Ingunn Sundsvold

Majorstuveien 25A 0367 Oslo
Ingunn Sundsvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingunn Sundsvold

Er dette lov i Norge?

Den slitne legen, med det slitne lege»kontoret».
Dette kan da ikke være et lovlig lokale å drive legevirksomhet i, er det kanskje også hennes private hjem?
Rotete, skittent og mørkt, og legen selv gjør ikke mye for å gi et bedre inntrykk. Den ene gangen det er litt energi i dama, er når kortmaskinen kommer fram. Hun gleder seg nok veldig til å bli pensjonist, virker sliten og uinteressert.
Men kontoret hennes...har aldri sett maken til lugubert legekontor.
Er ikke kresen, men måtte bytte lege og ikke minst legekontor. Hvor ble det av yrkesstoltheten til folk!?!

Skal bytte fastlege med en gang!

Jeg kom til timen min, ventet utenfor i 30 min og til slutt kom det ett trøtt ansikt ut og sier st det må være en misforståelse at jeg har time den dagen. Jeg får komme inn uansett men må vente litt. Hun måtte sikkert bare pusse tennene sine( det så ut som hun bodde på rommet ved siden av.) Hun hadde ikke tilgang til min gamle fastlege sine journaler, og skrev attest til meg med kulepenn, of stemplet navnet sitt uten å signere. Hun virket rett og slett uproffesjonell, og man skal ikke ha den følelsen av en lege.

Kald og uinteressert

Føler jeg er i veien og får ikke spurt om det jeg har planlagt! Det virker som hun er et helt annet sted enn hos pasienten, uinteressert, nesten irritert. Har dårlig tid, og egentlig mest opptatt av betalingen. Følger ikke opp. Jeg kvier meg for å bestille time, er sjeldent hos lege men noen ganger har man intet valg!
Idag MÅ jeg bestille time, også vil jeg finne meg en annen fastlege.

upersonlig og ikke intressert i deg

Hun var min først fastlege når jeg flyttet til Norge fra USA. Jeg var meget misfornøyd.
hun har ingen sympati og er ikke intressert i deg de helle tatt
En gang jeg var 5 min forsinket, og hun ville at jeg kom tilbake men betale for den gangen også.
En gang jeg var hos henne for p-pille og sa at jeg vil få celleprøve, hun ville at jeg kom tilbake for den en an gang.
Hun ikke setter pris for at vi jobber og kan ikke bare ta fritid når som helst.

Følte meg ikke møtt

Jeg hadde Ingunn som fastlege før. Førsteinntrykket var et koselig venteværelse, men deretter et ganske kaldt menneske. Jeg følte meg ikke bra der jeg satt, men legen sa jeg var helt frisk, uten å ta noen som helst prøver. Jeg var ganske ung uten noen erfaring med legebesøk. Hos denne legen må du si akkurat hva du vil ha, hvis du ikke selv vet hvordan du skal bli frisk, så får du ikke noe bedre svar etter ett besøk her. Jeg føler meg ikke møtt og ikke tatt på alvor. Vil fraråde alle unge kvinner om å dra hit, her må du ha erfaring og bein i nesa for å komme ut av timen uten tanker om å føle deg dum!