Hilde Katrin Skrede

Autorisasjon (1998)

Hilde Katrin Skrede er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Katrin Skrede

Kompetent og sympatisk

Svært kompetent og sympatisk dame som kombinerer sikre medisinske evner med et lunt smil. Har gått fast til henne i over 10 år og vil fortsette med det.

Grundig, faglig sterk, lyttende og imøtekommende

Meget grundig, sympatisk, lyttende og faglig dyktig lege. Tar seg god tid og virker oppriktig interessert i pasienten. Også flink med barn. Hadde henne også gjennomtenkt svangerskap og hun var meget tilgjengelig og imponerende oppmerksom hele tiden.
Forværelset og laboratoriet er godt bemannet av serviceinnstilte, hyggelige og flinke personer. Fint at det er turnusleger tilgjengelig slik at man enkelt og raskt kan komme til på enkle konsultasjoner for barn

Skikkelig bra menneske

Hilde anbefaler jeg på det varmeste. Hun har hjulpet meg gjennom et par tøffe perioder. Lytter, og gir råd både basert på medisin og på livserfaring.

Pålitelig, ærlig og serviceminded lege

Har nå benyttet fastlege Hilde Skrede i 1,5 år og ved flere anledninger benyttet meg av hennes konsultasjoner. Opplever seriøsitet og en lyttende lege som er villig til å spille på lag med meg og være åpne for mine forslag.

Man får ikke følelsen av å bare være "en i mengden" men ivaretatt der og da.

Jeg opplever ikke hun som en lege som skriver resepter i hytt og pine uten moderasjon, men der det TRENGS.

Videre har jeg stort sett positive opplevelser med sekretærene på kontoret som opptrer høflig og peofesjonelt. Også turnuslegene bærer preg av å være dyktige.

En lege jeg anbefaler videre til min venner.

God lege

Har hatt henne i mange år, hyggelig og hjelpsom. Har ikke oppleveld noe negativt i det hele tatt. Helig som har hun