Finn Skogstad

Autorisasjon (1983)

Finn Skogstad er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Skogstad

Samvittighetsfull og flink lege

Følger opp pasienter på en fin måte. Ser behovene og diskuterer nødvendige tiltak med pasienten. Dette mener jeg både er forebyggende og oppfølging av pasient. Selv føler jeg at det er meget god dialog mellom meg og legen. Stoler fullt på at jeg er i de beste hender

Veldig fornøyd

Føler at han lytter, og tar godt bare på meg som pasient. Veldig fornøyd. Tar ting alvorlig når det er grunn for det.

Aldri til stede

Han er aldri til stede, så alle timer ble henvist til andre vikarer. Ene gang som jeg fikk time med ham, var time bare 5 minutter og selv om det er flere ting som jeg skulle spørre, ble det bare tatt "en ting per time". Utrolig dårlig service!

Er aldri til stedet

Nesten alltid en ung vikar, som skjønner lite av eldres problemer! for eksempel prostrata problemer.

Skulle ønske han lyttet mer

Skogstad var min fastlege i mange år og jeg dro til han omtrent annenhver mnd. Jeg skulle veldig gjerne ønske at han lyttet mer til det jeg hadde å si. Jeg kom til han med mange problemer og veldig ofte sa han at jeg hadde feil og at ingenting er galt, også at det bare er noe jeg innbiller meg, men hos andre leger i ettertid har jeg fått ordentlige diagnoser og jeg har blitt tatt mer seriøst.