Arne Røde

Sæter legegruppe

1983

Sæter legegruppe Telefonnummer23 13 40 5023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ekebergveien 233 1162 Oslo
Arne Røde er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Røde

Dyktig

Inngir full tillit.Lytter tålmodig . Forklarer problemene på en enkel og god måte, og beskriver behandling som gies. Er folkelig og humoristisk.

Er den beste fastlegen jeg har hatt.

Kunnskapsrik og stort kontaktnett

Jeg og familien min har brukt Arne Røde som fastlege fra hans tid ved Humana i Sandvika. Når han flyttet til Sæter, fulgte vi med på "flyttelasset". Han har stor kompetanse og et stort kontaktnett som han spiller på. Derfor er vi alltid trygge på at han gir gode faglige råd og at han foretar de undersøkelsene som er nødvendige. Røde tar sitt arbeide veldig seriøst og har stor omtanke for sine pasienter. Vi håper derfor at han holder på noen år til, selv om han nå er en godt voksen lege.

Aldri igjen

Hadde lagt merke til han på legekontoret og den første tanken som slo meg var: Han er den siste legen jeg vil ha. Fikk han en gang det var en hastesak og nesten alt han gjorde var å fortelle om seg selv og sitt eget liv.
Sikkert faglig dyktig, men føles gammelt og ut datert i forhold til yngre leger jeg har snakket med før.
Gamle holdninger og arroganse.
Om fastlegen min ikke er tilgjengelig, så ber jeg om å få alle andre enn Røde. Dessverre .

hyggelig og flink til å lytte!

Har ikke fått vært hos dr.Røde så mange ganger fordi han er alltid borte. Men når man først har fått time, blir man godt tatt imot! Han lytter til dine problemer, og spør hvis det er noe som du har vanske av å forklare. Sjekker grundig og er alltid i godt humør. Anbefaler på det sterkeste!

Dyktig, effektiv og menneskelig

Var så heldig å få Arne Røde som fastlege da han begynte på Sæther for en del år siden, og har vært super fornøyd med han som lege helt siden første dag.
Selv om han alltid er travel opplever jeg allikevel at han alltid har tid til, og er interessert i hver enkelt av sine pasienter.
Han har humor, og ja han prater om seg selv, slik jeg ser noen sier, men han prater enda mer til og om pasienten. Synes det er helt topp at det er en uformell tone hos Arne Røde.
Han er kunnskapsrik, effektiv, proff, hyggelig, medmenneskelig, og også streng når det er på sin plass.
Kjempefornøyd, og det skal enormt mye til før jeg bytter fastlege!