Gunnar Rusten

Folkvangveien 26 1086 Oslo
Gunnar Rusten er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Rusten

Fin og rolig lege

Det er et par år siden jeg fikk Rusten til fastlege det kom av flytting til ny bydel.

Det har ikke vært så mange besøk hos han enda men sitter igjen med et godt inntrykk. Vi har pratet en god del for å bli bedre kjent
og jeg fikk et godt inntrykk av Dr.Rusten, han lytter til det jeg har
og fortelle både om meg og mitt og også det viktigste mine sykdomsplager. Føler meg ganske trygg på han tror nok jeg må bli bedre kjent med han først. Men førsteinntrykket var bra.
Det blir jo til at jeg sammenligner han litt med min forrige fastlege som jeg hadde i flere år der jeg bodde før.
Han er flink og får hjulpet meg med det jeg trenger, og han er veldig hjelpsom og blid.

En god lege

Jeg har brukt Rusten i mange år og er veldig fornøyd. Han kjenner meg meget godt etter hvert og har full kontroll på mine sykdommer

Super

Rusten er en meget dyktig og støttende lege som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Kunnskapsrik og omsorgsfull!

Overfladisk og likegyldig

Prøvde en kort tid Rusten som fastlege, men gikk fort tilbake til den gamle. Lang ventetid selv da jeg hadde første time om morgenen. Tar lite prøver og sitter heller bare og prater. Bærbart instrument som jeg skulle ha på meg ett døgn gikk tomt for batteri etter noen timer.

En virkelig bra lege.

Absolutt den beste legen jeg har hatt. Flink til å lytte og koselig å prate med. Også faglig dyktig, og henviser gjerne videre for kontroll. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Super lege.

Flink fyr

Jeg har hatt Gunnar som lege så lenge jeg kan huske, jeg er nå 27. Han er lett å snakke med. Noe forsinkelser er det alltid på Høybråten legekontor, jeg tror ikke det er hans skyld. En flink og dyktig fyr som jeg ikke ser for meg at jeg kommer til å bytte vekk.

Hyggelig og omgjengelig lege

Dr. Rusten har vært på samme legekontor i lang tid. Hyggelig og omgjengelig. Ikke alltid like presis. Ofte lang ventetid til tross for timeavtale. Fremstår som faglig dyktig, men er lite innstilt på å tenke alternativt ("utenfor boksen"). Kan i enkelte tilfeller være en smule forutintatt. Til tross for dette kunne jeg ikke tenke meg å bytte fastlege.