Jon Kjetil Skaaraas

Folkvangveien 26 1086 Oslo
Jon Kjetil Skaaraas er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Kjetil Skaaraas

En lun og dyktig mann

Skaaraas er en kjempetrivelig kar, jeg tror alle kunne trengt en bestefar som han! Er veldig fornøyd med timene jeg har hatt, han har hjulpet meg gjennom mye forskjellig. Som flere skriver er det vanskelig å få time dessverre så jeg vurderer å bytte fastlege selv om han er den beste jeg har hatt hittil.

Han har også ringt meg på kvelden en gang for å høre hvordan det gikk med meg etter å ha vært på legekontoret med kraftig lungebetennelse. Dette gir trygghet.

Dette er en lege jeg har blitt ordentlig glad i rett og slett!

Dr Skaaraas

En utrolig fantastisk legen. Han alltid vet hva pasient trenger og hvordan han kan hjelpe. Han er den ekte legen. Dessverre er ikke lett få time hos han.

Særdeles dyktig lege.

Familiens fastlege i 20 år. Han er lyttende og kunnskapsrik. Erfaren og rolig. Han kjenner oss igjen, setter seg raskt inn i alle familiemedlemmer for det om det er lenge mellom hver gang. Vi har alltid vært i full jobb og barna (4) aktive. Hvis vi trenger hjelp så får vi det av Skaaras.

Lege som alltid følger opp :-)

Har hatt Skaaraas som lege til meg og mine to barn 8-9 år Utrolig fornøyd, følger alltid opp. Tar pasientene sine på alvor. Han har også ringt på kvelden å spurt hvordan det har gått da en av mine barn var syke. :-)

Bra lege hvis.

Veldig bra, omtenksom lege som virker som han bryr seg. Tar seg tid og følger opp.
Må derimot sies at det er umulig å få time, har ikke fått time hos Skaaraas på flere år......