Guri Svendsen

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Guri Svendsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Guri Svendsen

Den beste legen!

Har hatt denne legen snart 15 år, fortsatt god, omsorgsfull og undersøker så godt inn og ut! Ingen ventetider, tar pasientene godt med stor smil. Jeg er veldig glad for at hun er min lege og dermed anbefaler henne på det sterkeste:)

Veldig dyktig, hyggelig og profesjonell lege

Tar alle henvendelser seriøst og gir gode svar. Tydelig og lyttende kommunikasjon. Følger opp problemstilinger grundig. Henviser der det er nødvendig til spesialist. En god støtte i vanskelige tider. Tar seg god tid når det er påkrevet.

Har hatt Guri Svendsen i mange år.

Jeg er ikke mye syk, men kan få mine plager. Må si dette er den flinkeste, hyggeligste, jeg har hatt. I tillegg er hun nøye, har tid til å lytte midt i sitt strev og pasienter som venter. Uten å bruke lang tid, man får mye ut av den tiden en sitter hos henne.
Er veldig glad for at jeg har henne. Vet om to personer til som har samme lege, og de skryter også av henne. Vi er heldige!!

Hun har ved en eller to anledninger ringt meg for å høre hvordan det står til, slik at jeg ikke gikk for tidlig på jobb. Ble så overrasket, at jeg tror ikke jeg takket for det.
Føler meg trygg med henne.

Hyggelig og imøtekommende lege

Hun er flink, grundig, varm og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt. Hun gir gode råd og er forståelsesfull. Svært fornøyd.

God og erfaren

Hyggelig, rask og flink. Merker at de har mye å gjøre. Litt usikker på om jeg får best hjelp ved å gå fastlegevei elker om jeg må bytte til volvat, privat.