Arild Stabæk

Skøyen Helsesenter

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Arild Stabæk er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arild Stabæk

Utrolig omsorgsfull, profesjonell og dyktig

Jeg er så takknemlig for denne legen. Han har hjulpet meg og fulgt meg opp så utrolig bra gjennom tøffe tider! Man føler seg virkelig trygg og godt tatt imot av denne legen. Får alltid time når jeg trenger det! Tar seg god tid og lytter. Blid og hyggelig.
Empatisk, trygg, tillitsfull, kunnskapsrik. Har veldig god forståelse for psykiske lidelser.
Ønsker aldri å bytte lege!!
Full score fra meg!

Trygg, flink og vennlig.

Legen er blid, snill og lydhør. Alltid konkret og rask. Flink med barn. Har vært pasient hos legen i 18 år, fått ett barn som også er pasient hos legen. Vi er kjempefornøyde!! Et godt legesenter totalt også.

rolig og hyggelig

En flink fastlege. Lytter og tar deg på alvor. Men ender ofte i at man tar en blodprøve og går hjem. Har ganske lang ventetid

Fantastisk dyktig lege

Jeg er så takknemlig for at dr.Stabæk er fastlegen min! Han er rolig, tar en på alvor, kommer med gode råd og er løsningsorientert. Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt når jeg kommer inn på kontoret hans!

Flink, folkelig lege som er tilgjengelig og tar deg på alvor

Stabekk har vært fastlege for meg og mine barn i mange år. Han er en flink, behagelig lege som tar seg tid til å lytte, er tilgjengelig og alltid svarer ved henvendelser. Direkte, empatisk og folkelig. Føler meg trygg på hans råd.