Ingunn Sundsvold

abc-LEGE-kontor Majorstuen Kvinne, 64 år

Autorisert1988
Ledige plasser 202 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

abc-LEGE-kontor Majorstuen

Majorstuveien 25A 0367 Oslo
Ingunn Sundsvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingunn Sundsvold

Følte meg ikke møtt

Jeg hadde Ingunn som fastlege før. Førsteinntrykket var et koselig venteværelse, men deretter et ganske kaldt menneske. Jeg følte meg ikke bra der jeg satt, men legen sa jeg var helt frisk, uten å ta noen som helst prøver. Jeg var ganske ung uten noen erfaring med legebesøk. Hos denne legen må du si akkurat hva du vil ha, hvis du ikke selv vet hvordan du skal bli frisk, så får du ikke noe bedre svar etter ett besøk her. Jeg føler meg ikke møtt og ikke tatt på alvor. Vil fraråde alle unge kvinner om å dra hit, her må du ha erfaring og bein i nesa for å komme ut av timen uten tanker om å føle deg dum!

Evigt tacksam

Ingen läkare har kunnat hjälpa mig så mycket som Inngunn har gjort! Jag är väldigt tacksam för att hon inte baserar vården på hur högt du jämrar dig utav vad du säger.
Snabb, effektiv och kunnig.
Här i norge (innan ingunn) så fick jag ingen hjälp även om jag betalade för den privat.
Hon kanske säger som det är och det kanske inte alla tål.

hyggelig og saklig.

liker at hun er direkte og at hun ikke jatter med noe som jeg har opplevd med andre leger. får alltid time.
har hatt ingunn i mange år (13år ) .

Flink lege

Blitt godt ivaretatt av Ingunn og forstår rett og slett ikke de utrolig slemme anmeldelsene her. Hun er utrolig fin både som person og lege - og tar seg alltid god tid. Kontoret er veldig sentralt beliggende og alltid rent og ryddig. Veldig enkelt å få timer

Huff a meg!

Opplevde en uinteresser uten like fra legen. Følte at hun tvilte på alt jeg sa. Trodde ikke på når jeg forakte at jeg var urolig for at jeg hadde streptokokker. Da sa hun uten å kjenne på meg "du ser klinisk frisk ut for meg"...
Fikk store blåmerker etter at jeg maste meg til en blodprøv!

Svært lite hjelpsom.

Dårligste legen jeg noen gang hadde opplevd. Trodde jeg var med på sjult kamera på ett tidspunkt!