Jon Kjetil Skaaraas

Høybråten Legekontor
Folkvangveien 26 1086 Oslo
Jon Kjetil Skaaraas er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Kjetil Skaaraas

En fastlege man kan stole på

Jeg har benyttet meg av Skaaraas i flere år og opplever han som ærlig, støttende og kunnskapsrik. Han følger opp og bryr seg om pasientene sine, samtidig som han er en meget hyggelig mann å forholde seg til. Dessverre har jeg flyttet et stykke unna, og så meg nødt til å bytte til en mer lokal fastlege. Jeg og familien setter utrolig stor pris på leger som Dr. Skaaraas, og vil takke han for den innsatsen han gjort for oss.

Lyttende, kunnskapsrik og trygg lege

Hele familien har hatt Dr. Skaaraas i mange år og vi er alle svært fornøyd. Han følger godt opp og henviser ved behov. Har vært en god lege og vi må dessverre bytte da vi flytter langt unna.

En lun og dyktig mann

Skaaraas er en kjempetrivelig kar, jeg tror alle kunne trengt en bestefar som han! Er veldig fornøyd med timene jeg har hatt, han har hjulpet meg gjennom mye forskjellig. Som flere skriver er det vanskelig å få time dessverre så jeg vurderer å bytte fastlege selv om han er den beste jeg har hatt hittil.

Han har også ringt meg på kvelden en gang for å høre hvordan det gikk med meg etter å ha vært på legekontoret med kraftig lungebetennelse. Dette gir trygghet.

Dette er en lege jeg har blitt ordentlig glad i rett og slett!

Dr Skaaraas

En utrolig fantastisk legen. Han alltid vet hva pasient trenger og hvordan han kan hjelpe. Han er den ekte legen. Dessverre er ikke lett få time hos han.

Særdeles dyktig lege.

Familiens fastlege i 20 år. Han er lyttende og kunnskapsrik. Erfaren og rolig. Han kjenner oss igjen, setter seg raskt inn i alle familiemedlemmer for det om det er lenge mellom hver gang. Vi har alltid vært i full jobb og barna (4) aktive. Hvis vi trenger hjelp så får vi det av Skaaras.