at papirer, henvisninger, resultater o.l., blir borte i rotet, hun glemmer og komme med tilbakemelding osv. Har brukt mye penger på å gå til privat legevakt da denne legen ikke er og få tak i. Byttet lege.

en lege som tar deg på alvor. har kompetanse og kontakter innene helsevesenet som kan gi deg den beste behandling

stiller 100% opp for sine pasienter, får kontakt med de beste spesialister for ditt tilfelle - bortsett fra lang ventetid på venterommet er hun den beste og mest omtenksomfulle legen jeg noen gang har hatt