Gunnar Rusten

Folkvangveien 26 1086 Oslo
Gunnar Rusten er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Rusten

Doesn’t listen

He didn’t listen to my problems or take me seriously. His response to me was to give me the names ornament some bookstore to read. Swapped pretty fast after having him as my fastlege
Would not recomend him to anyone.

Fantastisk

Jeg har hatt Rusten som fastlege siden jeg var rundt 6 tror jeg.
Jeg opplever det som en trygghet å ha en såpass rolig, og kunnskapsrik lege.
Selv om det til tider er noe forsinkelser, veies dette opp med at han faktisk tar seg tid til å snakke med meg. Hører litt om skolen, venner og slike ting. Det hjelper i tider hvor det ikke nødvendigvis bare er det fysiske som skaper plager.

Udugelig lege

Er mest opptatt av å bli fort ferdig. Lytter ikke til hva du sier, og skriver helt andre ting enn hva du forteller.

Fin og rolig lege

Det er et par år siden jeg fikk Rusten til fastlege det kom av flytting til ny bydel.

Det har ikke vært så mange besøk hos han enda men sitter igjen med et godt inntrykk. Vi har pratet en god del for å bli bedre kjent
og jeg fikk et godt inntrykk av Dr.Rusten, han lytter til det jeg har
og fortelle både om meg og mitt og også det viktigste mine sykdomsplager. Føler meg ganske trygg på han tror nok jeg må bli bedre kjent med han først. Men førsteinntrykket var bra.
Det blir jo til at jeg sammenligner han litt med min forrige fastlege som jeg hadde i flere år der jeg bodde før.
Han er flink og får hjulpet meg med det jeg trenger, og han er veldig hjelpsom og blid.

En god lege

Jeg har brukt Rusten i mange år og er veldig fornøyd. Han kjenner meg meget godt etter hvert og har full kontroll på mine sykdommer