Arne Røde

Sæter legegruppe

Autorisasjon (1983)

Arne Røde er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Røde

Den aller beste fastlegen!

Arne tar meg på alvor. Han virkelig lytter til hva jeg har å si.
Han er kunnskapsrik og trygg. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt når jeg er hos han.
Arne er ærlig og redelig, og sier det som det er. Jeg skulle gjerne hatt Arne som lege, for alltid.

Seriøs, men travel og ufølsom

Byttet nylig fastlege på grunn av flytting. Sliter med psykisk sykdom og tok kontakt i forbindelse med sykemelding. Under telefonsamtalene fremstår Røde som veldig kort, men tar deg seriøs. Røde følger opp som en fastlege skal, og ringer meg når sykemeldinga går ut for å høre hvordan det går.

Røde hadde satt av 10 minutter men legger på etter 1 minutt da jeg begynte å fortelle om mine bekymringer knyttet til friskmelding.

Virker ikke som han tar seg nok tid til pasientene sine. Røde er en flink lege når det gjelder medisiner og sykemelding, men virker ikke som en lege man kan prate med.

Flott mottak av svigermor!!

Tok seg tid til å trygge, og gikk igjennom sykdomshistorien på en fantastisk måte! Svigermor føler seg ivaretatt! Anbefales!

Godt ivaretatt

Etter første time med Røde ser jeg enorm forskjell ifht tidligere fastlege på mange punkter. Røde vinner på alle.
Artig og ærlig mann som ser ut til å trives godt med jobben sin, i tillegg til å bry seg om pasientene sine.
Blodprøve og EKG ble utført av eksepsjonelt hyggelige og fantastisk personell! Mye ros til de også.

Flink, oppdatert faglig og direkte med humor

Har hatt Arne Rød som lege i mer enn fem år, og opplever at han alltid har tatt meg på alvor, er engasjert og tar sjanse også på å være personlig når det egner seg. Har vært og er godt fornøyd med ham som fastlege også for min mann og to døtre. Han var en viktig støtte i flere lengre sykdomsperiode, og alltid smilet på lur. Tilgjengeligheten har blitt bedre etter at pasientsky kom. Anbefales!