Sirill Marie Birkheim Storvik

Autorisasjon (2001)

Sirill Marie Birkheim Storvik er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sirill Marie Birkheim Storvik

Respektfull og grundig

Min fastlege er respektfull, lyttende og behagelig. Jeg føler at jeg blir tatt vare på. Jeg kommer aldri til å bytte.

Anbefaler henne på det varmeste.

Lyttende, løsningsorientert og kunnskapsrik

Har hatt Sirill som fastlege siden 2015. Behagelig å kommunisere med, diskuterer gjerne alternativer. Oppfattes som kunnskapsrik, men har ikke problemer med å foreslå videre utredning når nødvendig. Føler meg svært godt ivaretatt.

Upålitelig, utrygg og uinteressert

Jeg har hatt fastlegen gjennom en del år og opplever henne som meget passiv og uinteressert i det lille jeg har benyttet henne. Hun har lett for å konkludere med sykemelding fremfor å spørre hva som skal til for at det skal bli bedre. Hun virker utrygg i rollen. Ved spørsmål om nærmere utdyping svarer hun ikke, og hun neglisjerer henvendelser. Jeg opplever at hun trenger mer utdanning for å fylle rollen som lege.

Utrolig kunnskapsrik og flink

Føler meg svært godt ivaretatt og trygg i all kontakt med verdens beste fastlege. Hun er også svært rask i all respons til meg.

Overfladisk og kald.

Opplever henne som veldig overfladisk og kald. Lytter ikke på deg når du forteller hvordan du har det. Nedlatende og fordomsfull når det kommer til psykiske utfordringer man kan oppleve i perioder i livet. Rådet hennes er å laste ned mindfulness app så fikser alt seg.