Svend Øyvind Sandem

SiO Helse

1982

Siste vurderinger av Svend Øyvind Sandem

Flink og effektiv

Anbefales for deg som vil ha en lege som er profesjonell og får jobben gjort. Sandem har vært svært dyktig de gangene jeg har vært hos ham. Han stiller de riktige spørsmålene, finner raskt diagnose og gir de riktige medisinene. Kaster ikke bort tiden på småsnakk, men kommer til poenget. Timene har vært korte, men jeg har gått derifra med alt jeg trenger. Svært fornøyd.

Empatisk og flink til å følge opp

Jeg har vært jevnlig til Dr.Sandem over flere år, og er veldig fornøyd. Han har fulgt meg godt opp, feks har han ringt meg opp etter timen med mer informasjon.

Han tar alle spørsmål seriøst, og tar seg tid til å forklare saksgang, skjemaer og lignende.

Han virker genuint interessert i å hjelpe, og jeg føler meg trygg på at han vil mitt beste.

Lite forståelse

Anbefales ikke, da det ikke virker som han har null forståelse for det du trenger hjelp med. Vært hos han to ganger, og i begge tilfellene dro jeg med flere spørsmål enn jeg kom med.
Han er veldig kort, og ble sint da jeg opplyste at jeg ville ta blodprøver - fordi da måtte han ta papirarbeidet på nytt.
Anbefaler på generell basis ikke SiO Helse, da jeg utelukkende har negative erfaringer derfra.

Grundig og trygg lege

Har vært hos Sandem to ganger denne våren, og har opplevd å bli møtt på en strålende måte ved begge besøk. Føler at han tar det jeg sier på alvor og gir grundige og gjennomtenkte svar. Ved siste besøk ble jeg henvist videre uten noe "mas". Akkurat som det skal være.

Jeg ser med forbauselse at kommentarfeltet er veldig svart/hvitt, for min del er jeg veldig fornøyd.

Dyktig, profesjonell og empatisk lege

Har vært hos denne legen to ganger, og har utelukkende positive erfaringer. Han lytter godt, og han har vist interesse for å løse mine problemer. Forstår ikke hvorfor andre her ikke er fornøyde, siden jeg opplever han både som dyktig, profesjonell og empatisk.