Jon Kjetil Skaaraas

Høybråten Legekontor
Folkvangveien 26 1086 Oslo
Jon Kjetil Skaaraas er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Kjetil Skaaraas

Det finnes ingen bedre lege en Skaaraas.
Han har vært familiens klippe i alle år.
Uansett hva det er, har han vært der for oss.
Han skal snart pensjoneres og det blir trist for meg som pasient.
Han har nok brukt ekstremt mye av sin fritid på å hjelpe sine pasienter ved å være så tilgjengelig.
Vel fortjent tid i vente kjære Skaaraas☺️

Forferdelig

Viser at han er opptatt av sosiale faktorer enn pasientene. Har vært der ved flere anledninger Og kommet med følelsen av veldig lite hjelp. Mer opptatt av pauser og fortelle pasienter at han ikke har tida. Til tross for at pasienten aldri blir hentet inn til avtalt tid. Alltid 30-40 min på overtid.

En fastlege man kan stole på

Jeg har benyttet meg av Skaaraas i flere år og opplever han som ærlig, støttende og kunnskapsrik. Han følger opp og bryr seg om pasientene sine, samtidig som han er en meget hyggelig mann å forholde seg til. Dessverre har jeg flyttet et stykke unna, og så meg nødt til å bytte til en mer lokal fastlege. Jeg og familien setter utrolig stor pris på leger som Dr. Skaaraas, og vil takke han for den innsatsen han gjort for oss.

Lyttende, kunnskapsrik og trygg lege

Hele familien har hatt Dr. Skaaraas i mange år og vi er alle svært fornøyd. Han følger godt opp og henviser ved behov. Har vært en god lege og vi må dessverre bytte da vi flytter langt unna.

En lun og dyktig mann

Skaaraas er en kjempetrivelig kar, jeg tror alle kunne trengt en bestefar som han! Er veldig fornøyd med timene jeg har hatt, han har hjulpet meg gjennom mye forskjellig. Som flere skriver er det vanskelig å få time dessverre så jeg vurderer å bytte fastlege selv om han er den beste jeg har hatt hittil.

Han har også ringt meg på kvelden en gang for å høre hvordan det gikk med meg etter å ha vært på legekontoret med kraftig lungebetennelse. Dette gir trygghet.

Dette er en lege jeg har blitt ordentlig glad i rett og slett!