Ivan Zafirov Soultanov

Avesta Medics Legesenter
Sognsv. 75A, 3. Et. 0855 Oslo
Ivan Zafirov Soultanov er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Zafirov Soultanov

The worest ''doctor'' in the world

* High temper
* Does not hear
* Not motivetaed at all
* Bad language
* I highly, highly not recommend this so called ''doctor''

Veldig dårlig opplevelse med vikaren Tatyana Todorova

Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med Tatyana Todorova, en vikar til fastlege Ivan Zafirov Soultanov.
Jeg er veldig fornøyd med lege Ivan Soultanov. Han er forståelsesfull og gjør nok det han kan for å hjelpe, og fremstår som hyggelig og sympatisk. Men hans vikar er helt motsatt av ham.

Jeg oppfattet henne som en veldig kald og uoppmerksom fastlege. Hun var veldig misfornøyd med mitt besøk uten noen grunn. Sjekk på forhånd hvem dere skal møte. Håper at Ivan Soultanov snart kommer tilbake.

it was very bad experience for me

my first time wheb i was in his cabinet with problem eye,doctor(it was helper of Dr.Ivan) told me check in Google!!!(it was in 2016)
Second time(it was in may 2017) i have 2 problems with leg and neck,they found problem with minisk(destruction) and hemangiom and send me to the work,said we can't do nothing,this is small problem, and if you want go to kiropracter.
They don't think about pacients!!!!don't go to them never!!!

Lett tilgjengelig

Jeg har Ivan som fastlege i 7 år. Han har vært altid lett tilgjengelig og jeg fikk time på dagen som viktig når noen har små barn.

Svært stresset og lytter ikke

Tar telefonen raskt, men er svært stresset ved henvendelse. Lytter ikke, er uhøflig og mestrer ikke "en god dialog"/samarbeid til beste for pasienten.

Utrolig dårlig opplevelse med vikaren

Jeg har fått en utrolig dårlig opplevelse med vikaren som heter Tatyana Todorova. Hun jobber istedenfor fastlege Ivan Zafirov Soultanov og er et veldig dårlig alternativ for ham. Jeg kjenner ham lenge som er en veldig kompetent og hyggelig lege og menneske. Det er helt motstridende opplevelser med vikaren. Hun er uprofesjonell, har manglende kompetanse og respekterer ikke mennesket i det hele tatt. Den vikaren Tatyana Todorova er en jeg ikke kan anbefale.

Min reddende engel

Var kjempe syk og fikk en time hos han, og han ga meg akkurat den medisinen jeg trengte som jeg hadde bedt på mine knær hos fastlegen hvor han sa "du er ikke syk" 7 kurer fikk jeg og jeg ble sakte og sikkert frisk igjen. :)

Meget bra lege med stor kunskap

Får hurtig time og god service , meget dyktig lege med stor allmenkunnskap. Sender deg hurtig videre til spesialist ved behov og får fort svar på sms.

utrolig dårlig fastlege

1) Han bruker ofte tid på å snakke med det jeg tror er familie på bulgarsk, hver gang man kommer til kontoret er det alltid noen som snakker bulgarsk der, jeg elsker språk, men jeg kommer ikke til legekontoret for bulgarskundervisning
2) Man må vente lenge
3) Som andre har skrevet er ikke du i fokus, det er andre: Familie osv.
4) Sist gang jeg kom hadde jeg bestilt time, fikk beskjed på sms når jeg skulle ha timen, når jeg kom dit hadde jeg ikke fått beskjed om at det var vikar! Vikaren visste selvfølgelig ingenting og hadde fått feil klokkeslett osv. Bare tull.
5) Overall en fastlege jeg ikke kan anbefale.

Jeg vil anbefale denne legen

Legen, Ivan Soultanov, har meget god og varierende erfaring.
Servicenivået på kontoret er på et nøyt nivå, men ventetiden kan gjøres noe med... Imidlertid må vi ikke glemme at ventetiden en stor utfordring hos mange legekontorer...

stresset

virker ofte veldig stresset, lett å få time, men han kan bruke timen til andre ting, som å snakke i mobil, snakke med andre pasienter og andre ting, egne forretninger. Det positive er at man lett får time. Han kan bli bedre på å lese epikriser fra andre leger og å svare på henvendelse fra andre leger. Er noen ganger veldig hyggelig, andre ganger veldig stresset, humøret svinger litt. Noen ganger snakker han mye om andre ting enn det som er viktig for pasienten. Det er min erfaring. En sekretær hadde kanskje hjulpet ham litt. Kan være vanskelig når det gjelder sykemelding.

