Ingunn Sundsvold

Majorstuveien 25A 0367 Oslo
Ingunn Sundsvold er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingunn Sundsvold

God hjelp

Hadde Ingunn Sundsvold som fastlege i mange år. Underveis var det vel alltids noe å sette fingeren på, men hun hjalp meg alltid når jeg trengte hjelp, jeg fikk time raskt, og fikk god behandling hele tiden. Det er ikke sant, som noen skriver, at hun ikke bryr seg.
Byttet fastlege da jeg etter hvert fikk helseproblemer som andre hadde mer innsikt i.

Meget bra

Ingunn Sundsvold har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.

Her får du raskt time.

Lett tilgjengelig på telefon, får raskt time. Tar seg god tid og henviser videre ved behov. Mangler hurtig CRP, men har de siste årene oppgradert mye. Er dette noe en ønsker så er dette legen.

Er dette lov i Norge?

Den slitne legen, med det slitne lege»kontoret».
Dette kan da ikke være et lovlig lokale å drive legevirksomhet i, er det kanskje også hennes private hjem?
Rotete, skittent og mørkt, og legen selv gjør ikke mye for å gi et bedre inntrykk. Den ene gangen det er litt energi i dama, er når kortmaskinen kommer fram. Hun gleder seg nok veldig til å bli pensjonist, virker sliten og uinteressert.
Men kontoret hennes...har aldri sett maken til lugubert legekontor.
Er ikke kresen, men måtte bytte lege og ikke minst legekontor. Hvor ble det av yrkesstoltheten til folk!?!

Skal bytte fastlege med en gang!

Jeg kom til timen min, ventet utenfor i 30 min og til slutt kom det ett trøtt ansikt ut og sier st det må være en misforståelse at jeg har time den dagen. Jeg får komme inn uansett men må vente litt. Hun måtte sikkert bare pusse tennene sine( det så ut som hun bodde på rommet ved siden av.) Hun hadde ikke tilgang til min gamle fastlege sine journaler, og skrev attest til meg med kulepenn, of stemplet navnet sitt uten å signere. Hun virket rett og slett uproffesjonell, og man skal ikke ha den følelsen av en lege.