Torunn Enger Sletten

Romsås Legesenter

1987

1 person

Romsås Legesenter Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo
Torunn Enger Sletten er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Enger Sletten

Forferdelig opplevelse

Forsinket og bryr seg ikke om pasienten. En glemsk lege , som er mistenksom og ydmyket, svever i sin egen verden. Når jeg sitter der, føles det som jeg ikke er der engang. Sier og lover ting, til neste time er det glemt og nekter for og ha sagt det. Pasienten beskyldes for misforståelse. En lege som ikke burde fått lov og være lege, mangler kompetanse og er mer sårende, ydmykende og mistenksom enn hjelpsom.

Når det kommer til servicen på legekontoret i skranken, er det like ille. Folk som snakker dårlig norsk og blir mye misforståelser. De har også en SMS tjeneste hvor man kan avbestille/bestille legetimen til en pris på 12,- kr. Du sender din sms for avbestilling, plutselig får du en regning for og ikke ha møtt opp til timen din. For tydeligvis har de problemer med den tjeneste noen ganger, og det går utover pasientene. Får heller aldri time når jeg bestiller vis SMS. Lange telefon køer. Kommer man etter man har blitt ropt opp, har du mistet timen din og må betale. Men når du har time og sitter å venter 50 min op legen ofte. Da er det helt greit!!

Dyktig lege

En god fastlege. Tar seg tid til pasienten og ser "det store bildet". Føler meg trygg og ivaretatt. Hun forklarer godt og tar seg tid til å høre på deg.

Meget dyktig lege!

Jeg er kjempefornøyd med henne! Synes hun er en god lytter, tar meg på alvor. Tar tak i ting og følger opp. Hun er grundig. Føler meg veldig trygg på henne. Har ikke hatt noe problem med å få time hos henne. Forsinkelser er det jo hos alle legene der. Jeg er så glad som har henne som fastlege! Kan trygt anbefales!

lett kommunikasjon

har brukt legen over tid, det er viktig for meg å være kjent slik at dialogen går bedre

lite forståelsesfull lege, lite interessert

Forsinket og stresset, tar ikke pasienten på alvor. Følte meg direkte tråkka på , legen virket så mistenksom, lite empati, mangel på kommunikasjonsevner,
dels krangelete
Lytter ikke til pasienten. Anbefales ikke.