Yngve Rønsen

Oppsal Legekontor

1985

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Oppsal Legekontor Telefonnummer22 27 49 2922 27 49 ...
Oppsal Senter Håkon Tveters vei 88 0619 Oslo
Yngve Rønsen er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngve Rønsen

Frekk, gammeldags og lang ventetid

Kontoret er rotete og han bruker penn og papir fremfor PC. Han er alltid sen og blir sur hvis du er litt sen selv. Han snakker nedlatende til meg og får meg til å føle meg liten. Anbefaler ikke denne legen.

Følelse av å være på bakrommet til et slakteri og ikke et legekontor.

Veldig gammelt og rotete legekontor! Man føler seg ukomfortabel der inne.
Vanskelig å komme i kontakt med legesenteret for å bestille time.
Legen brukte 5 minutter på å undersøke meg, og glemte en del ting som vi skulle ha gått igjennom. Skyndte seg ut med en gang. Jeg ble mesteparten av tiden tatt i mot av resepsjonisten (som også er kona hans). Kona virket hyggelig, men hele opplevelsen trekker ned.
Ble ikke kjent med legen, og legen ble ikke kjent med meg.

Anbefales

Svært dyktig og engasjert. Han tar seg tid til å gjøre nødvendige undersøkelser og har lang erfaring. Anbefales ☺

Forferdelig lege

Helt forferdelig lege har jeg ikke vært borti før. Har hatt Rønsen som fastlege 2 år pga flyttet nærmere Oppsal. Og hver eneste gang jeg har måttet dra dit er det akkurat det samme negative møtet! Han bryr seg ikke om pasienten sitt behov, det du bestiller time til blir ikke behandlet, og han vil helst ha betalingen gjort på 123! Frekk og nedlatende mot deg er han også. Han fortjener ikke 1 stjerne engang.

Bytte fastlege?? Ja absolutt, det er allerede gjort, og min nye fastlege møtte mine behov med en eneste gang.

Dyktig og engasjert lege

Legen er meget kunnskapsrik og har alltid pasienten i fokus. Han er flink til å følge opp og gir gode råd, ikke bare som lege, men som medmenneske. Dr. Rønsen er lett å prate med og man føler seg trygg i hans nærvær, samtidig er han bestemt og modig. Helsesøster på kontoret er alltid blid og imøtekommende. Proffe folk! Anbefaler på det varmeste.