Vidar Rekve

Vidar Rekve er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vidar Rekve

Takk, dr. Rekve.

Kjære dr. Rekve
Når du nå snart går av pensjon, vil jeg gjerne takke deg for alle de gangene du stilte opp for meg og familien min. Du var min lege i nesten 30 år. Du hjalp meg da jeg trengte det som mest. Jeg tenker på deg med takknemlighet og respekt. Dine medisinske kunnskaper og din evne til å se mennesket bak diagnosen har vært viktige for oss alle.
Takk, dr. Rekve.

Grundig og kunnskapsrik

Jeg har gått til Rekve i 40 år og han har alltid vist en genuin interesse for både diagnostisering og mennesket bak. Tusen takk for alt du har gjort for meg og min familie!

Tillitsvekkende

Veldig hyggelig og tillitsvekkende, profesjonell og empatisk. Tar seg alltid tid til å svare på spørsmålene dine, noe som selvfølgelig gir litt ventetid, uten at den noengang er blitt for lang. Synd at han snart går av med velfortjent pensjon.

Ingen omsorg eller ivaretagelse

En fastlege som ikke har en av de viktigste egenskapene en fastlege burde ha – empati. Det føles som han ikke lytter og har ikke tillit til meg som pasient. Skulle gjerne ha vært foruten å bli utsatt for denne legen. Han er ofte stresset, er forsinket allerede til andre time, sitter som regel og stirrer inn i skjermen uten å ha blikkontakt med pasient. En befrielse å ha kommet til en ny fastlege med omsorg, empati og ivaretagelse.

Anbefaler på sterkeste

Har hatt mange fastleger opp igjennom årene, men ingen kan sammenlignes med Rekve. Han er sympatisk, lytter til pasienten og tar deg alltid seriøst. Han er heller ikke redd for at du har mye på hjerte og trenger litt mer tid. Topp lege.