Ivan Zafirov Soultanov

Avesta Medics Legesenter Mann, 64 år

Autorisert1997
Ledige plasser 28 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Avesta Medics Legesenter
Sognsveien 75 A ,3 ET. 0855 Oslo
Ivan Zafirov Soultanov er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Zafirov Soultanov

Lett tilgjengelig

Jeg har Ivan som fastlege i 7 år. Han har vært altid lett tilgjengelig og jeg fikk time på dagen som viktig når noen har små barn.

Svært stresset og lytter ikke

Tar telefonen raskt, men er svært stresset ved henvendelse. Lytter ikke, er uhøflig og mestrer ikke "en god dialog"/samarbeid til beste for pasienten.

Utrolig dårlig opplevelse med vikaren

Jeg har fått en utrolig dårlig opplevelse med vikaren som heter Tatyana Todorova. Hun jobber istedenfor fastlege Ivan Zafirov Soultanov og er et veldig dårlig alternativ for ham. Jeg kjenner ham lenge som er en veldig kompetent og hyggelig lege og menneske. Det er helt motstridende opplevelser med vikaren. Hun er uprofesjonell, har manglende kompetanse og respekterer ikke mennesket i det hele tatt. Den vikaren Tatyana Todorova er en jeg ikke kan anbefale.

Min reddende engel

Var kjempe syk og fikk en time hos han, og han ga meg akkurat den medisinen jeg trengte som jeg hadde bedt på mine knær hos fastlegen hvor han sa "du er ikke syk" 7 kurer fikk jeg og jeg ble sakte og sikkert frisk igjen. :)

Meget bra lege med stor kunskap

Får hurtig time og god service , meget dyktig lege med stor allmenkunnskap. Sender deg hurtig videre til spesialist ved behov og får fort svar på sms.