Bent Røisland

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Bent Røisland er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bent Røisland

Svært fornøyd

Bent er en avslappet type, har aldri følt meg stresset eller "jaget ut" av han. Tar seg alltid tid til å høre på meg, om det så er tre ting på en gang. God oppfølging med diverse plager jeg har. Henviser til svært dyktige folk når det er ting han ikke kan gjøre selv.

Strålende fornøyd

Føler jeg blir tatt på alvor. Røysland er så og si alltid presis. Får ofte time innenfor ønsket tidsrom.

Ekstremt ubehagelig

Jeg synes Bent virker lei av jobben sin, og lite genuint interessert i pasientene sine. Han er mer opptatt av å minne meg på en regning jeg ikke har betalt,enn å undersøke problemet jeg kom dit for. Han er som oftest presis,men det må være fordi han ikke tar seg tid til pasientene sine...

Beste legen jeg har hatt noen gang

Han er så og si aldri forsinket.Heller før tiden mange ganger.
Veldig grei å prate med og skjønner problemet for å si det sånn.
Alltid åpen for å prøve nye medisiner hvis de andre ikke fungerer.
Så jeg er veldig fornøyd med han.

Flink og grundig

Bent er svært nøye og flink til følge opp. Han tar alltid en blodprøve for mye enn for lite, noe jeg synes er betryggende. Han er effektiv og alltid tidsnok. Han er ikke veldig utadvent eller pratsom, men dette er forsåvidt ikke noe jeg forventer av en lege. Han er dyktig der han skal være dyktig. Det er stort sett aldri noe problem å få time på dagen, og sykepleierne er veldige hyggelige.