Yngve Rønsen

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
Yngve Rønsen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngve Rønsen

Anbefales

Svært dyktig og engasjert. Han tar seg tid til å gjøre nødvendige undersøkelser og har lang erfaring. Anbefales ☺

Forferdelig lege

Helt forferdelig lege har jeg ikke vært borti før. Har hatt Rønsen som fastlege 2 år pga flyttet nærmere Oppsal. Og hver eneste gang jeg har måttet dra dit er det akkurat det samme negative møtet! Han bryr seg ikke om pasienten sitt behov, det du bestiller time til blir ikke behandlet, og han vil helst ha betalingen gjort på 123! Frekk og nedlatende mot deg er han også. Han fortjener ikke 1 stjerne engang.

Bytte fastlege?? Ja absolutt, det er allerede gjort, og min nye fastlege møtte mine behov med en eneste gang.

Dyktig og engasjert lege

Legen er meget kunnskapsrik og har alltid pasienten i fokus. Han er flink til å følge opp og gir gode råd, ikke bare som lege, men som medmenneske. Dr. Rønsen er lett å prate med og man føler seg trygg i hans nærvær, samtidig er han bestemt og modig. Helsesøster på kontoret er alltid blid og imøtekommende. Proffe folk! Anbefaler på det varmeste.

Jeg er Kjempe fornøyd med Dr. Rønsen, har vært hans pasient siden 1996!

Hva som er bra:
1. Dr. Rønsen tar meg på alvor!
2. Handler rask, fornuftig og profesjonel!
3. Har påvirket tidlig utredning av sykdomen!
4. Med profesjonel vurdering har han reddet 2x liv av min familiemedlem!
5. kjempe bra Oppfølging!!
Ære være Dr. Rønsen!!

Han får 6 Stjerne av meg !

Kjempe fornøyd pasient!!!

Meget dyktig lege

Meget dyktig, stødig og interessert i alle detaljene før han trekker konklusjonen. Flink å henvise videre. Jeg er meget fornøyd med ham som lege føler meg i gode henner. Hans legesekretær er positiv, imøtekommende og veldig hyggelig. Sin 60 tals kontorinnretning vekker en behagelig nostalgi. Rolig og avslappende atmosfære på venterommet.
Anbefaler ham gjerne til andre pasienter!