Ivan Zafirov Soultanov

Sognsv. 75A, 3. Et. 0855 Oslo
Ivan Zafirov Soultanov er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Zafirov Soultanov

Frarådes

Vikaren Tatyana Grigorova oppleves som uoppmerksom, kald og som en lege med lite empati. Timen varer mellom 5 og 9 minutter.
Hun virker veldig stresset og hever stemmen uten grunn, arrogant og tar ikke pasienten på alvor.
Ellers mulig å få time raskt og er vanligvis lite pasienter i venterommet.

Resepjon

Det første hoved- og hovedproblemet er at de ikke har resepsjon. Det andre er at de ikke åpner telefonen til de angitte ringetidene.

en av de beste legene

Jeg er veldig fornøyd med både Ivan Zafirov Soultanov og Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova. Bred faglig kompetanse, meget dyktige leger med stor allmenkunnskap. Sender deg hurtig videre til spesialist ved behov og får fort svar på sms. Alltid lett tilgjengelige. Har de som fastlege i flere år.

Upålitelig og rotete!

Hun tror ikke på hva pasienten forteller og konkluderer med diagnosen med engang uten å ta blodprøve eller sjekke tilstanden til pasienten. Hun virker nedlatende og tar ikke hensyn til mine spørsmål og bruker så lite tid til å lytte til pasienten.

Ikke noen til å stole på!

Vikaren Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova virker arrogant og tar ikke pasienten på alvor. I tillegg tar hun veldig lite tid til å lytte til pasienten om hun gidder å gjøre det, altså timen hos henne varer i 5 minutter eller noe mindre. Har vært hos henne flere ganger uten å vite hva jeg kan gjøre angående min situasjon. Hun smiler bare når hun spør : "skal du betale med kort?"