Finn Skogstad

Stovner Legesenter AS

1983

Ingen på venteliste

Stovner Legesenter AS Telefonnummer23 34 41 4023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Fossums vei 30 0985 Oslo
Finn Skogstad er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Skogstad

Veldig fornøyd

Føler at han lytter, og tar godt bare på meg som pasient. Veldig fornøyd. Tar ting alvorlig når det er grunn for det.

Aldri til stede

Han er aldri til stede, så alle timer ble henvist til andre vikarer. Ene gang som jeg fikk time med ham, var time bare 5 minutter og selv om det er flere ting som jeg skulle spørre, ble det bare tatt "en ting per time". Utrolig dårlig service!

Er aldri til stedet

Nesten alltid en ung vikar, som skjønner lite av eldres problemer! for eksempel prostrata problemer.

Skulle ønske han lyttet mer

Skogstad var min fastlege i mange år og jeg dro til han omtrent annenhver mnd. Jeg skulle veldig gjerne ønske at han lyttet mer til det jeg hadde å si. Jeg kom til han med mange problemer og veldig ofte sa han at jeg hadde feil og at ingenting er galt, også at det bare er noe jeg innbiller meg, men hos andre leger i ettertid har jeg fått ordentlige diagnoser og jeg har blitt tatt mer seriøst.

Utrolig dyktig lege

En fantastisk lege... Hans vurderinger og oppfølginger er gull verdt som pasient!