Hilde Katrin Skrede

Sofies gate 60 0168 Oslo
Hilde Katrin Skrede er en av 526 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Katrin Skrede

Verdens beste lege

Smilende, lyttende, korte enkle forklaringer blir gitt, prater med deg som en flink lege skal
Alltid lett å prate med og setter gode og riktige diagnoser de fleste ganger, virkelig en god lege med hjerte for pasientene og hjernen på rett plass på legekontoret :)

Bra til meget flink

Jeg har gått til henne i + 10 år og som kroniker med leddgikt har jeg fått god oppfølging.
Nå jobber jeg selv i helsevesenet så da kommuniserer man på en annen måte og vi er begge to effektive ved besøk.
Men da jeg har blitt mere syk utover kronisk sykdom så har det vært varierende kvalitet på oppfølging.
Hun har da vært i mitt tykke passiv og ikke hatt god nok fremdrift. Jeg fikk b la BPPV (vertigo/krystallsyke) for noen år siden og da skulle vi vente/se ann i 4--8 uker. Ble ikke henvist til specialist. Fikk søke hjelp på nettet mm og fikk etter hvert hjelp på KFA på Majorstua.
Er nå sykmeldt og har på nytt havnet i stand by fella. Har klaget på henne på nytt og hun tok tak i problemet synes jeg.
Så 2-3 skuffelser på så lang tid synes jeg er normalt.

Veldig flink og hyggelig

Jeg har vært pasient hos henne i mange år og har bare positivt å si. Jeg opplever at hun er faglig grundig og opptatt av deg som pasient. Hun gir gode faglige råd men er heller ikke fordømmende fordi man ikke klarer å etterleve alt som samfunnet legger opp til idag. Jeg er veldig glad for at hun er fastlegen min:-)

Fastlege som kan anbefales!

Hilde Skrede er en helt fantastisk fastlege som jobber ved et helt supert legekontor.

Jeg har hatt henne som fastlege i tre år - en periode der jeg har hatt behov for å besøke legen ganske ofte. Jeg opplever at hun tar meg på alvor og at hun hører på hva jeg har å si. Hun gir utfyllende og forklarende tilbakemeldinger, og jeg opplever henne som både faglig dyktig og hyggelig i dette. Jeg opplever at hun er oppdatert på min journal før jeg kommer inn til timen.

Ventetid: Ved mindre alvorlig sykdom, som feks influensa, har jeg fått rask time, men da hos turnuslege pga ventetid. Når jeg har hatt behov for å snakke med en som kjenner meg eller hatt mulighet til å vente, har det tatt alt fra to timer til fire uker å få time hos Skrede. Jeg opplever at de har vurdert behovet mitt riktig ifm dette, og det har fungert veldig fint for meg.

Legekontoret oppleves også som postivt. De er hyggelig de som jobber der og det er aldri noe rot.

Jeg er altså kjempefornøyd!

Dyktig lege

Jeg har hatt Hilde Skrede som fastlege i noen år, og er veldig fornøyd. Hun er travel, og med mindre problemer som f.eks influensa osv. har jeg ofte blitt henvist til turnuslegen, det har alltid gått fint. Men da jeg opplevde å bli mer alvorlig og langvarig syk en periode skjønte jeg virkelig verdien av å ha en erfaren og dyktig fastlege som Skrede. Hun er grundig, oppmerksom og faglig oppdatert. Hun tar seg tid til å forklare sykdommer grundig og referer ofte til forskning. Da jeg var syk fulgte hun opp og ga gode råd, også i forhold til spesialister og videre behandling, til NAV og arbeidsgiver. Og selv om det av og til koker på venterommet, synes jeg hun virker svært bevisst på at det skal være ro og fornemmelsen av at vi har god tid inne på legekontoret. På slutten av timen pleier hun også å spørre om det er noe annet jeg vil ta opp. Flott lege.