Ivan Zafirov Soultanov

Sognsv. 75A, 3. Et. 0855 Oslo
Ivan Zafirov Soultanov er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Zafirov Soultanov

en av de beste legene

Jeg er veldig fornøyd med både Ivan Zafirov Soultanov og Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova. Bred faglig kompetanse, meget dyktige leger med stor allmenkunnskap. Sender deg hurtig videre til spesialist ved behov og får fort svar på sms. Alltid lett tilgjengelige. Har de som fastlege i flere år.

Upålitelig og rotete!

Hun tror ikke på hva pasienten forteller og konkluderer med diagnosen med engang uten å ta blodprøve eller sjekke tilstanden til pasienten. Hun virker nedlatende og tar ikke hensyn til mine spørsmål og bruker så lite tid til å lytte til pasienten.

Ikke noen til å stole på!

Vikaren Tatyana Gancheva Todorova-Grigorova virker arrogant og tar ikke pasienten på alvor. I tillegg tar hun veldig lite tid til å lytte til pasienten om hun gidder å gjøre det, altså timen hos henne varer i 5 minutter eller noe mindre. Har vært hos henne flere ganger uten å vite hva jeg kan gjøre angående min situasjon. Hun smiler bare når hun spør : "skal du betale med kort?"

Inkompetent lege!

Min personlige erfaring med denne legen er at han mangler faglig kompetanse, har store språkproblemer, svært stresset og lytter ikke til pasienten. Jeg vil absolutt fraråde andre å velge vedkommende som sin fastlege.

The worest ''doctor'' in the world

* High temper
* Does not hear