Gisle Schmidt

Stallerudveien 97 0693 Oslo
Gisle Schmidt er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gisle Schmidt

Lite arrogant

Första gången jag var till honom i 2011, för traumaproblem sade han att jag var hypokondriker. Han tog mig inte alls på allvar och berättade att han snart skulle ut och jobba som läkare utan gränser.
Senare fick jag hans dotter Siri, som är en mycket bättre läkare och som lyssnar.

Sen var det flera sjuka läkare på mottagningen och jag var tvungen att gå till honom en gång för kraftig virus/influensa. Då lyssnade han och var mycket vänlig och tillmötesgående.

Elendig

Meget dårlig lege,lytter ikke til pasienten og blir fort hissig!!Hold dere unna denne legen!!!Dårligste legen jg har hatt!!Føler at han ikke tror på det du sier, å kommer med tåpelige uttalelser, som: Gå dg en tur, så går sykdommen over!! Rart han kan holde på videre!!👎👎👎

Godt ved hverdagslige forhold, men...

Ved depresjon har han problemer med å ta pasient alvorlig, og ser det som en mild depresjon med holdningen "ta dette, og ring om noen måneder". Pasienten fikk kun en liste med psykologer som denne selv måtte ringe, så gikk han uten videre beskjed. Pasient sto igjen ute i gangen med andre pasienter med nevnte liste i sin hånd!

Verdens mester! Ønsker han alt godt.

Veldig flink, rask men samtidig gir tid til pasienten sin. Har hatt ham som lege før fast lege ordingen kom.

Jeg ville råde til mine nærmeste.

Fantastisk!

Jeg har hatt han som fastlege snart 2 år nå og jeg er utrolig fornøyd mer han!
Han tar seg svært god tid og lytter til det jeg har å si. Alltid i godt humør selv om han er stresset.
Han anbefales virkelig!