Svend Øyvind Sandem

SiO Helse

1982

Siste vurderinger av Svend Øyvind Sandem

Lite forståelse

Anbefales ikke, da det ikke virker som han har null forståelse for det du trenger hjelp med. Vært hos han to ganger, og i begge tilfellene dro jeg med flere spørsmål enn jeg kom med.
Han er veldig kort, og ble sint da jeg opplyste at jeg ville ta blodprøver - fordi da måtte han ta papirarbeidet på nytt.
Anbefaler på generell basis ikke SiO Helse, da jeg utelukkende har negative erfaringer derfra.

Grundig og trygg lege

Har vært hos Sandem to ganger denne våren, og har opplevd å bli møtt på en strålende måte ved begge besøk. Føler at han tar det jeg sier på alvor og gir grundige og gjennomtenkte svar. Ved siste besøk ble jeg henvist videre uten noe "mas". Akkurat som det skal være.

Jeg ser med forbauselse at kommentarfeltet er veldig svart/hvitt, for min del er jeg veldig fornøyd.

Dyktig, profesjonell og empatisk lege

Har vært hos denne legen to ganger, og har utelukkende positive erfaringer. Han lytter godt, og han har vist interesse for å løse mine problemer. Forstår ikke hvorfor andre her ikke er fornøyde, siden jeg opplever han både som dyktig, profesjonell og empatisk.

Meget dyktig lege med innsikt og stor even til oppfølging. Alltid parat

Grundig og grei, systematisk. Lytter og drøfter. Reflekterer over problemstillinger og tar alltid meg med

Svært skuffet!

Jeg fikk en time hos Sandem da min fastlege ikke var tilgjengelig hos SiO ved Blindern. Jeg ble underveis i samtalen møtt med svært lite empati. Tonen hans var irettesettende og nedlatende. Han virket mer opptatt av kostnadsbildet enn å ha et pasientfokus. Jeg ble opprørt og gikk tidligere fra legetimen.