Ingunn Sundsvold

abc-LEGE-kontor Majorstuen

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

abc-LEGE-kontor Majorstuen
Majorstuveien 25A 0367 Oslo
Ingunn Sundsvold er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingunn Sundsvold

Styr unna

Verste fastlegen jeg har hatt.
Det ser ut som en vanlig leilighet der hun bor, og ikke som et legekontor. Hun virket svært lite profesjonell og hadde lite kunnskap.

Sjekke opp!

dro til denne legen denne morgenen og oj, dette var en katastrofe, hun burde ikke praktiseres medisin, jeg trodde at jeg var i en persons leilighet. Hun hjalp meg ikke, men belastet meg. Jeg endret leger så snart jeg dro fra kontoret hennes og vil aldri gå tilbake dit igjen.

God hjelp

Hadde Ingunn Sundsvold som fastlege i mange år. Underveis var det vel alltids noe å sette fingeren på, men hun hjalp meg alltid når jeg trengte hjelp, jeg fikk time raskt, og fikk god behandling hele tiden. Det er ikke sant, som noen skriver, at hun ikke bryr seg.
Byttet fastlege da jeg etter hvert fikk helseproblemer som andre hadde mer innsikt i.

Meget bra

Ingunn Sundsvold har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.

Her får du raskt time.

Lett tilgjengelig på telefon, får raskt time. Tar seg god tid og henviser videre ved behov. Mangler hurtig CRP, men har de siste årene oppgradert mye. Er dette noe en ønsker så er dette legen.