Bent Røisland

Torshovdalen Legesenter DA Mann, 62 år

Autorisert1990
Ledige plasser 39 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Torshovdalen Legesenter DA

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Bent Røisland er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bent Røisland

Ekstremt ubehagelig

Jeg synes Bent virker lei av jobben sin, og lite genuint interessert i pasientene sine. Han er mer opptatt av å minne meg på en regning jeg ikke har betalt,enn å undersøke problemet jeg kom dit for. Han er som oftest presis,men det må være fordi han ikke tar seg tid til pasientene sine...

Beste legen jeg har hatt noen gang

Han er så og si aldri forsinket.Heller før tiden mange ganger.
Veldig grei å prate med og skjønner problemet for å si det sånn.
Alltid åpen for å prøve nye medisiner hvis de andre ikke fungerer.
Så jeg er veldig fornøyd med han.

Flink og grundig

Bent er svært nøye og flink til følge opp. Han tar alltid en blodprøve for mye enn for lite, noe jeg synes er betryggende. Han er effektiv og alltid tidsnok. Han er ikke veldig utadvent eller pratsom, men dette er forsåvidt ikke noe jeg forventer av en lege. Han er dyktig der han skal være dyktig. Det er stort sett aldri noe problem å få time på dagen, og sykepleierne er veldige hyggelige.

Kommuniserer ikke

Bent Røisland er en stillfaren og lite kommunikativ lege. Lite nysgjerrighet og lite informasjon om det medisinske. Da jeg gikk hos ham lurte jeg på om han var gått lei av jobben for lengst. Har byttet fastlege.

Arbeidssky og ufokusert

Jeg har hatt Bent som fastlege over en lengre periode nå. Jeg er kanskje ikke den enkleste paienten, da jeg lider av mageproblemer som ingen klarer å diagnostisere. Men under hele denne prosessen har jeg opplevd liten eller ingen oppfølging fra Bent, med mindre jeg har ringt selv. Siste dråpen for meg var da jeg ventet på endel resultater på prøver fra sykehuset. jeg ringte legekontoret, og fikk beskjed om at jeg kunne komme på mndagsmorgen så skulle jeg få svarene. Da jeg kom dit ante ikke Bent hvorfor jeg var der, og når jeg forklarte det informerte han meg om at de ikke hadde mottatt noen svar enda... Latterlig dårlig. Videre spurte jeg han om ikke han kunne ringe sykehuset når jeg først var der. Dette kunne han ikke gjøre sa han for det var ikke lov. Jeg fikk også beskjed om at det var så mye å huske på for han, så det var fint hvis jeg kunne ringe om 2 uker og sjekke om svarene var kommet da.Dette er jo ikke dårlig oppføliging, det er ikke-eksisterende oppfølging! JEg ringte også senere sykehuset for å purre på svarene og fikk da beskjed om at det kunne jo bare legen ringt og fått mens jeg var der!

Nå bytter jeg fastlege, og jeg anbefaler dere å styre unna han her.