Bjørg Dæhli

Løkkegården Legekontor

1976

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Løkkegården Legekontor
Idrettsveien 5 1400 Ski
Tlf: 64 91 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørg Dæhli er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Bjørg Dæhli

Lege som følger opp!!

Brukt henne så lenge som hun har hatt praksis,alltid vært fornøyd..Ringer opp selv på en fredags kveld og spør"hvordan går det,hva har skjedd!!Så jeg gruer for den dagen hun legger opp..Men selfølgelig skal vel hun også ha noen gode dager uten jobb etter hvert:)

veldig fornøyd

Du blir tatt alvorlig når du kommer til legen og hun er veldig påpasselig med å følge opp andre, hvis du blir sendt til spesialist.

Kjempe fornøyd

Dr Bjørg Dæhlie har vært min fastlege siden 2003, og jeg er kjempe fornøyd.
Hun har alltid tid, og tar deg alvorlig.
Føler at jeg blir godt ivaretatt som pasient.

En god og lydhør lege

Etter en del bytting av leger, havnet jeg hos Bjørg.
Dette er en lege jeg er meget fornøyd med og jeg føler at hun tar både seg tid til og lytter til det du måtte ha på hjertet. Kunne ikke bedt om en bedre lege, jeg er iallfall fornøyd.

En lege jeg stoler på

Hun tar deg alvorlig, lytter og setter i gang tiltak når det trengs.
Har gått hos Bjørg Dæhli i snart 40 år og har vært fornøyd i alle år.
Har vært igjennom dødsfall,mye sykdom og alvolige ting, jeg har alltid blitt hjulpet av Bjørg Dæhli.
Har også lært og spørre mye og sette meg inn i ting.vi må også ta ansvar selv.

dårligste legen jeg noen gang har møtt

Hun kommuniserer dårlig, nesten ingen kommentar, ingen smil og man føler seg ikke velkommen hos henne. I tillegg utrolig lang ventetid på kontoret.

En flott lege

Hun har vært min fastlege i mange år og nå mine barns fastlege, og jeg er veldig fornøyd med henne.

Jeg oppfatter henne som veldig lyttende og empatisk. Hun har ved flere tilfeller også ringt meg for å høre hvordan det har gått med meg, noe jeg har satt veldig pris på.

Hun kan kaskje virke litt morsk, men jeg føler i såfall at jeg blir tatt alvorlig hver gang jeg kommer. Det eneste problemet er at det er altfor vanskelig å få time på Løkkegården generelt.

Dårlig kommunikasjon 2

Enig med at hun har dårlig kommunikasjon, smiler lite og jeg har følt hun har hatt en litt nedlatende holdning og ikke tatt meg helt seriøst med mine mageproblemer. Når det er sagt så henviste hun meg videre iallefall og jeg ble tatt på alvor videre i systemet.

Tror hun reddet livet mitt....

Hadde i flere år feil diagnose. Byttet fastlege til dæli, som ikke ga seg overfor sykehus / spesialister. Etter flere år med feilmedisinering, fikk jeg endelig riktig medisin. Etter ett år ble jeg helt frisk.

Dårlig kommunikasjon

Jeg hadde denne legen for flere år siden. En periode var jeg hyppig inne til kontroll pga sykdom, og jeg følte nesten bestandig at jeg gikk fra legetimen med flere spørsmål enn jeg hadde da jeg kom. Jeg syns hun forklarte lite og følte ikke jeg fikk konkrete svar på mine spørsmål. Kanskje faglig dyktig, men ikke fullt så kompetent når det gjelder sosiale og psykologiske sider av pasientbehandling? Det var ihvertfall mitt inntrykk.

Kald, men kompetent

Framstår som kjølig og uempatisk og kommuniserer dårlig, men man skjønner etterhvert at hun tar deg seriøst og virker kompetent i sine vurderinger. Dessverre er det slitsomt med en lege som ikke forklarer noen av sine teorier om hva som kan være galt og man sitter ofte igjen med flere spørsmål enn svar. Pga dette velger jeg å gi 3 stjerner og ikke 4, selv om jeg føler at jeg får den behandlingen som er nødvendig hos henne.

Inngir tillitt

Lyttende, gir råd og man føler å bli tatt på alvor. Hun sender deg videre, dersom dette er nødvendig.

Virker litt kald.

Jeg synes hun tar ting seriøst, men kunne kommunisere bedre. Hun virker streng og lite empatisk. Dog føler jeg meg trygg i hennes hender.

Anbefales ikke

En lege jeg ikke anbefaler, etter dårlig erfaring med henne for noen år siden. Kort sagt fryktet jeg at jeg var alvorlig syk og hadde flere møter med henne over en kort periode. Var langt nede, men møtte overhodet ingen forståelse. Snarere møtte hun meg på en kald og avvisende måte. Kan godt være hun er faglig dyktig, uten at jeg kan bedømme det. Mitt poeng er at en god lege i tillegg må kunne håndtere pasienten på et mellommenneskelig plan.

Min fastlege!

Hun virker fjern. Sier lite og kommenterer lite det jeg spør om. Er rask til å sende meg videre, men forteller ikke hva og hvorfor den undersøkelsen er nødvdendig og hvorfor hun foreskriver den. Resultat jeg tror kanskje jeg har mer alvorlig sykdom enn den som er det reelle.

Ønsker hun skal beskrive nærmere hvorfor hun foreskriver den undersøkelsen og hva som eventuelt kan påvises eller avvises.