Hilde Katrin Skrede

Autorisasjon (1998)

Hilde Katrin Skrede er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Katrin Skrede

Super, empatisk og flink

Hilde er super! tar seg tid, setter seg inn i saker og har også en veldig flink og hyggelig vikar når hun er borte eller eller har full kalender. Hun er trygg og faglig oppdatert, men henviser også videre ved behov.

Trygg, dyktig og tillitsfull

Hilde har vært min fastlege i mange år nå, er den beste jeg har hatt. Opplever å bli tatt på alvor, hun lytter og tar seg den tiden det tar. Kunnskapsrik og dyktig- tiltakene hun anbefaler har løst det meste. God erfaring med vikaren også, like rolig og tar en på alvor.

Eneste minus- periodevis lang tid å få time.

Vanskelig vikar

Vanskelig å føle tillit til vikarlegen
dessverre.
Man får lyst til å la være å ta opp behov og plager med vikaren. Virker lite interessert i pasientenes egne erfaringer.

Vikaren er ikke hyggelig

Hilde er en fantastisk fastlege, men hun har nå permisjon frem til september 2023. Vikaren hennes er hverken hyggelig eller dyktig. Vanskelig å prate med. Jeg ville holdt meg unna til Hilde er tilbake fra permisjon!

Dyktig og hyggelig fastlege

Meget dyktig fastlege. Hyggelig og imøtekommende. For meg er det viktig at jeg blir hørt som pasient, og at jeg blir møtt som menneske og ikke bare som et «behandlingsobjekt». Opplever at jeg har noe å si, når det kommer til min egen helse hos denne legen. Aldri opplevd å bli overkjørt når jeg har stilt spørsmål ved behandlingsopplegg eller medisiner. Hun er imidlertid meget tydelig på hva hun anbefaler som lege, og henviser til spesialist ved behov. Klarer derfor å være tydelig som fagperson, og samtidig lytte til pasientens behov.