Vidar Rekve

Ivar Knutsons Vei 58 1161 Oslo
Vidar Rekve er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vidar Rekve

Grundig og samvittighetsfull.

Rekve er lyttende og engasjert. Han er flink til stille diagnose og er opptatt av å finne årsak til sykdom.

Takk for at du er min lege!

Faglig dyktig og svært grundig i sitt arbeide! Finner alltid ut sammnehengen mellom symptom og årsak.

Mange pasienter som alle krever sitt..... ikke enkelt å si nei til noen for en som ønsker alle det beste ;)

Kan være vanskelig å få kontakt da tlf vel er eneste mulighet.... mail??

Meget faglig dyktig lege

Vidar Rekve har hvert min lege i 15 år. Opplever ham som lyttende og som
en god rådgiver.
Veldig takknemlig for gode råd og den oppmerksomheten han viser meg som
pasient.

En GOD lege

Oppmerksom, høflig, sosial, flink, svært grundig!
Vært siden 1982, avholdt av mange, trygg å ha, viktig i nærmiljøet.
Tar prøver, henviser ved tvil, god organisator for den enkelte.
Følger opp - til å stole på.

Super faglig oppfølging! - det aller, aller viktigste!!

Snakker vi om samme person, samme legekontor?? Jeg skjønner overhode ikke de siste/øverste kommentarene. Er adskillig mer på linje med de første lenger nede på siden!
Jeg er topp fornøyd! Takket være årvåkenhet fra legen, grundighet med tester og rask reaksjon har jeg nå fått en tidlig oppdagelse av en livstruende sykdom og jeg har fått en god prognose! Jeg vil bli frisk! Og det først kun på bakgrunn av tester og faglig vurdering av fastlegen ; - jeg hadde enda ikke følt ubehag av noe slag og hadde ikke selv oppsøkt legen. Det var kun rutinemessig innkalling til tester i første omgang og deretter rask og grundig dobbeltsjekking og oppfølging av disse, som avslørte sykdommen.
At han også må sammenholde med opplysninger han får på pc-en, er jo både naturlig og nødvendig i dag. Han har sikkert ikke mye tid til å oppdatere seg om pasientene mellom hver og før de kommer inn, og da må han nødvendigvis gjøre det mens pasienten er inne. Har aldri opplevd at dette har gått på bekostning av å lytte til meg - og jeg er jo også interessert i at han har mitt fulle bilde, så da venter jeg naturligvis det lille minuttet det tar.
I tillegg rask og effektiv betjening av legesekretæren!! Kjempedyktig, våken og tilstedeværende til tross for tydelig stort arbeidspress!

Og til kontorene: Hvis man trenger å samtale med sekretæren under fire øyne, kommer man inn på forkontoret bak en lydtett dør. Og når luken også er lukket - som den vanligvis/alltid er utenom akkurat når man henvender seg - er den også lydtett, dvs at man hører ikke hva som blir sagt innenfor.

Jeg er evig takknemlig!!!! og kommer aldri til å bytte fastlege hvis jeg ikke må!