Svein Sandblost

Markveien Legesenter

1979

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Svein Sandblost er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Sandblost

Grundig og hyggelig

Svært hyggelig lege som lytter, engasjerer seg og ser hele deg. Tar seg god tid og er varm. Stiller utdypende spørsmål på en behagelig måte for å forstå og er ikke redd for å henvise videre.
Anbefales på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Hatt Svein som lege i 4 år nå - og har ingenting å klage på med han. Får raskt time, han tar seg god tid og tar meg alltid på alvor. Da jeg startet hos Svein var jeg inne i en vanskelig periode, han var veldig nøye og gjorde en god utredning på tilstanden min. Siden dette spør han alltid hvordan det går og viser at han bryr seg/ser meg. Jeg skal dessverre flytte fra Oslo og må bytte lege.. Håper jeg kan finne en ny lege som kan gjøre en god jobb, men vil nok ikke måle seg med Svein.

Burde ikke jobbe som lege

Alltid stressa, tror ikke at man er syk, at det bare er psykisk. Tar en aldri på alvor og ler iblant av at man har problem.

Trygg, nøye og følger opp

Har hatt han som fastlege i mange år, har alltid blitt tatt på alvor både for små og større hendelser. Og skjønte symptomene for alvorlig hendelse før jeg som pasient skjønte det. Tar seg også tid til privat prat.

Flink og effektiv lege

Han er en flink og effektiv lege. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått av han hver gang jeg er der.