Terje Risanger

Autorisasjon (1982)

Terje Risanger er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Risanger

ikke anbefale

Ventet i 4 måneder på svar fra spesialisert klinikk for en avtale, og fant da ut at klinikken ikke har fått noen søknad fra lege

Meget bra lege

Har brukt Risanger mange år. Har hatt flere sykdomsforløp. Får alltid god behandling. Får time på dagen eller neste dag. Får alltid akuttmedisinsk samme dag.
Kan anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Blir alltid tatt på alvor. Meget god hjelp i vanskelige situasjoner. Spørr alltid hvordan jeg har det og lytter på meg.

Arrogant og mangel på empati.

Innen man har kommet halvveis gjennom en setning så har han kommet til en konklusjon allerede. Etter det har det minimal betydning hva man sier.
Følger ikke opp saker i det hele tatt. Man må selv spørre og grave gjentatte ganger for å få informasjon.
Nekter pasient en ny vurdering av en sak der pasienten føler at saken ikke ble utredet på en skikkelig måte.
Totalt uvillig til å høre på innspill av erfaringer relatert til problemstillingen.
Er langt mer opptatt av kolesterol og potensielle alderdoms-sykdommer enn øyeblikkstilstanden.

Beste fastlegen

Risanger gidder ikke dilleprate. Han er ærlig, tydelig og sier det som det er uten å pakke det inn. Han er konkret, nøye og veldig, veldig dyktig. Når han er usikker, driver han ikke med gjetteleken (som mange unge bedreviter-leger). Da tar han opp telefonen og spør om råd fra andre spesialister eller henviser videre.

Føler meg godt ivaretatt og får alltid god oppfølging! Han er veldig flink med barna også. Når jeg forlater legekontoret er jeg trygg på at jeg eller barna har fått den beste hjelpen!

Er du ordentlig syk eller har en begrunnet bekymring, får du veldig raskt time!