Nils Martin Rolfsjord

Gransdalen Legesenter

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Gransdalen Legesenter
Gransdalen 29 1054 Oslo
Tlf: 22 90 26 26 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Martin Rolfsjord er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Martin Rolfsjord

Fantastisk

En hyggelig, ydmyk, kunnskapsrik og fantastisk fastlege som jeg bare kan anbefale. Virkelig en perle av en doktor. Tok seg tid til å oppdatere seg på ny info om en sykdom, flink til å heie på pasienten. Uvurderlig

Et medmenneske...

Jeg er veldig fornøyd med Dr Rolfsjord! Han tar meg på alvor, og det betyr at han også kan utfordre meg! Han " jatter" ikke bare med!! Samtidig takler han at jeg står opp for meg. Han passer til meg og mitt:-)

Enestående, lydhør, medmenskligheten.

Vi er 4 genrasjoner som har hatt dr. R. Som lege fra legesenteret ble åpnet. Han har følgt min familie i fødsel og sykdom. Alltid like medmensklig og kunnskapsrik. Alltid god oppfølging og tilbake melding.

Tilgjengelig, lyttende og tillitsfull

Til å stole på, lytter og kommer med råd. Time på dag og følger deg opp og ringer tilbake når det er lovet.

Meget dyktig fastlege

Veldig fornøyd med Rolfsjord, han har alltid tid, lytter og kjenner deg igjen når du kommer. Han e ren meget behagelig person, som er viktig for en lege.
Bytter ikke fastlege, selv om reiseveien er lang

utmerket

Fantastisk lege med stor innsikt og forståelse.
En lege som bryr seg om pasienten. Ringer alltid tilbake, eller på eget initiativ.
Alltid blid og imøtekommende. Meget omgjengelig. Ville ikke byttet med noen i verden:-)

Den beste fastlege en kunne håpe å ha.

Har vært min fastlege i nær 30 år. Alltid tilgjengelig, alltid et godt ord når det stormer. Nøyaktig, vennlig men bestemt - og åpen for alternative løsninger.
Hva mer kan en ønske seg av en fastlege ?

Vennlig, likandes, men lite interessert og grundig.

R. var hyggelig og vennlig, og lett å like. Og er legen slik, blir det lett tolket som "flink". Men R. tok nesten ikke egne initativer til å undersøke ting som ikke var enkle å finne ut av. Selv måtte jeg komme med en flere egne forslag til ham om mine symptomer før han sa seg enig og skaffet meg utredning på et sykehus. Den første gangen jeg var hos ham måtte jeg bestille en ny time for å utrede problem nr. 2 og 3, selv om jeg ikke hadde brukt mer en femten minutter på nr 1, han hadde ikke tid til mer enn ett om gangen. I det hele tatt virket han mest interessert i å ha en rask gjennomstrømning av pasienter, og dette virket viktigere enn å undersøke problemene mine skikkelig. Jeg likte først R. godt som menneske, deretter mindre godt som fagperson, og til sist rett og slett dårlig, da han ble sint og utba seg en forklaring fordi jeg til slutt ville bytte lege! Ville ikke hatt denne legen om jeg mistenkte at jeg hadde en alvorlig sykdom, jeg fikk nemlig grunn til å tvile på at han ville tatt den nødvendige tiden, om det var komplisert og kronglete på finne ut av. Jeg byttet lege.

Meget dyktig.

Lytter til pasienten. Prøver å forstå pasientens plager. Stiller meget nøyaktige og treffsikre diagnoser. Blid, har humor, husker hvem du er ved neste besøk, alltid et vennlig ord. Faglig oppdatert. Den ubestridte ener av de almenpraktiserende leger jeg har vært i kontakt med.

Tillegg til nettopp postet

Legekontoret på Gransdalen Legesenter er utrolig flott tilgjengelige. De LYTTER og er i det store og det hele MEGET sympatiske og hyggelige når man ringer!
Et bedre legekontor kan man overhodet ikke få. Alle de som jobber der er svært imøtekommende og hjelpsomme. ALDRI sure miner fra dem!

Og fastlegen Rolfsjord er en lege så midt i blinken som en pasient kan få!

Han har vært til GEDIGEN hjelp - og samtidig virker han mer som en kamerat og toppers venn enn som en lege! Han har støttet, stått på, vært en medspiller på laget....Jeg har ikke nok superlativer å bruke hva den mannen angår, ytterst sympatisk kar og tvers igjennom lyttende når ting står på og er vanskelige! Et medmenneske i livets vanskelige dager!!

Kunne ALDRI tenkt meg til å bytte fastlege ( har hatt ham gjennom flere år), han har som nevnt også stor humoristisk sans - og han må være i en klasse for seg selv!

Både han og hans medarbeidere på kontoret der gies full score på alle plan!

Ettersom jeg selv er tidligere helsearbeider gjennom mange år i eldreomsorg i over tretti år, så "ser " jeg alle kvaliteter som både legen og hans medarbeidere har , i hvilket jeg fikk inn med teskje i utdannelsen min!

STOR ROS TIL GRANSDALEN LEGESENTER OG ROLFSJORD!!!

Tror ikke man finner bedre fastlege.

Har vært min lege siden han begynte i Gransdalen, kunne ikke vært ham foruten. Har hjulpet, støttet og "tenkt mitt beste" i alle år, Har en utrolig evne til å "se" hele pasienten. Har tatt utrolig godt vare på meg, spesielt etter at jeg ble syk. Han var da også den første jeg ringte til da jeg lå på sykehuset og hadde fått diagnosen min, det sier jo litt om tillitsforholdet og hvor mye han har betydd for meg. Og takk for det.

Bytter aldri!

Har hatt Rolfsjord som fastlege i fire år. Han har en profesjonell, men hyggelig fremtoning. Han lytter til mine problemstillinger og gir klare tilbakemeldinger. Blir alltid tatt seriøst og problemene blir nøye vurdert.
Samtidig evner han å se når det trengs ekspertise utenfra. Han følger alltid opp og jeg føler meg godt ivaretatt.

Nils Martin Rolfsjord har mine varmeste anbefalinger.

Svært fornøyd

Han tar deg seriøst, og lar ikke en noe være uprøvd for at du som pasient skal bli frisk og fungere optimalt. Han ser pasienten og oppdaterer seg ditt vanlige gøren og laden - og husker deg til neste gang!
Svært fornøyd med Rolfsjord. Hatt han som fastlege i 12 år, og har ingen planer om å bytte!

Den beste legen i verden.

Lydhør, respektfull, kunnskapsrik. Fantastisk. Han gir av seg selv, virker genuint interessert, og som pasient kjenner man at man har en reell støttespiller i livet. Tusen takk.