Terje Risanger

Autorisasjon (1982)

Terje Risanger er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Risanger

Min livredder!

Risanger har praksis fra hjertemedisin, noe jeg har hatt stort utbytte av. Hans konkrete og vitenskapelige kompetanse, har gjort at min nødvendige medisinering er holdt stabilt i nå 11 år. 74 år og ved friskt mot, tåler jeg direkte tale, og stor åpenhet. Tett oppfølging og oppdatert kunnskap om nye metoder og medisiner! Også småplager er godt ivaretatt. Time når du trenger, også akutt.
Veldig trist at han nå legger opp, og jeg må finne en ny livredder! Takk til Terje!

ikke anbefale

Ventet i 4 måneder på svar fra spesialisert klinikk for en avtale, og fant da ut at klinikken ikke har fått noen søknad fra lege

Meget bra lege

Har brukt Risanger mange år. Har hatt flere sykdomsforløp. Får alltid god behandling. Får time på dagen eller neste dag. Får alltid akuttmedisinsk samme dag.
Kan anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Blir alltid tatt på alvor. Meget god hjelp i vanskelige situasjoner. Spørr alltid hvordan jeg har det og lytter på meg.

Arrogant og mangel på empati.

Innen man har kommet halvveis gjennom en setning så har han kommet til en konklusjon allerede. Etter det har det minimal betydning hva man sier.
Følger ikke opp saker i det hele tatt. Man må selv spørre og grave gjentatte ganger for å få informasjon.
Nekter pasient en ny vurdering av en sak der pasienten føler at saken ikke ble utredet på en skikkelig måte.
Totalt uvillig til å høre på innspill av erfaringer relatert til problemstillingen.
Er langt mer opptatt av kolesterol og potensielle alderdoms-sykdommer enn øyeblikkstilstanden.