Ivan Zafirov Soultanov

Avesta Medics Legesenter

Sognsveien 75 A ,3 ET. 0855 Oslo
Ivan Zafirov Soultanov er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Zafirov Soultanov

Utrolig dårlig opplevelse med vikaren

Jeg har fått en utrolig dårlig opplevelse med vikaren som heter Tatyana Todorova. Hun jobber istedenfor fastlege Ivan Zafirov Soultanov og er et veldig dårlig alternativ for ham. Jeg kjenner ham lenge som er en veldig kompetent og hyggelig lege og menneske. Det er helt motstridende opplevelser med vikaren. Hun er uprofesjonell, har manglende kompetanse og respekterer ikke mennesket i det hele tatt. Den vikaren Tatyana Todorova er en jeg ikke kan anbefale.

Min reddende engel

Var kjempe syk og fikk en time hos han, og han ga meg akkurat den medisinen jeg trengte som jeg hadde bedt på mine knær hos fastlegen hvor han sa "du er ikke syk" 7 kurer fikk jeg og jeg ble sakte og sikkert frisk igjen. :)

Meget bra lege med stor kunskap

Får hurtig time og god service , meget dyktig lege med stor allmenkunnskap. Sender deg hurtig videre til spesialist ved behov og får fort svar på sms.

utrolig dårlig fastlege

1) Han bruker ofte tid på å snakke med det jeg tror er familie på bulgarsk, hver gang man kommer til kontoret er det alltid noen som snakker bulgarsk der, jeg elsker språk, men jeg kommer ikke til legekontoret for bulgarskundervisning
2) Man må vente lenge
3) Som andre har skrevet er ikke du i fokus, det er andre: Familie osv.
4) Sist gang jeg kom hadde jeg bestilt time, fikk beskjed på sms når jeg skulle ha timen, når jeg kom dit hadde jeg ikke fått beskjed om at det var vikar! Vikaren visste selvfølgelig ingenting og hadde fått feil klokkeslett osv. Bare tull.
5) Overall en fastlege jeg ikke kan anbefale.

Jeg vil anbefale denne legen

Legen, Ivan Soultanov, har meget god og varierende erfaring.
Servicenivået på kontoret er på et nøyt nivå, men ventetiden kan gjøres noe med... Imidlertid må vi ikke glemme at ventetiden en stor utfordring hos mange legekontorer...