Terje Risanger

Sveaveien 71 1263 Oslo
Terje Risanger er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Risanger

Sresset lege

Man kan få time raskt. Men han spør med en gang hvorfor du er der, ikke spørsmål om hvordan det går. Han kan også si ting som at nå må du forte deg fordi nå er kvarteret brukt opp.Som regel går jeg derfra uten å ha spurt om en eller flere ting jeg skulle spurt om. Jeg oppfatter han som noe arrogant.

Veldig arrogant lege

Denne legen er ikke interessert i å egentlig "hjelpe" pasientene. Virker mer som at han bare jobber for pengene, hvis man stikker 1 eller 2 spørsmål så svarer han ikke, eller prater på en veldig frekk måte og i en frekk tone. Skuffende med sånne leger, leger skal være høflige og ikke sjefete!

En meget god lege

Man slipper alltid til på dagen hvis man trenger det.

Han kan faget sitt, og forteller deg det han mener- han pakker det ikke inn. Hvis du vil ha en lege som bare forteller deg det du vil høre, og som duller med deg, er ikke Risanger legen for deg. Vil du derimot ha en lege som vil at du skal bli friskest mulig, og som da ærlig forteller deg hva du trenger å gjøre- så er han legen for deg!

Han er flink med barn, og mine barn trives med å ha han som lege.

Vi kommer ikke til å bytte før han selv pensjonerer seg.

Grei liketil lege.

Tilgjengelig, flink, hjelpsom. Lett å få time når man trenger hjelp. God, gratis parkering utenfor kontoret.

Meget bra!

Får time raskt, og gjør alltid sitt beste for at jeg går ut igjen med bedre psyke enn jeg kom inn med. Kan anbefales til de som har en reell sykdom!