Gisle Schmidt

Tlf: 23 13 40 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gisle Schmidt er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gisle Schmidt

Lite arrogant

Första gången jag var till honom i 2011, för traumaproblem sade han att jag var hypokondriker. Han tog mig inte alls på allvar och berättade att han snart skulle ut och jobba som läkare utan gränser.
Senare fick jag hans dotter Siri, som är en mycket bättre läkare och som lyssnar.

Sen var det flera sjuka läkare på mottagningen och jag var tvungen att gå till honom en gång för kraftig virus/influensa. Då lyssnade han och var mycket vänlig och tillmötesgående.

Elendig

Meget dårlig lege,lytter ikke til pasienten og blir fort hissig!!Hold dere unna denne legen!!!Dårligste legen jg har hatt!!Føler at han ikke tror på det du sier, å kommer med tåpelige uttalelser, som: Gå dg en tur, så går sykdommen over!! Rart han kan holde på videre!!👎👎👎

Godt ved hverdagslige forhold, men...

Ved depresjon har han problemer med å ta pasient alvorlig, og ser det som en mild depresjon med holdningen "ta dette, og ring om noen måneder". Pasienten fikk kun en liste med psykologer som denne selv måtte ringe, så gikk han uten videre beskjed. Pasient sto igjen ute i gangen med andre pasienter med nevnte liste i sin hånd!

Verdens mester! Ønsker han alt godt.

Veldig flink, rask men samtidig gir tid til pasienten sin. Har hatt ham som lege før fast lege ordingen kom.

Jeg ville råde til mine nærmeste.

Fantastisk!

Jeg har hatt han som fastlege snart 2 år nå og jeg er utrolig fornøyd mer han!
Han tar seg svært god tid og lytter til det jeg har å si. Alltid i godt humør selv om han er stresset.
Han anbefales virkelig!

Rask, kanskje litt for rask

En erfaren lege som kommer raskt til poenget. Kan være svært omsorgsfull, men kan også være stresset og glemsom. Det kan være vanskelig å få ro til å fortelle og spørre om det man kom for. Konsultasjonen er over før du får sukk for deg.

Veldig flink lege..

Han lytter, men er samtidig veldig effektiv. Pluss at han utfører også småkirurgi. Har hatt Gisli som fastlege i mange år, er veldig fornøyd.

Ingen menneskekjenner

Legen manglet folkeskikk, alder til tross, da han ikke i det hele tatt klarte å sette seg inn i sterke svangerskapsplager. Styr unna!

utrolig dyktig og flink lege,men desverre uhøflig kontordame!

Familien min og jeg kjører over en time for å komme til schmidt og bogerud legesenter. Har hatt han som lege i mange år og er kjempe fornøyd. Han er utrolig flink med psykiske problemer så vell som med barna. Han tar deg på alvor,men har til tider litt trangt tidsskjema;-)
Desverre har vi flere ganger opplevd dårlig service og sure svar hos en av kontordame,dette trekker ned helhetsinntrykket av et veldig flott legesenter!!

En lege jeg og min familie kjører 20 min for

Jeg har hatt schmidt som fast lege mitt hele liv. Nå har jeg flyttet fra Oslo men har fortsatt han som lege. En virkelig omsorgsfull lege som husker sine pasienter og vet også slektskapet deres. En virkelig positiv opplevelse å få hver gang man besøker han. Anbefales på det sterkeste

Hyggelig og imøtekommende

Rask og effektiv, og med en god evne til å lytte. Man blir møtt med respekt og man blir tatt på alvor.

Ellers en positiv og hyggelig fyr.

Topp fastlege

Jeg har hatt Gisle Schmidt som fastlege i ti år. Gisle er lege med godt humør som alltid tar seg god tid til å høre på og samtale med pasienten med øyekontakt og en god kommentar. Samtidig er han rask og effektiv, enten for å stille diagnose eller å skrive henvisning til spesialist. Han bryr seg virkelig om pasienten. Blant annet tok han seg god tid til en negleoperasjon etter sin arbeidstid. Ikke mange leger hadde gjort dette. En fastlege å bli glad i.

litt for kjapp

Litt for kjapp til å konkludere, men altid vennlig og interessert i deg.
har nok vært militærlege ell. Du er ikke riktig syk hvis ikke armen faller av,men han tar sykiske lidelser alvorlig så klart min beste lege gjennom mange år. Kan annbefales.

Utrolig flink "psykolog" :)

Virkelig en lege man kan snakke med alt om, skulle bare ønske han var like flink til å sende folk videre ikke alt han kan fikse selv. Hadde nok hatt han som fastlege ennå hadde det ikke vært for at jeg har en del kroniske lidelser som må behandles på sykehus. Men han er dypt savnet.

Tar deg på alvor

Har hatt Gisle i flere år og er veldig fornøyd. Jeg føler at han tar meg på alvor og hører på hva jeg har å fortelle.

krass og uinteressert

Har hatt Schmidt som fastlege i 4 år, og grunnen til at jeg ikke har byttet er at jeg nærmest aldri går til legen. Da jeg gjorde det, etter en alvorlig ulykke, opplevde jeg kritikk og fordømmelse, og han var lite villig til å rette seg etter diagnosen jeg hadde fått etter et lenger opphold på sykehus. Ankepunktet var at han nektet å sykemelde meg, selv om jeg knapt kunne stå. Jeg skulle rehabiliteres i 3 mnd., og i den tiden var jeg nesten invalid og kunne ikke jobbe, men det trodde han ikke noe på. Men en ting er han god til; han bruker den tiden som trengs for å komme til en konklusjon.

Familielegen

Gisle er fastlegen til min mann, våre tre barn og meg selv. Han har fulgt oss gjennom svangerskap, småbarnsfase og nå skolebarnsperioden. Han er kunnskapsrik, positiv og effektiv. Han vender hele kroppen vekk fra pc'en under samtalen og tar heller små pauser for å skrive inn dataene. Barna er i fokus når det er de som er syke, ved at han henvender seg til dem. Han er en svært opptatt og populær lege.

En Lege som bryr seg

Jeg har hatt Gisle som min fastlege i over 3 år. Han tar seg god tid og hører godt etter. Han har bestandig vært ytterst profesjonell og har alltid godt humør. Etter mange år med leger som ikke kunne få meg kjapt nok gjennom "systemet" er jeg glad for at jeg endelig har fått Gisle som min fastlege.