Sirill Marie Storvik

Magnat Fastlegesenter Kvinne, 44 år

Om

Autorisert2001
SpesialiseringAllmennmedisin
Ledige plasser
Advarsler

Praksis

Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo
Tlf: 22 60 62 00
Sirill Marie Storvik er en av 529 fastleger i Oslo

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
3.5
16 vurderinger
Tilgjengelighet
3.5
15 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4.0
15 vurderinger
Service
4.0
14 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Sirill Marie Storvik

Den beste!

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.5

Fastlegen som både ser og hører på deg, fører dialog og kommer med gode råd. Rolig og behagelig vesen som også er veldig flink med barn.

Viser svært liten interesse for pasienten

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
1.5
Service
3.0

Har vært pasient over flere år med ca. 5-6 besøk. Det som er typisk er at hun har ikke tid til å høre på meg, Føler meg som en plage for henne. Hun viser lite empati og vil bare ha deg fortest mulig ut av kontoret.

Ekstremt skuffet

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

Var pasient hos henne en stund. Slet lenge med et kronisk sykdomsbilde, og etter å ha blitt henvist til 1-2 spesialister, og de ikke fant noe, konkluderte hun med at det ikke var noe mer å gjøre. Ble ekstremt lei meg, da jeg var veldig lei av å ikke bli tatt seriøst hos leger. Hun sa jeg bare måtte nøye meg med sykdomsbildet mitt, og leve i smertene. Anbefales ikke.

Fornøyd fastlegepasient

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Jeg har vært pasient hos Storvik i mange år. Jeg er veldig fornøyd, jeg oppfatter henne som tidseffektiv og flink. Gjennom mitt første svangerskap var jeg både til kontroller hos Storvik og på helsestasjonen, neste gang skal jeg bare gå til Storvik.

Dårlig service nicå og tar seg liten tid til å forstå problemet (dessverre)

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
1.0

+:
enkelt å bestille time
-:
tar seg liten tid ("inn og ut" - veldig raskt)
finner sjelden rotårsak til problemet
overfladisk service