Arild Stabæk

Tlf: 22 06 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arild Stabæk er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arild Stabæk

Fantastisk dyktig lege

Jeg er så takknemlig for at dr.Stabæk er fastlegen min! Han er rolig, tar en på alvor, kommer med gode råd og er løsningsorientert. Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt når jeg kommer inn på kontoret hans!

Flink, folkelig lege som er tilgjengelig og tar deg på alvor

Stabekk har vært fastlege for meg og mine barn i mange år. Han er en flink, behagelig lege som tar seg tid til å lytte, er tilgjengelig og alltid svarer ved henvendelser. Direkte, empatisk og folkelig. Føler meg trygg på hans råd.

Flink og omsorgsfull lege.

Er takknemlig over å ha en så samvittighetsfull, dyktig og tilgjengelig fastlege. grundige undersøkelser, god diagnose og god kommunikasjon.

Profesjonell

Veldig hyggelig og profesjonell lege. Anbefales på det varmeste. Det er lett å få time og han tar deg på alvor. God til å lytte og inngir tillit.

Anbefaler på det varmeste!

Føler at jeg blitt tatt på alvor og får riktig og god hjelp hver gang jeg er der. Henvisninger har også vært gode. Har gått til ham i hvertfall fem år og er meget fornøyd, anbefaler til- og verver venner og kjente.

Veldig hyggelig og nøytral lege

alltid hyggelig uten å overdrive. rett frem, kjapp, hører på deg. rolig og mild i behandling/undersøkelser. litt for travel noenganger, men det er jo de fleste leger.

Forståelsesfull

Er flink til å kommunisere med barn og voksne. Tar problemer på alvor.
Får time hos han, eller noen andre på legesenteret når det haster.

Faglig og kunnskapsrik seriøs lege

Har ikke vært hos lege noe særlig før jeg ble 40, men nå har jeg blitt fast kunde.. Han tar seg tid å forklare hva som er problem og gir god info om evt bivirkninger. Veldig fornøyd med den oppfølgningen han har gitt meg.

Anbefales!

Hele familien går til ham, og vi er veldig fornøyde. Han er flink til å ta tak i både enkelttilfeller og hvis det kreves videre oppfølging. Aldri opplevd å ikke blitt fulgt opp/kontaktet/få tilbakemelding. Føler at han tar oss på alvor, og at han tar seg tid til oss når vi er der og ikke bare stresser igjennom timen.

Veldig hyggelig og blidt vesen, men samtidig faglig dyktig og profesjonell.

Får som oftest time innen kort tid, evt. hos kollega hvis han ikke er der.

Resepsjonen/ventetid på tlf er helt grei. Alltid litt kø om morgenen for å komme gjennom.

Beste legen jeg noen gang har hatt.

Jeg håper jeg får beholde Arild i MANGE år fremover. Han er en dyktig lege og en fantastisk person. Du føler IKKE du er på en en samlebånd, han bruker god tid og følger opp. Har aldri vært så fornøyd med en lege før så fra meg får han toppkarakter :-)

Tillitvekkende

Grundig og hyggelig og følger opp. Rekvirerer alltid ekstra undersøkelser og sjekker ut hvis han ikke er 100 % sikker. Ikke noe dill og en lege som er fokusert på å få folk friske, akkurat slik en lege bør.

Dyktig fagmann.

Stabæk gir faglig tillit og interessert. Tar seg nødvendig tid, men ikke mer heller. Akkurat slik det skal være.

Trygg og faglig dyktig

Stabæk tar seg tid og lytter til pasienten. Han er lett å prate med og flink til å berolige om det er noe som uroer en. Han er faglig dyktig og en trygg, god person å snakke med.

Bra lege

Har hatt Stabæk som fastlege i vel 8 år. Fungert veldig bra, greit å få time og god oppfølging. Hyggelig fyr som det er lett å snakke med.

Mente det var for dyrt å teste for allergier

Jeg ville gjerne teste meg for allergier fordi jeg hadde opplevd urolig mage i en 2 års periode, men de mente Stabæk ble for dyrt, så det var ikke noe poeng. Jeg skulle heller droppe laktose i en periode. Jeg følte at han ofte var stresset på tid og ressurser.

Dette var bare en episode som fikk meg til å bytte lege, etter en periode med å ha vært generelt misfornøyd. Følte egentlig ikke at han var så interessert i yrket, eller mennesker. Inn og ut og ta betalt.

ikke å skryte av

Han har dårlig tid og bruker ikke nok tid på pasienten. Noen ganger er ikke til stedet og man må gå til kolega!!

Meget god lege

Arild tar seg tid, lytter og finner ut hva som feiler en. Skulle det være vanskelig å finne sender han pasienten videre til spesialister.

Dyktig og sprek lege

Arild Stabæk er faglig dyktig og profesjonell, slik jeg vurderer ham. I tillegg er han oppegående, empatisk og trygg.

Som idrettsutøver liker jeg at Stabæk også selv trener og holder seg sprek. Da er det lettere å snakke samme språk.