Finn Skogstad

Stovner Legesenter AS

1983

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stovner Legesenter AS
Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Tlf: 23 34 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Skogstad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Skogstad

Aldri til stede

Han er aldri til stede, så alle timer ble henvist til andre vikarer. Ene gang som jeg fikk time med ham, var time bare 5 minutter og selv om det er flere ting som jeg skulle spørre, ble det bare tatt "en ting per time". Utrolig dårlig service!

Er aldri til stedet

Nesten alltid en ung vikar, som skjønner lite av eldres problemer! for eksempel prostrata problemer.

Skulle ønske han lyttet mer

Skogstad var min fastlege i mange år og jeg dro til han omtrent annenhver mnd. Jeg skulle veldig gjerne ønske at han lyttet mer til det jeg hadde å si. Jeg kom til han med mange problemer og veldig ofte sa han at jeg hadde feil og at ingenting er galt, også at det bare er noe jeg innbiller meg, men hos andre leger i ettertid har jeg fått ordentlige diagnoser og jeg har blitt tatt mer seriøst.

Utrolig dyktig lege

En fantastisk lege... Hans vurderinger og oppfølginger er gull verdt som pasient!

Kunne ikke hatt en bedre lege

Han tar deg på alvor. Lytter, og kommer alltid med gode råd. Blid og imøtekommende. Flink til å følge opp både telefonisk og med oppfølgingstime. Time på dagen!

Den beste legen jeg har hatt.

Tilstedeværende og lyttende. Blir alltid tatt på alvor og han har tid til meg som pasient. Har blitt veldig godt fulgt opp etter alvorlig sykdom både på telefon og på legekontoret. Fin ordning med timebestilling på sms. Får alltid time på dagen.

Effektiv, "to the point", lyttende, kommuniserer bra, omsorgsfull

Time på dagen, eller senest neste dag: ubetalelig, enkel elektronisk kommunikasjon

kjempe fornøyd

Den gode legen. her får du de svar du trenger. jeg er sjeldent hos legen. men de gangene jeg er der føler jeg meg trygg på fastlegen min.

DÅRLIG!

en arogant mann som ikke har evnen til å LYTTE til sine pasienter!! en typisk bedreviter!!