Arne Røde

Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Arne Røde er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Røde

hyggelig og flink til å lytte!

Har ikke fått vært hos dr.Røde så mange ganger fordi han er alltid borte. Men når man først har fått time, blir man godt tatt imot! Han lytter til dine problemer, og spør hvis det er noe som du har vanske av å forklare. Sjekker grundig og er alltid i godt humør. Anbefaler på det sterkeste!

Dyktig, effektiv og menneskelig

Var så heldig å få Arne Røde som fastlege da han begynte på Sæther for en del år siden, og har vært super fornøyd med han som lege helt siden første dag.
Selv om han alltid er travel opplever jeg allikevel at han alltid har tid til, og er interessert i hver enkelt av sine pasienter.
Han har humor, og ja han prater om seg selv, slik jeg ser noen sier, men han prater enda mer til og om pasienten. Synes det er helt topp at det er en uformell tone hos Arne Røde.
Han er kunnskapsrik, effektiv, proff, hyggelig, medmenneskelig, og også streng når det er på sin plass.
Kjempefornøyd, og det skal enormt mye til før jeg bytter fastlege!

Best!

Hyggelig, flink, tillitsvekkende og personlig interessert lege. Ser alltid i gjennom journal og sammenfatter min situasjon.

Skuffende!

Arrogant og utilgjengelig. Fikk beskjed ved første møte at han anså seg selv for å være verdens beste lege. Vel, jeg er uenig. Fikk ingen hjelp når jeg trengte det. Glemte meg på venterommet ved første møte, ventet i 2 timer for så å få beskjed om at han var gått for dagen. Bestilte ny time, ventet i nye 2 timer for så å igjen få beskjed om at han ikke var på kontoret. Ble henvist til en annen lege som ikke viste noen interesse for mine helseproblemer, men som heller ville gi meg en nedlatende salve om medisinen jeg brukte. Jeg ønsket jo time hos lege nettopp for å få faglige innspill på helseproblemer slik at jeg kan slutte med medisin. Ved tredje forsøk på samtale med Dr. Røde fikk jeg beskjed om at han skulle ringe meg ila. dagen. Ventet i 3 dager uten å høre noenting før jeg tok kontakt med legekontoret igjen og fikk da beskjed om at de ikke kunne hjelpe. Tok da kontakt med Dr. Røde privat slik han hadde gitt tydelig beskjed om at jeg gjerne måtte gjøre. Endte da opp med å motta sure tekstmldr. og ingen interesse av å hjelpe. Har nå byttet fastlege.

Flink og selvopptatt

Ingen grunn til ikke å tro at han er faglig dyktig men virker like opptatt av å fortelle om seg selv som å høre om pasienten