Hilde Katrin Skrede

Bolteløkka Legesenter

1998

Bolteløkka Legesenter Telefonnummer22 93 23 0022 93 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sofies gate 60 0168 Oslo
Hilde Katrin Skrede er en av 533 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Katrin Skrede

En glimrende fastlege

Jeg har hatt Hilde Skrede siden rundt da fastlegeordningen ble innført i 2001. Da var jeg 9 år gammel, og Skrede har vært en god lege hele den tiden, gjennom forskjellige livsfaser. Uansett om det er stort eller smått, psykisk eller fysisk, lytter hun og tar deg på alvor. Jeg har aldri opplevd at helseproblemer ikke har blitt oppklart og behandlet hos Skrede. I tillegg er det veldig greit å ha en fastlege med såpass bred kompetanse når det gjelder kvinnehelse. Både når det gjelder råd om prevensjon og innsetting av spiral eller en grundig gjennomgang om livmorshalskreft og vaksineprogrammet.

Særdeles dyktig lege

God til å kommunisere, forklarer, er empatisk, prioriterer, ser hele personen og snakker til deg både som lege og medmenneske. Hun husker også hva som har blitt sagt ved forrige legetime, noe som gjør meg trygg på at hun følger meg opp på en faglig god måte. Henviser videre når det er behov, det er også betryggende.

Trygg og god

Opplever Hilde som faglig dyktig, imøtekommende og genuin. Føler meg ivaretatt hos henne og at hun har tid til meg, selv om jeg og kan oppleve at det tar litt tid å få time hvis det ikke er noe presserende.

Dyktig og faglig sterk

Har hatt Hilde Skrede som lege i flere år. Her blir man tatt på alvor. Svært forståelsesfull og dyktig.

Beste fastlege

Lyttende, spør gode spørsmål, fantastisk fastlege.

Hilde er så behagelig å snakke med. Det eneste er det kan være vanskelig å få time på kort varsel, må vente litt. Men det har ingenting med hennes egenskaper som fastlege å gjøre.