Jon Kjetil Skaaraas

Høybråten Legekontor Mann, 62 år

Autorisert1986
Ledige plasser 12 av 1190
Vil du bytte til denne fastlegen?

Høybråten Legekontor

Folkvangveien 26 1086 Oslo
Jon Kjetil Skaaraas er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Kjetil Skaaraas

Dr Skaaraas

En utrolig fantastisk legen. Han alltid vet hva pasient trenger og hvordan han kan hjelpe. Han er den ekte legen. Dessverre er ikke lett få time hos han.

Særdeles dyktig lege.

Familiens fastlege i 20 år. Han er lyttende og kunnskapsrik. Erfaren og rolig. Han kjenner oss igjen, setter seg raskt inn i alle familiemedlemmer for det om det er lenge mellom hver gang. Vi har alltid vært i full jobb og barna (4) aktive. Hvis vi trenger hjelp så får vi det av Skaaras.

Lege som alltid følger opp :-)

Har hatt Skaaraas som lege til meg og mine to barn 8-9 år Utrolig fornøyd, følger alltid opp. Tar pasientene sine på alvor. Han har også ringt på kvelden å spurt hvordan det har gått da en av mine barn var syke. :-)

Bra lege hvis.

Veldig bra, omtenksom lege som virker som han bryr seg. Tar seg tid og følger opp.
Må derimot sies at det er umulig å få time, har ikke fått time hos Skaaraas på flere år......

Fantastisk lege som følger deg opp

Jeg har hatt Dr Skaaraas som fastlege i mange år. Har også fått ham som fastlege til mine barn. Faglig veldig dyktig. Tar seg tid til å høre på hva du har å si og tar seg tid til å sette seg inn i saken. Følger opp også i ettertid. Dette med tanke på svar på prøver som har blitt tatt osv. Da får jeg ofte en telefon i etterkant og får opplyst svar på disse. Han har til og med kontaktet meg en tid etter konsultasjon for å høre hvordan det gikk med meg! Jeg føler meg særdeles godt ivaretatt av Dr. Skaaraas og kunne ikke tenke meg å bytte til en annen lege.