Nils Martin Rolfsjord

Gransdalen 29 1054 Oslo
Nils Martin Rolfsjord er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Martin Rolfsjord

Trygg og kunnskapsrik

Gir min beste anbefalinger. Er den desidert beste almenlegen jeg noensinne har hatt. Gjør grundige undersøkelser. Er oppdatert med hva som finnes av behandlingstilbud og alt annet. Nøler ikke med å henvise deg til spesialister når det trengs. Han setter seg godt inn i sykdomsbildet. Han er en hyggelig kar som bryr seg om pasientene sine. Legesekretærene på kontoret er også blide og hyggelige. Ett trivelig sted der en kan føle seg godt ivaretatt. Har ikke noe å utsette så jeg får si meg 100 prosent fornøyd.

Beste legen

Han er en lege som tar deg seriøst. Vennlig og lyttende. Bedre service finner du ikke hos en annen lege

Fantastisk

En hyggelig, ydmyk, kunnskapsrik og fantastisk fastlege som jeg bare kan anbefale. Virkelig en perle av en doktor. Tok seg tid til å oppdatere seg på ny info om en sykdom, flink til å heie på pasienten. Uvurderlig

Et medmenneske...

Jeg er veldig fornøyd med Dr Rolfsjord! Han tar meg på alvor, og det betyr at han også kan utfordre meg! Han " jatter" ikke bare med!! Samtidig takler han at jeg står opp for meg. Han passer til meg og mitt:-)

Enestående, lydhør, medmenskligheten.

Vi er 4 genrasjoner som har hatt dr. R. Som lege fra legesenteret ble åpnet. Han har følgt min familie i fødsel og sykdom. Alltid like medmensklig og kunnskapsrik. Alltid god oppfølging og tilbake melding.