Yngve Rønsen

Oppsal Legekontor Mann, 66 år

Autorisert1985
Ledige plasser 47 av 1120
Vil du bytte til denne fastlegen?

Oppsal Legekontor

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
Yngve Rønsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngve Rønsen

Jeg er Kjempe fornøyd med Dr. Rønsen, har vært hans pasient siden 1996!

Hva som er bra:
1. Dr. Rønsen tar meg på alvor!
2. Handler rask, fornuftig og profesjonel!
3. Har påvirket tidlig utredning av sykdomen!
4. Med profesjonel vurdering har han reddet 2x liv av min familiemedlem!
5. kjempe bra Oppfølging!!
Ære være Dr. Rønsen!!

Han får 6 Stjerne av meg !

Kjempe fornøyd pasient!!!

Meget dyktig lege

Meget dyktig, stødig og interessert i alle detaljene før han trekker konklusjonen. Flink å henvise videre. Jeg er meget fornøyd med ham som lege føler meg i gode henner. Hans legesekretær er positiv, imøtekommende og veldig hyggelig. Sin 60 tals kontorinnretning vekker en behagelig nostalgi. Rolig og avslappende atmosfære på venterommet.
Anbefaler ham gjerne til andre pasienter!

Ikke velg denne legen!

Min mor har hatt ham som fastlege i snart et år med en kronisk sykdom, og hun endte opp med å få frikort rimelig fort for å si det sånn! Du får kun ta opp en ting per time, selv om det er en ting som tar 30 sekunder ekstra. Du blir aldri klokere på det som feiler deg, med mindre du vet det selv. Skal du ha sykemelding så må du komme innom hver andre uke, selv om det er meningen at du skal jobbe en viss prosent i en lang periode....

Føler legen kun er interessert i å tjene penger på sine pasienter og nav... Du føler deg heller ikke hørt, og om du skulle presse på ham at du vil vite prøveresultatene så sier han "du må bestille egen time til det, og liker du det ikke, får du bytte lege". Ja, takk, det skal vi gjøre med en gang!!

En pålitelig fastlege

Dr. Yngve Rønsen har vært min fastlege i litt over ett år og jeg har dannet meg et godt inntrykk av ham. Han stiller spørsmål og tar ingenting for gitt. Det virker som Dr. Yngve kan faget sitt og gir gode råd.Veldig enklet å få en hastetime, men ventetiden på kontoret kan bli lang. Kjempe hyggelig og imøtekommende sekretær. Det eneste som er bekymrende er hygienenivået på kontoret.

Skulle vært bedre forhold til nav og oppfølgning

Har hatt Rønsen som lege i over to år. Det startet bra, han henviste med en gang videre til spesialist, fysio og røntgen. Følte han tok meg på alvor. Legeassistenten er meget hyggelig og imøtekommende.

Kaos i papirene, han skylder på at alle andre ikke gjør jobben sin. Måtte ringe Aleris flere ganger for å få tilsendt papirene på nytt, fordi han ikke fant de. Etter et år med sykemelding skulle jeg søke på aap. Han sendte inn feil skjema, og han skrev ikke diagnose, noe som førte til at søknaden ble avvist. Han sier at nav ikke gjør jobben sin, og at nesten alle søknadene han sender inn til aap blir avvist. Nav sier at det er i svært få tilfeller søknaden blir avvist.
Han henviser hit og dit, men gjør ikke noe mer med det, skulle vært bedre oppfølgning. Det er ikke spørsmål om hva som kan gjøres for å bli frisk, det er spørsmål om hvor mye jeg kan jobbe.

Spurte om han hadde tips til psykisk helse, da svarer han nei. En gang sa han jeg skulle søke hjelp i kirken. Jeg opplever at han ikke ser hele personen, bare en problemstilling om gangen. Kommer jeg med 3 problemer, må jeg bestille en ny time for hvert problem.

Rotete kontor, papir som flyter over, glemsk men snill legeass., dårlig oppfølgning. Jeg bytter lege!