Hilde Katrin Skrede

Autorisasjon (1998)

Hilde Katrin Skrede er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Katrin Skrede

Verdens beste lege

Hilde Skrede er interessert, nøyaktig og faglig sterk, og har god kontakt med sykehusene i hovedstaden.

Var en god fastlege!

Etter 18 år hos henne, så kjenner hun meg ikke!

Flott, da bytter vi fastlege!!!
Utrolig skuffende etter å ha skrytt så mye av henne!
Jo sykere man blir, jo dårligere kjenner fastlegen deg !?!?
Sender ikke inn legeerklæringer som avtalt, sender ikke inn søknader/henvisninger som avtalt!

Dyktig og empatisk

En faglig dyktig, jordnær og empatisk lege som gir gode og praktiske råd. Både jeg og sønnen min har henne som fastlege. Hun forholder seg bra til småbarnsspørsmål, fra de hverdagslige til mer alvorlige sykdommer. Som voksen har jeg heller ingenting å utsette.

Beste legen jeg har hatt

Etter flere dårlige opplevelser med fastleger, fikk jeg tips om Hilde Skrede fra en i behandlingsteamet. Jeg har alltid følt meg møtt, sett og lyttet til. Hun er empatisk og kommuniserer godt. Hun tar dine problemer på alvor! Forstår seg godt på psykisk helse. Etter mange år måtte jeg dessverre flytte og bytte lege, det var kjipt. Eneste minus er lang vente tid på og få time.

En glimrende fastlege

Jeg har hatt Hilde Skrede siden rundt da fastlegeordningen ble innført i 2001. Da var jeg 9 år gammel, og Skrede har vært en god lege hele den tiden, gjennom forskjellige livsfaser. Uansett om det er stort eller smått, psykisk eller fysisk, lytter hun og tar deg på alvor. Jeg har aldri opplevd at helseproblemer ikke har blitt oppklart og behandlet hos Skrede. I tillegg er det veldig greit å ha en fastlege med såpass bred kompetanse når det gjelder kvinnehelse. Både når det gjelder råd om prevensjon og innsetting av spiral eller en grundig gjennomgang om livmorshalskreft og vaksineprogrammet.