Ivan Zafirov Soultanov

Sognsv. 75A, 3. Et. 0855 Oslo
Ivan Zafirov Soultanov er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ivan Zafirov Soultanov

Erfaren og dyktig allmennlege

Ivan er en erfaren og dyktig lege, som stiller diagnoser og har en pragmatisk tilnærming og identifiserer særtillfeller raskt.

Da jeg hadde en spesiell skade på foten etter insektstikk klarte han på dagen å finne tid til meg som pasient, finne informasjon om gift, henviste til korrekt spesialist og fikk hjulpet meg med korekt behandling etter en feildiagnose fra annen lege.

Fin praksis, litt skjult inngang på Ullevål , men sentral og god lokalisering med gratis parkeringsmulighet.

Han er en sterk fagperson med lang erfaring som jeg trygt kan få hjelp av, vel vitende om at han har vært borti mange forskjellige tilfeller og han ser meg som pasient og ikke bare glaner på pc skjerm.

Han finner også tid til meg når det er noe som haster på kort varsel, og lytter til mine beskrivelser av helse.

Virker veldig overbelastet

Han har alltid dårlig tid og hver gang jeg har vært der så har jeg måttet vente lenge over timeavtalen. han sier også at han kun jobber med utlendiger som ikke forstår norsk. hvorfor har han da listen sin åpen for alle? helt ok lege men kunne vært bedre med å holde timeavtalene f.eks skaffe seg en sekretær...

det er alltid bra med timebestilling

Jeg har smaa barn og det er viktig aa faa time paa samme dag.

Kort ventetid på time.

Han har god tid, åpen for helhetlig behandling og lytter.