Seriøs lege

Har inntrykk av at han er dyktig og seriøs. Gir gode vurderinger og er hjelpsom. Til tider kan han være stresset og ikke alltid like lyttende. Mye forsinkelser og føler han må ta igjen tid, men samtidig tror jeg han er flink til å vite når han må bruke tid. Lett å få timer.

svært fornøyd

Får time samme dag eller dagen etter, alltid god behandling. Svætr fornøyd med Ivan Soultanov!

dr. Ivan Soultanov er beste lege vi har hatt

Jeg ønsker å takke Dr. Ivan Soultanov, som hjalp meg, kuna og mest viktig vår bebe. Vi har besøkt mange spesialister og brukte masse penger å ha avtale med "specialister" og leger, men dr. Ivan Soultanov var den eneste lege, som hjalp for vår lille bebe. Vi besøkt noe leger 2-3 ganger, vi har fått forskjellige medisiner og diagnoser, men ingen var riktig. Med dr. Ivan Soultanov fikk vi time rett den neste dag og diagnose med en gang. Veldig fornøyd!

+ Han alltid prøver å sett en time, som passer for oss, same dag eller neste dag
+ dr. Soultanov er alltid lytter nøye hva vi sier
+ han alltid ta så mye som tiden som er nødvendig for å definere diagnose
+ dr. Soultanov er dyktig lege og profesjonell
+ vi få diagnose med en gang
+ kunskapsfull og positiv person
+ har land og bred erfaring

Jeg anbefaller dr. Soultanov til alle som ser etter profesjonell og accurat behandling! Også du må ikke vente på time etter 2 uker, du få det på dagen eller neste dag.

Tusen takk dr. Soultanov!

Veldig profesionel og sikkert i sit yrke

Jeg er veldig fornøyd med ham og stole 100 % til ham.Viktigste for meg er at han er bra i sin område-medisinen har lang erfaring og steller diagnozen med 1 gang.For meg er han veldig smart person og dyktig lege.Jeg har fullt tillit til ham.

Den beste lege!

Jeg kan godt anbefalle Ivan Soultanov til alle. Han er veldig positivt, kunskapsfull, godt utdannet, har bred legeerfaring. Oppdatert til nye medisiner.
Dersom noen har opplevd litt langdt ventetid - så er det bare unntak. Og det kan skjedde hos alle leger i Norge. Har aldrig hatt ventetid lengre enn 5-10 min., samt har mange ganger fått hjelp/time samme dag jeg ringte eller sendte sms for timebestilling. Det som er positivt - du må ikke se på klokka når du har selve behandling hos Ivan, han lyter, diskuterer, husker deg fra før, han misbruker ikke tid - han gjør ganske fullsendig behandling på kort varsel som fleste leger ville ikke utføre på et besøk.
Jeg anbefalte Ivan til alle mine venner og familiemedlemmer - aldrig hørt negative tilbakemeldinger. Anbefalt!

Tilstedeværende og tilgjengelig

Hos dr. Soultanov får man nesten alltid time på dagen eller følgende dag. Han tar seg som oftest god tid og forklarer vurderingene han gjør. Han gjør grundige undersøkelser, og henviser videre når det er nødvendig. Jeg opplever at jeg kan være trygg på at han gjør jobben sin skikkelig. Han fremstår som medmenneskelig og respektfull. Jeg har opplevd av og til at han kan virke stresset og ha dårig tid, men dette er unntaket og ikke regelen. Jeg opplever at han kjenner igjen meg og min familie når vi kommer, selv om det kan være lenge mellom hver gang.

Svært anbefales!

Legen synes svært profesjonelle og nyttig. Jeg er fornøyd med sine tjenester, og jeg vil anbefale ham til alle som trenger en rask og god hjelp.
Svært vennlig og omgjengelig.
Alltid interessert i hans pasienter og deres gode helse.

Anbefaler!

Stresset og glemsk...

Legen virker svært stresset og opptatt med å snakke om naturmedisin, astrologi og dårlig energi enn medisin. Skulle en gang ha prøvesvar, han ringte ikke meg, så jeg måtte ringe han selv og han måtte rote i papirene sine...Føler meg som en på lista som han gir blaffen i, og ikke som en pasient.

Veldig bra

Legen er alltid tilgjengelig og yter god service. Kan alltid stole på at jeg får riktig behandling. Ivan har vært min fastlege i snart fire år. Ville ikke ha byttet han med en annen!