Terje Risanger

Prinsdal Legesenter Mann, 64 år

Autorisert1982
Ledige plasser 23 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo
Terje Risanger er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Risanger

Grei liketil lege.

Tilgjengelig, flink, hjelpsom. Lett å få time når man trenger hjelp. God, gratis parkering utenfor kontoret.

Meget bra!

Får time raskt, og gjør alltid sitt beste for at jeg går ut igjen med bedre psyke enn jeg kom inn med. Kan anbefales til de som har en reell sykdom!

Saklig lege, men like flink med psykiske problemer

Jeg har hatt Risanger som fastlege i nesten 20 år. Han er veldig knapp og bestemt, og ikke nødvendigvis alltid så hyggelig, men jeg tror han kan feltet sitt. Av og til kan det nesten virke som om han har gjort seg opp en mening om hva som feiler deg før du har fått sagt noe som helst. Hvis man kommer inn med et fysisk problem, er han rask med å sjekke eller å få henvist deg videre. Men om man har flere problemer å komme med, så er man nesten nødt til å bestille en legetime til, for det er ikke så lenge man får være inne på kontoret før han sender deg ut igjen.

Når det gjelder psykiske problemer, er han ikke en ideell samtalepartner, men det er ikke noe problem å få henvisning til DPS. Hvis du har fysiske plager og har behov for rask behandling kan jeg anbefale denne legen, for han får ting gjort og er veldig saklig. Dersom du sliter med psykiske problemer, ville jeg kanskje funnet en annen lege. Risanger sitter ofte med blikket på datamaskina, og da kan man få en følelse av at han ikke helt seg deg.

Det er enkelt å få seg time raskt, gjerne samme dag, men flere ganger har han kommet litt sent i gang med den første konsultasjonen. Dette pårivker ventetida hvis man har time senere på dagen, men siden det kun er to leger der, så er det ikke så lang ventetid i forhold til større legesentre. Nå har jeg byttet fastlege og savner profesjonalitet hos legeassistentene som jobber der. De er veldig hyggelige, hjelpsomme og flinke, og bidrar til en bedre besøksopplevelse.

Pålitelig å presis

Denne legen er en av få leger vi har truffet som vi stoler på 100%. Har gått hos han fra første barn var på vei. Det er over 10 år siden nå. Du går ikke ut fra en konsultasjon å er usikker på hva som feiler deg eller din kjære. Han er absolutt å anbefale.

Bra lege. Åpen og direkte

Veldig saklig. Pakker ikke problemer inn. Hyggelig!