Stephan Peter Schmidbauer

71 av 2000

Stephan Peter Schmidbauer er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stephan Peter Schmidbauer

Rolig og tillitsvekende

Jeg opplever at Stephan ser meg og tar meg på alvor. Lett å snakke med og oppmerksom. Han tar i mot pasienter kun mandag og fredag, og har derfor noe begrenset tilgjengelighet. Anbefales.

Vikar

Har hatt denne legen i over fem måneder, men aldri møtt han og derfor vært hos vikar. Vanskelig å få tak i over telefon for timebestilling da han sjeldent er tilstede. Vikar setter ikke opp timer. Ellers ikke så lang ventetid og det fungerer helt greit å få ordet drop-in time. Vikar viser lite kunnskap til psykisk helse og kronisk utmattelse. Ble selv bedt om å finne ut hva jeg skulle gjøre med mine vansker. Fikk ellers gode tips til hva jeg kunne gjøre fremover.

Hastverk, lite kunnskap

Stephan er etter min mening ikke en som har den nødvendige kunnskapen han kanskje burde ha hatt i en alder av 60+.

Etter uttalige besøk hos han gjennom årene har jeg fått et inntrykk at han bare vil bli ferdig med meg fortest mulig dessverre. Han vet ofte ikke hva problemet er - da løser han alltid saken med å henvise deg til en spesialist som tar uker før det er din time.

Stephan er hyggelig, men er en lege som alltid har hastverk og i hans øyner er de symptomene som du har alltid «normalt».

Prikkfritt forestilling

Var min fastlege i over 20 år og stod for noen infløkte diagnoser som hjalp. Tok imot problemstillinger med alvor og i enkelte tilfell var raskt og effektivt til verks da det gjaldt. Anbefales.

Korrekt og oppdatert.

Har hatt Dr. Schmidtbauer som fastlege i
16 år.
Han er dyktig, profesjonell, og meget hjelpsom.
Han har alltid stilt opp selv eller sørget for å henvise meg til en spesialist.
Dr. Schmidtbauer opptrer profesjonelt og etter min mening helt korrekt i sitt yrke. En lege man kan stole på. Kort og presis. Intet sludder.