Guri Svendsen

Ryen Legekontor

1984

1 person

Ryen Legekontor Telefonnummer23 03 78 8023 03 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryenstubben 3 0679 Oslo
Guri Svendsen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Guri Svendsen

Ok

Ok som regel, syns ikke hun er alltid flink til å høre etter på deg men er rask på å få deg ut døra.
Hatt henne i noen år også, jeg er ikke ofte syk. Man kan bli nødt til å vente lenge på legetime.

Vennlig, grundig og tydelig

Fikk nylig Guri som min nye fastlege. Hun er vennlig, rett på sak og opptatt av å finne gode løsninger. Hun stiller gode spørsmål og gir inntrykk av å like jobben sin. Hun er den beste legen jeg har hatt til nå. Jeg føler meg sett, hørt og godt ivaretatt. Heia Guri!

Verdens beste legen

Jeg har hatt henne i 15år.
Hun er veldig nøye, tar raske tiltak, gir gode råd og motiverer mye i vanskelige situasjoner.
Hun er så dyktig, ærlig og er omsorgsfull.

Den beste legen!

Har hatt denne legen snart 15 år, fortsatt god, omsorgsfull og undersøker så godt inn og ut! Ingen ventetider, tar pasientene godt med stor smil. Jeg er veldig glad for at hun er min lege og dermed anbefaler henne på det sterkeste:)

Veldig dyktig, hyggelig og profesjonell lege

Tar alle henvendelser seriøst og gir gode svar. Tydelig og lyttende kommunikasjon. Følger opp problemstilinger grundig. Henviser der det er nødvendig til spesialist. En god støtte i vanskelige tider. Tar seg god tid når det er påkrevet.