Arne Røde

Sæter legegruppe

Autorisasjon (1983)

Arne Røde er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Røde

Flott mottak av svigermor!!

Tok seg tid til å trygge, og gikk igjennom sykdomshistorien på en fantastisk måte! Svigermor føler seg ivaretatt! Anbefales!

Godt ivaretatt

Etter første time med Røde ser jeg enorm forskjell ifht tidligere fastlege på mange punkter. Røde vinner på alle.
Artig og ærlig mann som ser ut til å trives godt med jobben sin, i tillegg til å bry seg om pasientene sine.
Blodprøve og EKG ble utført av eksepsjonelt hyggelige og fantastisk personell! Mye ros til de også.

Flink, oppdatert faglig og direkte med humor

Har hatt Arne Rød som lege i mer enn fem år, og opplever at han alltid har tatt meg på alvor, er engasjert og tar sjanse også på å være personlig når det egner seg. Har vært og er godt fornøyd med ham som fastlege også for min mann og to døtre. Han var en viktig støtte i flere lengre sykdomsperiode, og alltid smilet på lur. Tilgjengeligheten har blitt bedre etter at pasientsky kom. Anbefales!

Dyktig

Inngir full tillit.Lytter tålmodig . Forklarer problemene på en enkel og god måte, og beskriver behandling som gies. Er folkelig og humoristisk.

Er den beste fastlegen jeg har hatt.

Kunnskapsrik og stort kontaktnett

Jeg og familien min har brukt Arne Røde som fastlege fra hans tid ved Humana i Sandvika. Når han flyttet til Sæter, fulgte vi med på "flyttelasset". Han har stor kompetanse og et stort kontaktnett som han spiller på. Derfor er vi alltid trygge på at han gir gode faglige råd og at han foretar de undersøkelsene som er nødvendige. Røde tar sitt arbeide veldig seriøst og har stor omtanke for sine pasienter. Vi håper derfor at han holder på noen år til, selv om han nå er en godt voksen lege.