Terje Risanger

Prinsdal Legesenter Mann, 65 år

Autorisert1982
Ledige plasser 15 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Prinsdal Legesenter
Sveaveien 71 1263 Oslo
Terje Risanger er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Risanger

Veldig arrogant lege

Denne legen er ikke interessert i å egentlig "hjelpe" pasientene. Virker mer som at han bare jobber for pengene, hvis man stikker 1 eller 2 spørsmål så svarer han ikke, eller prater på en veldig frekk måte og i en frekk tone. Skuffende med sånne leger, leger skal være høflige og ikke sjefete!

En meget god lege

Man slipper alltid til på dagen hvis man trenger det.

Han kan faget sitt, og forteller deg det han mener- han pakker det ikke inn. Hvis du vil ha en lege som bare forteller deg det du vil høre, og som duller med deg, er ikke Risanger legen for deg. Vil du derimot ha en lege som vil at du skal bli friskest mulig, og som da ærlig forteller deg hva du trenger å gjøre- så er han legen for deg!

Han er flink med barn, og mine barn trives med å ha han som lege.

Vi kommer ikke til å bytte før han selv pensjonerer seg.

Grei liketil lege.

Tilgjengelig, flink, hjelpsom. Lett å få time når man trenger hjelp. God, gratis parkering utenfor kontoret.

Meget bra!

Får time raskt, og gjør alltid sitt beste for at jeg går ut igjen med bedre psyke enn jeg kom inn med. Kan anbefales til de som har en reell sykdom!

Saklig lege, men like flink med psykiske problemer

Jeg har hatt Risanger som fastlege i nesten 20 år. Han er veldig knapp og bestemt, og ikke nødvendigvis alltid så hyggelig, men jeg tror han kan feltet sitt. Av og til kan det nesten virke som om han har gjort seg opp en mening om hva som feiler deg før du har fått sagt noe som helst. Hvis man kommer inn med et fysisk problem, er han rask med å sjekke eller å få henvist deg videre. Men om man har flere problemer å komme med, så er man nesten nødt til å bestille en legetime til, for det er ikke så lenge man får være inne på kontoret før han sender deg ut igjen.

Når det gjelder psykiske problemer, er han ikke en ideell samtalepartner, men det er ikke noe problem å få henvisning til DPS. Hvis du har fysiske plager og har behov for rask behandling kan jeg anbefale denne legen, for han får ting gjort og er veldig saklig. Dersom du sliter med psykiske problemer, ville jeg kanskje funnet en annen lege. Risanger sitter ofte med blikket på datamaskina, og da kan man få en følelse av at han ikke helt seg deg.

Det er enkelt å få seg time raskt, gjerne samme dag, men flere ganger har han kommet litt sent i gang med den første konsultasjonen. Dette pårivker ventetida hvis man har time senere på dagen, men siden det kun er to leger der, så er det ikke så lang ventetid i forhold til større legesentre. Nå har jeg byttet fastlege og savner profesjonalitet hos legeassistentene som jobber der. De er veldig hyggelige, hjelpsomme og flinke, og bidrar til en bedre besøksopplevelse.