Arild Stabæk

Skøyen Helsesenter

2000

1 person

Skøyen Helsesenter Telefonnummer22 06 43 0022 06 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovfaret 17a 0275 Oslo
Arild Stabæk er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arild Stabæk

Trygg, flink og vennlig.

Legen er blid, snill og lydhør. Alltid konkret og rask. Flink med barn. Har vært pasient hos legen i 18 år, fått ett barn som også er pasient hos legen. Vi er kjempefornøyde!! Et godt legesenter totalt også.

rolig og hyggelig

En flink fastlege. Lytter og tar deg på alvor. Men ender ofte i at man tar en blodprøve og går hjem. Har ganske lang ventetid

Fantastisk dyktig lege

Jeg er så takknemlig for at dr.Stabæk er fastlegen min! Han er rolig, tar en på alvor, kommer med gode råd og er løsningsorientert. Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt når jeg kommer inn på kontoret hans!

Flink, folkelig lege som er tilgjengelig og tar deg på alvor

Stabekk har vært fastlege for meg og mine barn i mange år. Han er en flink, behagelig lege som tar seg tid til å lytte, er tilgjengelig og alltid svarer ved henvendelser. Direkte, empatisk og folkelig. Føler meg trygg på hans råd.

Flink og omsorgsfull lege.

Er takknemlig over å ha en så samvittighetsfull, dyktig og tilgjengelig fastlege. grundige undersøkelser, god diagnose og god kommunikasjon.