Torunn Enger Sletten

Romsås senter 1 0970 Oslo
Torunn Enger Sletten er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Enger Sletten

Dyktig lege

En god fastlege. Tar seg tid til pasienten og ser "det store bildet". Føler meg trygg og ivaretatt. Hun forklarer godt og tar seg tid til å høre på deg.

Meget dyktig lege!

Jeg er kjempefornøyd med henne! Synes hun er en god lytter, tar meg på alvor. Tar tak i ting og følger opp. Hun er grundig. Føler meg veldig trygg på henne. Har ikke hatt noe problem med å få time hos henne. Forsinkelser er det jo hos alle legene der. Jeg er så glad som har henne som fastlege! Kan trygt anbefales!

lett kommunikasjon

har brukt legen over tid, det er viktig for meg å være kjent slik at dialogen går bedre

lite forståelsesfull lege, lite interessert

Forsinket og stresset, tar ikke pasienten på alvor. Følte meg direkte tråkka på , legen virket så mistenksom, lite empati, mangel på kommunikasjonsevner,
dels krangelete
Lytter ikke til pasienten. Anbefales ikke.

"Redd" hver gang jeg skulle til legen

Total mangel på empati og forståelse for meg som pasient og min diagnose. Hører ikke på meg som pasient når det gjelder legemidler jeg tåler/ikke tåler. Har kommet med direkte sårende bemerkninger når jeg har beskrevet hvordan jeg har det. Føler at jeg har blitt både mistenkeliggjort og ydmyket, noe som har ført til at jeg har meldt meg ut av fastlegeordningen.