Bent Røisland

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Bent Røisland er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bent Røisland

Dyktig og forståelsesfull lege

Har aldri vært fornøyd med en lege som det jeg er med Røysland. Han tar seg tid til å høre på hva jeg har på hjertet, og gjør alltid det lille ekstra for at jeg skal være fornøyd etter timene.

Trygg og veldig snill legen

Jeg er kjempe fornøyd med han! Han er snill, alltid hører på «hva har jeg på hjerte». Han forstå med engang hva er det med meg og kan få en god ord fra han!

Svært fornøyd

Bent er en avslappet type, har aldri følt meg stresset eller "jaget ut" av han. Tar seg alltid tid til å høre på meg, om det så er tre ting på en gang. God oppfølging med diverse plager jeg har. Henviser til svært dyktige folk når det er ting han ikke kan gjøre selv.

Strålende fornøyd

Føler jeg blir tatt på alvor. Røysland er så og si alltid presis. Får ofte time innenfor ønsket tidsrom.

Ekstremt ubehagelig

Jeg synes Bent virker lei av jobben sin, og lite genuint interessert i pasientene sine. Han er mer opptatt av å minne meg på en regning jeg ikke har betalt,enn å undersøke problemet jeg kom dit for. Han er som oftest presis,men det må være fordi han ikke tar seg tid til pasientene sine...